Ajettelin hankkia junnuille omat otteluvyöt (punainen ja valkoinen), niin ei tarvitse metsästää vöitä aina ennen matsia. Näillä vöillä sitten taisteltaisiin jopa seuraavat 6(?) vuotta. Onkohan vyön leveydellä jäykkyydellä tms. suurempaa merkitystä? Oma kokemus on että leprummat ja kapeammat pysyy paremmin kiinni, mutta onko jäykemmästä tai leveämmästä hyötyä, esim. vaikempi kaivaa otetta?
Otteluvyö junnulle
13
285
Vastaukset
- tietävinään
Unohda koko juttu!!!!
- psiuht
Se on kuule ihan sama, millainen vyö junnulla on. Parhaan ottelutuloksen saa todennäköisesti kun brodeeraa molempiin "voittaja" tai jotain vastaavaa. Onpahan henkinen yliote ainakin ennen ottelua.
- jutoka
Otteluvyöllä väliä : D )
Ei väliä millä takki kiinni, ei sen ole väliä aikuisissakaan- puvun sisältö on tärkeintä ! - hohhoijakkaa
Mukava nähdä, että tälläkin foorumilla on päästy vastausten tasossa samoihin meriitteihin kuin muilla Suomi24:n alueilla!
- öh...totanoinnii
Omat otteluvyöt? Nyt meinas pärskähtää kaffet näppikselle!!!
Tuota noin...mitenköhän tän sanois nätisti...
Ei, lapsesi ei tarvitse omia otteluvöitä. Älä osta sellaisia tai älä ainakaan tuo niitä kisapaikalle. Ihan ystävällinen neuvo vaan... - hanuriinhansitävedet
öh...totanoinnii kirjoitti:
Omat otteluvyöt? Nyt meinas pärskähtää kaffet näppikselle!!!
Tuota noin...mitenköhän tän sanois nätisti...
Ei, lapsesi ei tarvitse omia otteluvöitä. Älä osta sellaisia tai älä ainakaan tuo niitä kisapaikalle. Ihan ystävällinen neuvo vaan...vedä hanuriin vaan ne kaffees idiootti
- 10 DAN
Osta kuule semmoiset omasta mielestä hyvät vyöt
Laita niihen vaikka oman seuran nimi ettei häviä, ja kun et niitä enää tarvitse niin lahjoita omalle seuralle. - sdgggas
Ei junnut tarvitse mahdottoman leveitä vöitä, ovat vain hankalia sitoa.
Ihan samaa laatua vaan, kuin lasten omat vyöt, ei silloin häiritse kisatilanteesa - ..tomia vastauksia
Hei, Erinomainen ajatus jota lämpimästi suosittelen.
Käy hakemassa jostain budoliikkeestä vyöt. Jäykyydellä, leveydellä tms. ei ole mitään väliä.
Omilla penskoilla on ja tulee olemaan jatkossakin omat otteluvyöt. Paljon helpompaa hoidella omia huoltajan hommia, kun otteluvyöt ovat omia ja kätevästi käsillä.
Älä välitä noista mistään tietämättömistä kusi...... jotka vaan ...tuilee ! Tsemeä junnujesi kisoihin.- 454545454545454
Näin on, omat vyöt mukana, ja voi rauhassa keskittyä ja laittaa matsin jälkeen seuraavaan matsiin sopivan vyön. Omilla junnuilla ollut jo vuosia omat, ja hyvin on toiminut
- lisää innovaatioita
Miten olis kaulaan sidottava mehupullo ja siihen pitkä pilli? Toinen vois olla kaulaan sidottava tarjotin johon laittaa ruisleivät ja puurolautanen?
Paljon helpompaa meinaan hoidella huoltajan hommia kun ei tarvitse juosta ympäri hallia mehupullo toisessa kädessä ja puurokuppi toisessa vaan tenava voi imeskellä juomaa ja lipoa kielellään puuroa aina kun tarve yllättää. Muistaa vaan käydä riisumassa värkit pois ennen ottelun alkua. Hankala meinaan lyödä lonkkaa matsissa jos kaulassa roikkuu tarjotin ja pullo.
Näillä eväillä kohti menetystä!!!
- Yksi tuomari
Vyön päiden pitää olla sidottuna olla 20-30 cm.
Vyön leveys 4-5 cm.
Paksuudesta ei taida olla säännöissä mitään mittaa, mutta ohut saattaa kiristää ikävästi esim. mattotilanteessa.
Ohut lurpakka vyö ei ainakaan käyttäjälle ole mukava ja sitä paitsi kuluu äkkiä huonoon kuntoon. Aika monella on omat ottelyvyöt niin ei tartte tosiaan etsiä aina järjestäjän vyötä ja hermoilla sen takia. Saa laittaa vyön rauhassa kiinni siellä omalla huilipaikallaan. - iskä vaan
Jos tuntuu siltä, että haluaa omat otteluvyöt, niin mikäs siinä. Olen miettinyt niiden hankkimista tuolle jälkikasvulle itsekkin, kun välillä kisoissa on vöitä, jotka joutuu kiertämään juniorin ympäri kolmekkin kertaa ja niiden auetessa ottelun aikana ja uudelleen sitomisen jälkeen vyön päät roikkuvat polvien alapuolella... Mikä häpeä tuo nyt on, jos hommaa omat vyöt, vaikka maksavatkin reilusti toista kymppiä yhteensä. Todella kallis ja kateutta aiheuttava investointi vrt esim luistinten teroitus 15 egeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664