Mielestäni se lähestyy jo sitä. Loistavan levyn tekivät ja itse Remu kehuu kovimmaksi bändiksi aikoihin!!! Kuuntelen tuota niiden levyä enemmän kuin Roadrunneria; jotenkin on vaan niin piristävän oloista ja kuitenkin niin vintage-henkistä. Mitäs muut olette mieltä? Itsestäni tuntuu että Remun pitäisi lopettaa Hurriganes-nimen lokaaminen ja Maryjanes hoitais tontin meille nostalkigoille. Liittykää remmiin!!
Maryjanes kovempi kuin alkuperäinen?
Lizzu79
5
286
Vastaukset
- Lässy97
Nii-i
- pullakuski,
never ever!
- länskänlokari
täyttä kuraa!
- ermu
höpö.höpö nyt saa*ana,kertakaikkiaan,*ittu sentään
- treme88
Törmäsinpäs tähän vanhaan ketjuun. Maryjanes oli hyvä joskus aikoinaan, siis ihan edelläkävijä jopa näissä cover-ympyröissä. Mutta levyhän on huono ja nykykeikat varsin säälittäviä. Hyvällä asialla toki mutta soitto ei kulje kuten joskus. Kaipaisin coverbändeiltä enemmän tiukkuutta ihan soitossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681627IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk351502Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361018
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72961Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää437896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843