Viranomaiset aikovat tehdä työsuojelutarkastuksen Kansanlähetykseen:
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/6511-kansanlahetyksen-homokanta-johtaa-tyosuojelutarkastukseen
Kansanlähetyksen "ilmoituksesta" ovat olleet kiinnostuneet muutkin tahot, mm. oikeusoppineet.
Syynä työsuojelutarkastukseen on ilmeisesti epäilty työsyrjinnän yritys, koska he ovat ilmoittaneet etteivät palkkaa rekisteröidyssä parisuhteessa olevia työsuhteeseen. Tämähän on lainvastaista syrjintää ja on olemassa myös valtakunnansyyttäjänviraston kannanotto jossa todetaan, että lait koskevat myös uskonnollisia yhteisöjä siinä missä maallisiakin. Vakaumuksen perusteella ei siis saa rikkoa lakia.
Tämä ei ole ensimmäinen tapaus jossa viranomaiset puuttuvat uskonyhteisöjen pyrkimyksiin asettua lakien yläpuolella. Ilmeisestikin viranomaiset ovat ottaneet nyt tiukan linjan, että nämä pyrkimykset torpataan alkuunsa. Linja on aivan oikea, maassa maan tavalla, myös uskonnolliset yhteisöt, olivat he kristittyjä, muslimeja tahi muita ovat velvollisia noudattamaan maan lakeja.
Laki koskee myös uskonyhteisöjä
7
63
Vastaukset
- Ev. lut.
On hyvä että viranomaiset puuttuvat syrjintään, koska papit ja piispat eivät tee mitään muuta kuin hyssyttelevät. Niille se mielestäni kuitenkin ensisijaisesti kuuluisi. Kirkon pitäisi hoitaa omat hullunsa.
- ao
Mitekä kommunisti ja muslimipappi ja Jeesukseen uskova muslimi pappi
- Epäselvää
Halusikos sanoo jotakin?
Siviilisäätyarvo "rekisteröity parisuhde" on yksi hyvä syy antaa tasavertaiset oikeudet homoseksuaaleille kuin heteroillakin jo on. Yleinen nimitys avioliitto homoillakin vähentäisi ihmisten työsyrjimistä ja väärinkäytöksiä.
.- agnus D
Totta.
oikeastaan aika hyvä ratkaisu. - Job 20:5
jumalattoman ilo kestää vain hetken, rienaajan onni on pian ohi.
- FUCKIFUU
jumalattoman ilo on kestänyt jo 2000 vuotta ja vielä kestää toisetkin, eli ei se onni pian ohi ole. Tarkoitit kai että ikuisuuteen verrattuna tuhannet vuodetkin on kuin pierru saharassa. Kun Jumalan valtakunta tulee niin miksi kuvittelet että sama aikakäsitys olisi voimassa tai edes samat luonnonlait?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724