Luin juuri netistä lööpin, missä Viivi Pumpanen kertoi harkitsevansa jatkotoimenpiteitä pituuskohunsa vuoksi. Muistan kerran yhden venäläisen naiskorkeushyppääjän kohdalla, että hän lyhensi reisiänsä ollakseen lähempänä poikakaverin pituutta. Mutta Viivi harkitsee nyt jatkotoimenpiteitä. Mielestäni Viivi on kuitenkin aika sopusuhtainen ja on aivan turhaa tuollainen pituuden jatkaminen. Kyllä kai sekin on lääketieteellisesti mahdollista kuten niin monet muutkin kauneuteen ja ihmiskehon muokkaukseen liittyvät toimenpiteet. Tyydy vaan Viivi pituuteesi ja luovu jatkotoimenpiteiden haaveilusta!
Viivin pituuskohu ihmeellistä
itsekin aika pitkä
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161