AT-gallup

*gallup*

1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?

Omat vastaukseni:
1.noin 250
2.yhden kerran
3.noin 750 aloitetta, ei kertaakaan
4.noin 25 treffit, ei kertaakaan
5.kuusi kertaa (ei aina yhdyntää)

22

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Joko liioittelet aloitteiden määrää tai sitten sua ei kiinnosta ketä lähestyt ja sohit sokkona että josko joku vahingossa antaisi ja näköjään pari kertaa onnistanut. Luulisi että muutat taktiikkaa tuolla onnistumisprosentilla. Ihailtavaa sinnikkyyttä.

    • 1. Hui...Tuhansia?
      2. Pari kertaa
      3. Olen tehnyt usein aloitteita mutten kyllä ole naisia lämmitellyt.
      4. Useilla kymmenillä treffeillä mutta en naisten kanssa.
      5. nolla

    • bedgswq

      1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?

      Noin 10-15 kertaa. En ole baari-ihminen

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?

      Vaikea määritellä mikä lasketaan lähestymiseksi. Sanotaan vaikka 3 kertaa.

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?

      Ehkä noin sama kuin AP:llä, eli 750 aloitetta. Lämmennyt on ehkä 5.

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?

      Noin 5 kertaa treffeillä. Tai riippuu mikä lasketaan treffeiksi. Lämmennyt on 3. Eli jopa enemmistö. :D

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?

      Rehellisesti sanottuna en koe huijanneeni ketään sänkyyn. Kahden kanssa olen kyllä ollut silleen. :P Yhden kanssa jopa monta kertaa.

    • ATMaster

      1. 2-5 kertaa en todellakaan muista täsmälleen.
      2. 0
      3. 0 ja 0
      4. kahvilla kerran ja 0
      5. 0

    • Korben83

      Tässä nyt tämän vuoden tilastot:

      1. n. 60 kertaa
      2. n. 60 kertaa ja aika harvoin olen lämmennyt itse
      3. n. 20 kertaa ja about joka toisella nainen on lämmennyt
      4. En oikeastaan ole käynyt treffeillä tänä vuonna, hoitelen mieluummin saman illan aikana.
      5. En puhuisi huijauksesta, ihan yhteisymmärryksessä on menty sänkyyn. n. 15 kertaa

      • Korben83

        Ei ole pahemmin tullut foorumeilla pyörittyä.. Ilmeisesti nämä ATM ja YTM tarkoittaa jotain alemman tason mies ja ylemmän tason tms. ? liittyy johonkin seksuaaliseen haluttavuuteen


    • ..........

      1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
      - 250-300 kertaa.

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
      - Noin 20 kertaa, joista suunnilleen puolet omaa tasoani selkeästi rumempia naisia.

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Keskimäärin 1-2 per ilta eli 250-500 aloitetta. Kovassa humalassa teen todennäköisesti tanssilattialla lukuisia "aloitteita" eli yritän kähmiä naisia, mutta niitä en tähän ole laskenut. Naiset ovat lämmenneet ehkä 30 kertaa.

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Noin 20 treffit, nainen on lämminnyt lähes aina. Ehkä 18 kertaa on lämminnyt, muistan vain kaksi tyttöä, joiden kanssa en päässyt toisille treffeille kun pyysin.

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?
      - Suoraan baarista 2 kertaa ja lyhyen tapailun jälkeen 14 kertaa.

    • minä se vaan

      1. Noin 80 kertaa.
      2. Noin 5 kertaa.
      3. En ole varsinaisia aloitteita koskaan baarissa tehnyt.
      4. 8 kertaa treffeillä ja 6 kertaa on nainen ollut kiinnostunut.
      5. Olen nukkunut useiden naisten kanssa. Poikuus on silti tallella.

    • 1. Hmm. Satoja? Mut selvinpäin melkein kaikki koska pelailin aika paljon pokeria, vk:n loppuisin ja viihteellä eli juoden n. kymmenisen kertaa.

      2. En tiedä lukua, kun en pidä kirjaa. Mutta luku on iso.

      3. Pari kertaa. Kummallakin kertaa kyllä.

      4. Hmm, kaikki tänä vuonna... sellanen viitisen kappaletta kai jos en muista väärin joka saattaa olla mahdollista.

      5. En oo kyllä yrittänyt huijata, joten ei tietoa.

      * Korjausta kehiin.

    • Iapetus

      1. Suurin piirtein saman verran, ehkä vähän vähemmän, vaikka olen tod. näk. puolet vanhempi.

      2. Baarissa ei kertakaan, ellei sitten lasketa muinaisten kavereiden tyttöystävien /vaimojen tanssiinhakuja.

      3. Nolla. Jotain pikaista (humoristista) läppää tosin ja maks. naurahduksia ansainnut.

      4. Nollalla.

      5. Pari (ensi) kertaa lähivuosina, tosin nainen itse oli "samoilla sävelillä". Ei yhdyntää, mutta visuaalista, kielellistä ja fyysistä kosketusta ainakin. Nainen sai, minä en.

      Hmm, Aikamoinen Tumpelohan Minä jos tuo on elämäni saldo seksin ja suhteiden saralla.

    • 1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
      - 5-10

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
      - Muutaman kerran.

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Kymmenkunta. Kaksi näistä on edennyt jonkinlaiseen suhteeseen.

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Ehkäpä seitsemän eri naisen kanssa olen käynyt treffeillä. En ole pitänyt treffien määrästä lukua. 4-5 naista on lämmennyt

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?
      - Kolmen kanssa on ollut vipinää. En ole laskenut kertoja.

    • 1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
      - useita satoja

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
      - ehkä 3 kertaa

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - en yhtään

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - en ole käynyt treffeillä

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?
      - en kertaakaan

      • ............

        Mitä niillä kerroilla tapahtui kun naiset lähestyivät sinua? Olet sanonut kykeneväsi "helposti" keskustelemaan ihmisten kanssa. Ja jos naiset lähestyivät sinua, niin kaipa he olivat jollain tasolla ulkoisestakin olemuksesta kiinnostuneita...


      • ............ kirjoitti:

        Mitä niillä kerroilla tapahtui kun naiset lähestyivät sinua? Olet sanonut kykeneväsi "helposti" keskustelemaan ihmisten kanssa. Ja jos naiset lähestyivät sinua, niin kaipa he olivat jollain tasolla ulkoisestakin olemuksesta kiinnostuneita...

        En ole osannut myydä itseäni tarpeeksi hyvin. Tai ovat olleet vain yhden yön jutun perässä ja homma ei ole toiminut jännittämisen takia.


    • anonyymi_atm

      1. En kertaakaan.
      2. Ei kertaakaan.
      3. En ole tehnyt yhtäkään aloitetta livenä.
      4. En ole käynyt yksilläkään treffeillä.
      5. *rummun pärinää*... nolla kertaa.

    • m34_ATM

      1. 1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
      -Ehkä 10 kertaa

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
      -Ei kertaakaan.

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - En kertaakaan

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - En ole käynyt treffeillä

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?
      - En kertaakaan

    • lnc78

      1. Satoja
      2. 5-10 kertaa
      3. Viitisen kertaa ja ehkä kerran
      4. Kolmen nettideittituttavuuden, kahden livetuttavuuden kanssa, ehkä kerran
      5. aldrig, niemals, nunca

    • M28-ENFP

      1. Baarissa parisensataa kertaa.
      2. Näinä kertoina yksi nainen lähestynyt? (Keski-ikäinen venakko.)
      3. Aloitteita tehnyt muutama kymmenen, kukaan ei lämmennyt.
      4. Treffejä takana muutama kymmenen, kukaan ei ole lämmennyt.
      5. Kerran kamunainen sammui sohvalleni. Toisen kerran treffinainen nukkui sängyssäni (yksin).

    • Stephen Fry Jr

      1.Montako kertaa olet käynyt elämäsi aikana baarissa?
      - Noin 30 kertaa.

      2.Kuinka monta kertaa nainen on lähestynyt sinua?
      - Pari kertaa.

      3.Montako aloitetta olet tehnyt livenä ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Livenä en ole tehnyt aloitteita.

      4.Monellako treffeillä olet käynyt ja kuinka usein nainen on lämmennyt?
      - Miten tämän nyt laskee - neljillä, mutta kaikki saman naisen kanssa ja ihan tässä kuluvan syksyn aikana.

      5.Kuinka usein olet onnistunut huijaamaan naisen sänkyyn (ei pelkkää nukkumista)?
      - Nollasaldo.

    • eräs mies

      1. kuka laskee? viime kuussa ehkä 10, joten olisiko se jotain 2500 luokkaa.
      2. kerran yksi yritti vetää turpaan. saatoin sen kotiin pari tuntia myöhemmin, mutta en tullut sisään kutsusta huolimatta.
      3. 5/3
      4. en harrasta treffejä. mutta 2 naista on käytetty moneen kertaan syömässä yms. molemmat lämpimiä.
      5. onko tämä kertoja? 10v avioliiton aikana noin 3650.

      • Aika hyvän tahdin onnistuitte pitämään.


    • laskuja

      1. n. 50 kertaa
      2. n. 6 kertaa
      3. n. 2 kertaa, (eivät lämmenneet eikä kylmenneet)
      4. En ole käynnyt treffeillä kertaakaan
      5. En kertaakaan, en edes nukkumaan, enkä ilman huijaamatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe