En tunnista erästä kuviota niin hyvin kuin haluaisin. En myöskään siihen liittyviä ihmisiä. Rangaistaanko minua tietämättömyydestäni?
Liittyykö tilanteeseen myös jotain vilpillisyyttä?
Kiitos jos katsot..
Keskiyö/Tuntijasi
8
73
Vastaukset
Hei
en ehkä aivan ymmärrä mitä tarkoitat. näen että selkäsi takana puhutaan, että et ole käytännöllisesti mukana asioissa.
minä näen tässä kaksi naista, toinen on nuorempi ja toinen sinua vanhempi.
heillä on yhteistä kuiskittavaa ja sinut pidetään tarkoituksella asioiden ulkopuolella, eivät halua sinua mukaansa.
olen pahoillani, että tällaista tapahtuu.
t: Keskiyö- mututumaa
Olen vaistonnut jotain tuontyylistä. Eivät tunne minua tai elämääni.
Kiitos..!- mututumaa
Vielä kysyn, näetkö onko tuossa muitakin henkilöitä kuin nämä kaksi naista?
Ja naisista ilmeisesti tiedän jomman kumman, vai molemmat? mututumaa kirjoitti:
Vielä kysyn, näetkö onko tuossa muitakin henkilöitä kuin nämä kaksi naista?
Ja naisista ilmeisesti tiedän jomman kumman, vai molemmat?Hei
sinun kannattaa olla tuon kaiken ýläpuolella ja kääntää selkäsi heille. ei kannata edes lähestyä tuonlaisia ihmisiä, jotka tahtovat vahingoittaa.
älä ole moksiskaan, teet vain omat työsi ja tehtäväsi, ole sinä sitäkin fiksumpi.
aika on sinun puolellasi, ei heidän.
kyllä sinä heidät molemmat tunnet.
t: Keskiyö- mututumaa..
tuntijasi kirjoitti:
Hei
sinun kannattaa olla tuon kaiken ýläpuolella ja kääntää selkäsi heille. ei kannata edes lähestyä tuonlaisia ihmisiä, jotka tahtovat vahingoittaa.
älä ole moksiskaan, teet vain omat työsi ja tehtäväsi, ole sinä sitäkin fiksumpi.
aika on sinun puolellasi, ei heidän.
kyllä sinä heidät molemmat tunnet.
t: KeskiyöVaikka tuntisin näitä jostain, en tiedä varmaksi keitä ovat tai feikkaavat olevansa. Arvaamaan ei viitsi lähteä, menee se mun säkällä kuitenkin väärin.
Kiitos. mututumaa.. kirjoitti:
Vaikka tuntisin näitä jostain, en tiedä varmaksi keitä ovat tai feikkaavat olevansa. Arvaamaan ei viitsi lähteä, menee se mun säkällä kuitenkin väärin.
Kiitos.Hei vielä
tähän liittyy kerrostaloasunto, missä on parveke. aika korkea talo, ainakin 4 kerrosta. ja se on mäellä.
en tiedä onko tästä apua, mutta taloa vaalea tai melkein valkoinen ja nämä naiset ovat siellä.
t: Keskiyö- mututumaa..
tuntijasi kirjoitti:
Hei vielä
tähän liittyy kerrostaloasunto, missä on parveke. aika korkea talo, ainakin 4 kerrosta. ja se on mäellä.
en tiedä onko tästä apua, mutta taloa vaalea tai melkein valkoinen ja nämä naiset ovat siellä.
t: KeskiyöKiitos Keskiyö, täytyy katsoa olisko tuosta apua.
- rakkautta vailla
Mitä näkyy rakkaudessa tämän vuoden puolella? Kohtaavatko yksinäiset sydämmet? Näetkö meidät tulevaisuudessa parina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821