Otteluvyö junnulle

Gi-vaatturi

Ajettelin hankkia junnuille omat otteluvyöt (punainen ja valkoinen), niin ei tarvitse metsästää vöitä aina ennen matsia. Näillä vöillä sitten taisteltaisiin jopa seuraavat 6(?) vuotta. Onkohan vyön leveydellä jäykkyydellä tms. suurempaa merkitystä? Oma kokemus on että leprummat ja kapeammat pysyy paremmin kiinni, mutta onko jäykemmästä tai leveämmästä hyötyä, esim. vaikempi kaivaa otetta?

13

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävinään

      Unohda koko juttu!!!!

    • psiuht

      Se on kuule ihan sama, millainen vyö junnulla on. Parhaan ottelutuloksen saa todennäköisesti kun brodeeraa molempiin "voittaja" tai jotain vastaavaa. Onpahan henkinen yliote ainakin ennen ottelua.

    • jutoka

      Otteluvyöllä väliä : D )
      Ei väliä millä takki kiinni, ei sen ole väliä aikuisissakaan- puvun sisältö on tärkeintä !

    • hohhoijakkaa

      Mukava nähdä, että tälläkin foorumilla on päästy vastausten tasossa samoihin meriitteihin kuin muilla Suomi24:n alueilla!

      • öh...totanoinnii

        Omat otteluvyöt? Nyt meinas pärskähtää kaffet näppikselle!!!

        Tuota noin...mitenköhän tän sanois nätisti...
        Ei, lapsesi ei tarvitse omia otteluvöitä. Älä osta sellaisia tai älä ainakaan tuo niitä kisapaikalle. Ihan ystävällinen neuvo vaan...


      • hanuriinhansitävedet
        öh...totanoinnii kirjoitti:

        Omat otteluvyöt? Nyt meinas pärskähtää kaffet näppikselle!!!

        Tuota noin...mitenköhän tän sanois nätisti...
        Ei, lapsesi ei tarvitse omia otteluvöitä. Älä osta sellaisia tai älä ainakaan tuo niitä kisapaikalle. Ihan ystävällinen neuvo vaan...

        vedä hanuriin vaan ne kaffees idiootti


    • 10 DAN

      Osta kuule semmoiset omasta mielestä hyvät vyöt
      Laita niihen vaikka oman seuran nimi ettei häviä, ja kun et niitä enää tarvitse niin lahjoita omalle seuralle.

    • sdgggas

      Ei junnut tarvitse mahdottoman leveitä vöitä, ovat vain hankalia sitoa.
      Ihan samaa laatua vaan, kuin lasten omat vyöt, ei silloin häiritse kisatilanteesa

    • ..tomia vastauksia

      Hei, Erinomainen ajatus jota lämpimästi suosittelen.
      Käy hakemassa jostain budoliikkeestä vyöt. Jäykyydellä, leveydellä tms. ei ole mitään väliä.

      Omilla penskoilla on ja tulee olemaan jatkossakin omat otteluvyöt. Paljon helpompaa hoidella omia huoltajan hommia, kun otteluvyöt ovat omia ja kätevästi käsillä.

      Älä välitä noista mistään tietämättömistä kusi...... jotka vaan ...tuilee ! Tsemeä junnujesi kisoihin.

      • 454545454545454

        Näin on, omat vyöt mukana, ja voi rauhassa keskittyä ja laittaa matsin jälkeen seuraavaan matsiin sopivan vyön. Omilla junnuilla ollut jo vuosia omat, ja hyvin on toiminut


      • lisää innovaatioita

        Miten olis kaulaan sidottava mehupullo ja siihen pitkä pilli? Toinen vois olla kaulaan sidottava tarjotin johon laittaa ruisleivät ja puurolautanen?

        Paljon helpompaa meinaan hoidella huoltajan hommia kun ei tarvitse juosta ympäri hallia mehupullo toisessa kädessä ja puurokuppi toisessa vaan tenava voi imeskellä juomaa ja lipoa kielellään puuroa aina kun tarve yllättää. Muistaa vaan käydä riisumassa värkit pois ennen ottelun alkua. Hankala meinaan lyödä lonkkaa matsissa jos kaulassa roikkuu tarjotin ja pullo.

        Näillä eväillä kohti menetystä!!!


    • Yksi tuomari

      Vyön päiden pitää olla sidottuna olla 20-30 cm.
      Vyön leveys 4-5 cm.
      Paksuudesta ei taida olla säännöissä mitään mittaa, mutta ohut saattaa kiristää ikävästi esim. mattotilanteessa.

      Ohut lurpakka vyö ei ainakaan käyttäjälle ole mukava ja sitä paitsi kuluu äkkiä huonoon kuntoon. Aika monella on omat ottelyvyöt niin ei tartte tosiaan etsiä aina järjestäjän vyötä ja hermoilla sen takia. Saa laittaa vyön rauhassa kiinni siellä omalla huilipaikallaan.

    • iskä vaan

      Jos tuntuu siltä, että haluaa omat otteluvyöt, niin mikäs siinä. Olen miettinyt niiden hankkimista tuolle jälkikasvulle itsekkin, kun välillä kisoissa on vöitä, jotka joutuu kiertämään juniorin ympäri kolmekkin kertaa ja niiden auetessa ottelun aikana ja uudelleen sitomisen jälkeen vyön päät roikkuvat polvien alapuolella... Mikä häpeä tuo nyt on, jos hommaa omat vyöt, vaikka maksavatkin reilusti toista kymppiä yhteensä. Todella kallis ja kateutta aiheuttava investointi vrt esim luistinten teroitus 15 egeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe