luomisen todisteet

näin se vaan on

Katsokaa ikkunasta ulos. Näette siellä kaikenlaista järjestätyneisyyttä, kuten autoja riveissä. Se on kiistaton todiste älykkäästä suunnittelusta.

15

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.

      Joo, ja jätetään autorivi koskemattomana seisomaan paikalleen miljardiksi vuodeksi ja katsotaan sitten että kuinka upeita menopelejä niistä on kehittynyt.

      • Jumalaattori

        Niinpä, jos miljardi vuotta sitten olisi katsonut samaa paikkaa, ei kukaan olisi voinut tietää mitä nyt näkee.'

        Sama toisin päin.

        Jumalastasi ei ole edelleenkään minkäänlaista havaintoa, ei edes siihen uskovilla.
        Maailmasta ja sen käyttäytymistä kuvaavista luonnonvoimista sen sijaan on havaintoja kaikilla ihmisillä. Luonto on siis totta ja todellisuutta, jumalasi vain kuvitelamaasi.


      • pelottavaa!!!
        Jumalaattori kirjoitti:

        Niinpä, jos miljardi vuotta sitten olisi katsonut samaa paikkaa, ei kukaan olisi voinut tietää mitä nyt näkee.'

        Sama toisin päin.

        Jumalastasi ei ole edelleenkään minkäänlaista havaintoa, ei edes siihen uskovilla.
        Maailmasta ja sen käyttäytymistä kuvaavista luonnonvoimista sen sijaan on havaintoja kaikilla ihmisillä. Luonto on siis totta ja todellisuutta, jumalasi vain kuvitelamaasi.

        Pelottavinta uskovaisiassa on se että he voivat tehdä ihan mitä vain moraalittomia tekoja ja se on ok heidän mielestänsä.

        Nytkin afrikassa kristityt polttavat naisia ja pikkulapsia noitina ja se on krisseleiden mielestä ok ja suomessakin kristityt harrastavat organisoitua pedofiliaa ja sekin on raamatun vinkkelistä ok kun siitä sitten pyydellään jälkikäteen anteeksi joltakin henkiolennolta.


      • käenpesiä
        pelottavaa!!! kirjoitti:

        Pelottavinta uskovaisiassa on se että he voivat tehdä ihan mitä vain moraalittomia tekoja ja se on ok heidän mielestänsä.

        Nytkin afrikassa kristityt polttavat naisia ja pikkulapsia noitina ja se on krisseleiden mielestä ok ja suomessakin kristityt harrastavat organisoitua pedofiliaa ja sekin on raamatun vinkkelistä ok kun siitä sitten pyydellään jälkikäteen anteeksi joltakin henkiolennolta.

        Pelottavinta tieteeseen uskovissa evokeissa on heidän moraalittomuutensa, joka on ennustettu ja nyt toteutuu meidän ajassamme.

        http://www.youtube.com/watch?v=8X0dq7UWvt8&feature=related

        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=ut&hakuehto=koiruoho

        Koiruoho = чернобыль {m} (černobylʹ)


      • käenpesiä kirjoitti:

        Pelottavinta tieteeseen uskovissa evokeissa on heidän moraalittomuutensa, joka on ennustettu ja nyt toteutuu meidän ajassamme.

        http://www.youtube.com/watch?v=8X0dq7UWvt8&feature=related

        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=ut&hakuehto=koiruoho

        Koiruoho = чернобыль {m} (černobylʹ)

        Olisikohan sinulla esitellä jokin tutkimus, jossa todetaan positiivinen korrelaatio tieteeseen uskomisen (mitä se sitten tarkoittaakin) ja moraalittomuuden (m.s.s.t.) välillä?

        Eläisitkö mieluummin maailmassa jossa ei olisi tiedettä?


      • hi-hii..
        hiski.k kirjoitti:

        Olisikohan sinulla esitellä jokin tutkimus, jossa todetaan positiivinen korrelaatio tieteeseen uskomisen (mitä se sitten tarkoittaakin) ja moraalittomuuden (m.s.s.t.) välillä?

        Eläisitkö mieluummin maailmassa jossa ei olisi tiedettä?

        Juu.

        Nimimerkki käenpesä haluaa kuolla tautiin alle kolmekymppisenä ja jahdata naisia metsään kun heillä on menkat.


    • Heh heh...

      Jumalako ne autot sinne siistiin riviin laittoi???? Vai ajoko ne paikoillensa jokin evoluutiosta kehittynyt ihminen?

      Jälkimmäinen taitaa olla realistisempi.

    • EL

      Vihje: Lähde sieltä ikkunalaudaltasi autorivijä katselemasta ja mene tutkimaan yhä syvemmälle aineen olemukseen. Tulet näkemään sitä samankaltaista ja vieläkin hienompaa, matemaattisen tarkkaa järjestäytyneisyyttä aina niin pitkälle kuin pääset (eli minne nykytiede on päässyt).

      Jos sattuma olisi maailmankaikkeuden alun aiheuttaja, niin se olisi älytöntä (ilman syytä ja tarkoitusta), mutta silti heti matemaattisen tarkasti toimivaa. Tämän tarkkuuden ovat tutkijat huomanneet, vaikka myöntävätkin tietonsa kattavan positiivisestikin ajatellen ainoastaan korkeintaan 5% kaikesta.

      Uskoopa sitten sattuman synnyttämään universumiin tai ID-näkemykseen, niin molemmat vaativat aikamoista uskoa!

      Itselläni on ID-pohjainen näkemys, missä Intelligent Design käännetään sanoilla 'älykäs suunnitelma'. Sen takana siis on loogisesti jonkunlaisen supertietoisuuden omaava taho, joka on jostain syystä halunnut tai joutunut luomaan/saamaan aikaiseksi kaksinaisuuden maailmojen ilmentymisen ja sen tarkan matemaattisen systeemin joka pitää sitä yllä tietynlaista kaavaa noudattaen (=luonnonlait).

      Tuntemamme (joka on siis tosi vähän!) maailmankaikkeus on kaksinainen, siis ts. positiivisten ja negatiivisten energioiden "tasapainoiluleikkiä", missä mitään ei koskaan häviä, mutta kaikki muuttuu jatkuvasti (siten myös evoluutio on luonnonlaki!).

      Näkemykseni mukaan maailmankaikkeuksemme on saanut alkunsa korkeammasta, "yliluonnollisesta" lähteestä" (käyttököön jokainen siitä mitä nimeä tahansa) tapahtumalla jota kutsutaan alkuräjähdykseksi. Tämä alkujaan täydellisessä tasapainon tilassa oleva Kaiken Alkulähde siis tavallaan räjäytti tai halkaisi osan itsestään kahdenlaiseksi energioiksi, joista sitten on muodostunut kaikki mitä on. Kaiken Alkulähde (jumalaksi kutsuttu) ei puutu tähän operaatioonsa irrallisena, erillään olevan johtajana tai erotuomarina, vaan SE on itse osana kaikessa (koska kaikki on Sitä!) ja näin ollen myös meissä ja meidän kauttamme luomassa ja kokemassa jokaista hetkeämme ja tapahtumaa!----ja odottamassa "sisällämme", että tajuamme vihdoin viimein sen, keitä oikeasti olemme!
      Jos joku ei siis näe "jumalaa", niin hän ei vaan ole tajunnut olevansa Sen olemusta ja osana Siitä!

    • asianharrastaja

      "..Kaiken Alkulähde (jumalaksi kutsuttu) ei puutu tähän operaatioonsa irrallisena, erillään olevan johtajana tai erotuomarina, vaan.."

      Tämä ilmeisesti deismiksi nimitetty ajattelumalli tarjoaa havaitsemamme maailmankaikkeuden alulle ja luonnolaeille selityksen, jolle ei ole mitään käyttöä sen paremmin tieteessä (ei havaintoja eikä testattavuutta) kuin uskonnoissakaan, joista jokainen olettaa jonkinlaisen vuorovaikutuksen jumalansa kanssa.

      Kyseessä näyttäisi olevan lähinnä yksinkertainen ja turvallinen tietäväiseksi teleytymisen muoto.

    • asianharrastaja

      "Se on kiistaton todiste älykkäästä suunnittelusta." Siis ihmisen tekemästä.

      Ihminen on suunnittelussa niin hyvä, että näkee sitä helposti sielläkin, missä sitä ei ole.

    • Näinhän se on. Kun esim. tulva eli luonnonvoima "järjestelee" autoja niin eivät ne ole kovinkaan kummoisessa järjestyksessä eivätkä suorissa riveissa. Jopa tuosta esimerkistä huomamme miten järjestystä synnyttämään tarvitaan älykäs toimija. Luonnonvoimat eivät piittaa järjestyksestä.

      • asianharrastaja

        Oikeassa olet; tulva (edes vedenpaisumus) ei kerrosta myöskään maalajeja ja fossiileja järjestykseen kuten kreationistien "geologia" väittää. Sensijaan allokko kyllä lajittelee ajan kanssa rantahiekkaa, kylmyys tuottaa lumikiteitä ja gravitaatio järjestää planeetalle renkaat.

        Luonnonvoimat siis kyllä piittaavat järjestyksestä, mutta eivät kaikissa tilanteissa.


      • kwerty

        Kristinuskossa luotetaan Raamatussa ilmoitettuun järjestykseen;
        Matteuksen evankeliumi:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Matteuksen evankeliumi:
        22:44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle.

        Matteuksen evankeliumi:
        22:44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle"...... vaitioloonkin on syy ilmoitettu... TUTKI ASIAT!
        Kaikki on kuten on kirjoitettu...


      • asianharrastaja

        Kumosit juuri kreationismin vedenpaisumusgeologian, joka perustuu siihen, että tulva järjestelee esineitä.

        Sivuutit myös sen, että on myös luonnonvoimia, jotka järjestelevät kappaleita ja tekevät niistä suoria rivejä.


      • hä häää..
        asianharrastaja kirjoitti:

        Kumosit juuri kreationismin vedenpaisumusgeologian, joka perustuu siihen, että tulva järjestelee esineitä.

        Sivuutit myös sen, että on myös luonnonvoimia, jotka järjestelevät kappaleita ja tekevät niistä suoria rivejä.

        Jeps. Ja jumittunut käsijarru on saatanan työtä, eiks niin kreationistit???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe