Onko kellään kokemusta ortopedista nimeltään Ilkka Antti-Poika? Pitäisi löytää hyvä, kokenut ja asiansa osaava ortopedi. Kyse siis olkapäästä. Työkaveri sanoi kuulleensa joltain, että Antti-Poika olisi huippu???
Taitava olkapääspesialisti haussa
9
3382
Vastaukset
- onpa näitä.
Oletko mainostamassa vai?
Kyllä, hän on huippu ortopedien joukossa. Urheilijoita hoitaa.
Googlaapa vielä, niin huomaat kuinka on kehuttu.
Mutta toisaalta, niin kuin niitä artroskopioita nykyään tehdään, tosin mistä minä tiedän, onko sinulle skopia tulossa, niin kyllä varmaan aika moni julkisuutta nauttimaton ortopedi osaa asiansa ihan hyvin.- Onko näin?
Enpä ole mainostamassa vaan ihan tosissani kyselemässä. Olkapäätä on leikattu jo kolmasti ja aina vaan vikaa. Magneettikuvat paljastivat taas erilaisia vaurioita. Olkapää oeroitu kerran julkisella puolella ja kaksi kertaa yksityisellä. Vaikuttaa siltä, että edessä taas leikkaus. Siksi haluan nyt "huippuortopedille". Olkapää on vihdoinkin saatava kuntoon.
Onko muita hyviä (Helsingissä)? Olen enemmän kuin kiirollinen avusta! Haluaisin löytää ortopedin joka on kokenut, asiansa osaava ja ottaa asiakseen olkapääni hoidon. - Käsi urheilukunnossa
Onko näin? kirjoitti:
Enpä ole mainostamassa vaan ihan tosissani kyselemässä. Olkapäätä on leikattu jo kolmasti ja aina vaan vikaa. Magneettikuvat paljastivat taas erilaisia vaurioita. Olkapää oeroitu kerran julkisella puolella ja kaksi kertaa yksityisellä. Vaikuttaa siltä, että edessä taas leikkaus. Siksi haluan nyt "huippuortopedille". Olkapää on vihdoinkin saatava kuntoon.
Onko muita hyviä (Helsingissä)? Olen enemmän kuin kiirollinen avusta! Haluaisin löytää ortopedin joka on kokenut, asiansa osaava ja ottaa asiakseen olkapääni hoidon.Ota yhteys orto lääkärehin Räsänen Ilkka leikannut olkapään osaava urheilulääkäri
- leikattu
Onko näin? kirjoitti:
Onko muita hyviä (Helsingissä)? Olen enemmän kuin kiirollinen avusta! Haluaisin löytää ortopedin joka on kokenut, asiansa osaava ja ottaa asiakseen olkapääni hoidon.Harri Heliö, Diacorissa
- Käsi ei nouse
Käsi ei nouse juurikaan vaakatasoa korkeammalle. Mikä neuvoksi? Kerrotaan että manipulaatiohoidoilla saataisiin ongelma korjattua.
Mistä vaivasta ja minkälaisesta korjaustoimenpiteestä on kysymys?- Tyytyväinen
Harri Heliö. On Euroopan tasollakin ihan huippuja. Leikkasi ainakin ennen (minutkin) Dextrassa.
- viisas
Yksin tähystys- tai avoleikkaus ei paranna olkaniveltä. Jatkohoidon jumppa kuntoutus on yli puolet hoidosta.
- Onko näin?
Olen tilannut ajan Heliölle. Ensi viikolla olisi aika. Niin, en ole saanut mitään ihmeempiä ohjeita miten edetä leikkauksen jälkeen. Fysioterapeutilla kävin...ei oikein osannut auttaa. Eli apua ja kunnon ohjeita en saanut.
- figifigi
En ole sen nimistä kuullut mutta Matti Jakko-poika siinä vasta koko haka oortopedin hommiin. Työkokemuksen hankkinut Porin osuusteurastamolla kuten muutkin porin ortopedit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947