Olen pelannut Monivetoa noin 12 vuotta. En ole voittanut kertaakaan, en siis yhtä ainutta kertaa. Aluksi pelasin Monivetoa satunnaisesti, aina silloin tällöin. En osaa nyt arvailla miten usein, mutta viimeiset vuodet olen pelannut kohtalaisen säännöllisesti. Useimmiten viime vuosina vähintään yhden pelin viikossa. Mutta ikinä en voita, alkaa jo hermot mennä. Ymmärrän sen, että Moniveto on äärimmäisen vaikea ja haastava peli, mutta silti on alkanut tuntua, että ihan kuin olisi joku kirous ylläni, etten vaan voita mitään.
Pelaan vain 3 ottelun monivetoja, Supermonivedosta en tykkää, koska siinä on voittomäärä suhteessa paljon pienempi. Joka tapauksessa pelini maksavat yleensä 1,60 - 4,80 euroa/peli ja tiedostan senkin, että rivini on melko pieniä ja mahdollisuus voittoon on kohtalaisen pieni.
Mutta sitten kun miettii, että miten monta kertaa minulla on ollut 5/6 maalimäärästä oikein ja se kuudes mennyt viereisellä maalilla ohi niin alan tulla hulluksi. Voiko tosiaan käydä jatkuvasti näin, että 5 maalimäärää menee oikein ja se kuudes heittää aina yhdellä eikä koskaan voi osua oikein?
Eilisessä pelissä taas sama juttu. Cagliari - Lazio oikein, Malaga - Espanyol oikein, Valenciennes oikein ja Lillen kohdalla heitti yhdellä maalilla (oikea tulos Lillelle 0 maalia, minulla oli valittuna 1 maali Lillelle). Pari päivää sitten oli myös sama juttu, 5/6 oikein ja se väärin mennyt yhden maalin erolla. Näitä samoja on vaikka miten monta ja tuntuu tosiaan siltä, että eikö jossain vaiheessa olisi jo minunkin vuoro voittaa?
Onko muilla samoja kokemuksia vai olenko yksin näiden tuntemusten kanssa?
En voita koskaan Monivedossa
6
754
Vastaukset
- Osunut kerran
.
- Jussi Erva
Hemputin hyvä oot pelaamaan kun saat 5 oikein kuudesta, mulla jää yleensä kolmeen tai neljään. Laita tälle palstalle seuraava monarisi niin nähdään miten jatkossa pärjäät ja minäkin voin laittaa sitten myös.
- Samat fiilikset...
...mulla. Oon sentään muutamia kertoja osunut, mutta voitot on silloin jäänyt kohtalaisen pieniksi, n.100-300e luokkaa. Aivan törkeän vaikea peli ja pieni valikoima peleissä. SM-liiga ja Espanjan kohteet ainakin mulle vaikeita kun en oikeastaan niitä edes seuraa. Valioliigasta on aivan liian vähän monareita, vain muutamia kaudessa kun mahdollisuus olisi järkätä sellainen vaikka joka lauantai tai sunnuntai.
Ensimmäiselle vastaajalle ihan käytännön vinkiksi: kannattaa pistää enemmän rivejä sisään kuin vain tuo mainitsemasi 8-24.. Jos vedot menevät usein noin lähelle kuin mainitsit, niin kannattaisi nostaa rivien määrä johonkin 64 paikkeille.. Hinta ei ole vielä mikään järin suuri (oletan että pelaat 20snt panoksella) ja mahdollisuudet paranevat huomattavasti.- Täin täti
soittakaa täitäille niin loput rahat menevät tappioiden lisäksi puhelinlaskuihin HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!
- Ei jumalauta..
Täin täti kirjoitti:
soittakaa täitäille niin loput rahat menevät tappioiden lisäksi puhelinlaskuihin HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!
Ei pärjää muille vertailussa,täydellinen jätösläävä.
- Aki L
Ei jumalauta.. kirjoitti:
Ei pärjää muille vertailussa,täydellinen jätösläävä.
4 monivevetovoittoa viikon sisään. Liittykää mukaan kimppaan http://personal.inet.fi/koti/vihjeet/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu857397Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2137221Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675226K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1344987Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734764Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1144619PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394520Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko824226Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1024004- 1571640