Olen huomannut, että minulle on muodostunut vuosien tietty naistyyppi johon helposti ihastun. Yleensä siis sellaisiin vähän erikoisiin/nörtähtäviin, silmälasipäisiin ja ehkä vähän ujoihin ja syrjäänvetäytyviin tyttöihin. Tää on mennyt jo niin pitkälle, että useasti treffi-ilmoituksia tsekkaillessa ja muutenkin katson heti kuvasta onko naisella lasi vai, eli liekö mennyt jo fetissin puolelle?
Nyt kun sitten opiskelujen puolesta olen säännöllisesti tekemisissä yhden mukavan tytön kanssa, johon noi määrittelyt natsaa just eikä melkein, niin on alkanut epäilyttää omat tunteet. Olenko aidosti ihastumassa tähän tyttöön vai johtuuko vaan siitä että neiti täyttää tuon päänsisäisen checklistin? Olenko vaan keksinyt, että mun kuuluu ihastua tän tyyppisiin tyttöihin koska olen itsekin nörtti? Rajoitanko turhaan omia mahdollisuuksiani? Aaargh, vaikea selittää mutta en vaan tiedä olenko oikeasti tästä naisesta kiinnostunut vai en.
Ihastunko aidosti vai vaan tavan vuoksi?
Ihastunut vai ei?
2
303
Vastaukset
- tm.mmm
Tuo kai on monelle unelmatilanne, että noin täydellisesti natsaa! Siitä vaan! :) Anna palaa!
- nioklk,l
ei sitä kuulu miettii liikaa vaan antaa vaa tunteiden viedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440