En voita koskaan Monivedossa

uupunut....

Olen pelannut Monivetoa noin 12 vuotta. En ole voittanut kertaakaan, en siis yhtä ainutta kertaa. Aluksi pelasin Monivetoa satunnaisesti, aina silloin tällöin. En osaa nyt arvailla miten usein, mutta viimeiset vuodet olen pelannut kohtalaisen säännöllisesti. Useimmiten viime vuosina vähintään yhden pelin viikossa. Mutta ikinä en voita, alkaa jo hermot mennä. Ymmärrän sen, että Moniveto on äärimmäisen vaikea ja haastava peli, mutta silti on alkanut tuntua, että ihan kuin olisi joku kirous ylläni, etten vaan voita mitään.

Pelaan vain 3 ottelun monivetoja, Supermonivedosta en tykkää, koska siinä on voittomäärä suhteessa paljon pienempi. Joka tapauksessa pelini maksavat yleensä 1,60 - 4,80 euroa/peli ja tiedostan senkin, että rivini on melko pieniä ja mahdollisuus voittoon on kohtalaisen pieni.

Mutta sitten kun miettii, että miten monta kertaa minulla on ollut 5/6 maalimäärästä oikein ja se kuudes mennyt viereisellä maalilla ohi niin alan tulla hulluksi. Voiko tosiaan käydä jatkuvasti näin, että 5 maalimäärää menee oikein ja se kuudes heittää aina yhdellä eikä koskaan voi osua oikein?

Eilisessä pelissä taas sama juttu. Cagliari - Lazio oikein, Malaga - Espanyol oikein, Valenciennes oikein ja Lillen kohdalla heitti yhdellä maalilla (oikea tulos Lillelle 0 maalia, minulla oli valittuna 1 maali Lillelle). Pari päivää sitten oli myös sama juttu, 5/6 oikein ja se väärin mennyt yhden maalin erolla. Näitä samoja on vaikka miten monta ja tuntuu tosiaan siltä, että eikö jossain vaiheessa olisi jo minunkin vuoro voittaa?

Onko muilla samoja kokemuksia vai olenko yksin näiden tuntemusten kanssa?

6

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osunut kerran

.

• Jussi Erva

Hemputin hyvä oot pelaamaan kun saat 5 oikein kuudesta, mulla jää yleensä kolmeen tai neljään. Laita tälle palstalle seuraava monarisi niin nähdään miten jatkossa pärjäät ja minäkin voin laittaa sitten myös.

• Samat fiilikset...

...mulla. Oon sentään muutamia kertoja osunut, mutta voitot on silloin jäänyt kohtalaisen pieniksi, n.100-300e luokkaa. Aivan törkeän vaikea peli ja pieni valikoima peleissä. SM-liiga ja Espanjan kohteet ainakin mulle vaikeita kun en oikeastaan niitä edes seuraa. Valioliigasta on aivan liian vähän monareita, vain muutamia kaudessa kun mahdollisuus olisi järkätä sellainen vaikka joka lauantai tai sunnuntai.

Ensimmäiselle vastaajalle ihan käytännön vinkiksi: kannattaa pistää enemmän rivejä sisään kuin vain tuo mainitsemasi 8-24.. Jos vedot menevät usein noin lähelle kuin mainitsit, niin kannattaisi nostaa rivien määrä johonkin 64 paikkeille.. Hinta ei ole vielä mikään järin suuri (oletan että pelaat 20snt panoksella) ja mahdollisuudet paranevat huomattavasti.

• Täin täti

soittakaa täitäille niin loput rahat menevät tappioiden lisäksi puhelinlaskuihin HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!

• Ei jumalauta..
        Täin täti kirjoitti:

soittakaa täitäille niin loput rahat menevät tappioiden lisäksi puhelinlaskuihin HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!

Ei pärjää muille vertailussa,täydellinen jätösläävä.

• Aki L
        Ei jumalauta.. kirjoitti:

Ei pärjää muille vertailussa,täydellinen jätösläävä.

4 monivevetovoittoa viikon sisään. Liittykää mukaan kimppaan http://personal.inet.fi/koti/vihjeet/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10481
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2639
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      222
      2114
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1933
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1120
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1114
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      979
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      929
    9. 170
      925
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      872
    Aihe