Hei Keskiyö! Näetkö mitään minulle kuvajaisia asiasta terveys? Minä joudun jos johonkin kokeeseen eri paikkoihin, ja kuukauden päästä tulee vastaukset. Näetkö minua sairaana vai elinvoimaisena tai jotain. En pyydä diaknoosia. Aattelin jos vain näet jotain tällaisesta keski-ikäsestä naisesta, ja täsät asiasta vaikka lääkepirkku toises kädes kuvajaisen vai kumaski kädes:-). Ihmettelin lääkäriäkin kun niin laitto kokeita?
Keskiyö/Tuntijasi
7
75
Vastaukset
Hei
en minä mitään diaknoosia osaisikaan tehdä, en ole edes siltä alalta omassa elämässäni.
mutta voin nähdä kipua väreinä ja yritän nyt katsoa sitä.
olisikohan sinulla jotakin verenkierrossasi, se näyttää niinkuin kalkilta. vaaleaa virtaa sisälläsi.
minusta tässä voisi olla kysymys verenkierrosta ja suonista, toki niissä suonissahan virtaa vaikka mitä! en tosiaan tiedä muuta, kuin että sisälläsi virtaa hieman heikompaa väriä, kuin pelkkä veri. eli lääkkeellä voi varmasti hoitaa tuon puutoksen tai muutoksen, mikä se sitten onkin.
olet varmasti hyvissä käsissä siellä kokeissa. älä pelkää.
t: Keskiyö- mietintämyssy-
Kiitos Keskiyö/tuntijasi . Ehkäpä se sitten kilpirauhanen.
Hei vielä
minä muuten ajattelin sitä kilpirauhasta, koska siinä kohden sinulla näkyy sellainen patoutuma.
onkohan painosi heilahdellut viime aikoina? se voisi olla merkki siitä.
t: Keskiyö- mietintämyssy.,
:-) Hei! Kyllä on heitelly 8kg yhtäkkiä ja nyt taas se poissa paris kuukaudessa.
Minusta ei kukaan huomaa sitä, kun olen pitkä nainen ehkä olen ollut liian laihakin, mutta lihominen sitten ei näy kuin itselle kiristävissä vaateissa ja löysissä vaateissa.
Niinpä se lääkäri koitti sen kaulanikin kun voivottelin väsymystä, ja hän tunsi enempi mitä pitäs olla kaulassa. Silmät on punaset ärtyneet ja muita oireita, että ehkä tämä epämukava olo selviää tällä.. kun muuten kyllä liikun ettei kovin vakavaa.. mietintämyssy., kirjoitti:
:-) Hei! Kyllä on heitelly 8kg yhtäkkiä ja nyt taas se poissa paris kuukaudessa.
Minusta ei kukaan huomaa sitä, kun olen pitkä nainen ehkä olen ollut liian laihakin, mutta lihominen sitten ei näy kuin itselle kiristävissä vaateissa ja löysissä vaateissa.
Niinpä se lääkäri koitti sen kaulanikin kun voivottelin väsymystä, ja hän tunsi enempi mitä pitäs olla kaulassa. Silmät on punaset ärtyneet ja muita oireita, että ehkä tämä epämukava olo selviää tällä.. kun muuten kyllä liikun ettei kovin vakavaa..Hei
lääkärisi katsoo hyvin ja tarkasti, voit täysin luottaa häneen. saatat olla oikeilla jäljillä, sillä painon heilahtelut kuuluvat tuon taudin kuvaan.
sen kanssa voi elää ja siihen on lääkkeet, ei ole mitään hätää. jakselehan!
t: Keskiyö
- Niin lähellä
Näen selvästi että jaloissasi on jotain vikaa. Myssyjä suosittelisin vähentämään.
- myssy päähän pimpo
Hei Niin lähellä! Mene kotiin kasvamaan ja lue ne läksyt niin sun aivot ei surkastu entisestään.. kehottasin tämän kirjotuksen jälkeen sinulle myssyä. Olen myös niin lähellä että näen päässäsi vikaa ja paljo...koska kukaan selväjärkinen ei kirjoita tällaisia kun sulta ei kysytty mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165