Jyp kärsään. Vaihdetaanko taas Valmentajaa. Olisiko ketään jolla olisi oma pikkutakki ,niin saisi tulla Valmentajaksi Ipaan
Vaihdetaan taas vakea
8
88
Vastaukset
- efgbnfdf
Siellä olisi nyt Suhosen Ape vapaana . Onko vielä vanhempi kuin Hiitelä.
Kannattaisiko kysästä??? Apella on oma pikkutakkikin - Heppo Siitelä
Mulla ois sellainen oranssi pikkutakki. Pääsiskö sillä? Muuten olen 147kg ja pituus 168 cm. Lisäksi jääkiekosta en ymmärrä mitään mutta kiinnostunut olen erityisesti valmentamisesta.
- Raipe204
Minusta sopisit mainiosti porukkaan. Ei Ipassa valmentamisesta tarvitse mitään tietää.
Tervetuloa vaan porukkaan - ertghnm
Älä vaan lähde peiliä katsomaan hieno pikkutakki päällä.
Et huomaa ,kun seisot vaihtoaitiossa valmentajana.
Hyvä junnuvalmennus!!!!!!!!!!!! - kökö,,
Seppo Hiitelä ulos!
- Hyvä Sepi
Ilves on nyt voittoputkessa
- ei ipanmies
Voi veljet !!! Nyt se sitten yhdenottelunvoittoputki katkesi !!! Voi Kauheaa.
Olisiko missään edes yhtäkappaletta Granlundia ,kun omista ei ole mihinkään.
Hyvä Junnuvalmennus !!! Missä on Ipanmies nyt kirjoittelemassa kokoonpanoja - rfgbgffrgvb
Voi tavaton ,ja taas voitto, jatkoajalla Saipasta . Kyllä menee kovaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2383201
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1292301Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151805Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2201776Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3121640Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491314- 531300
- 1111090
- 951030
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591007