Vaikuttaako kenelläkään nukahtamislääkkeet seuraavana päivänä muistiin? Otan max 20mg Stellaa. Nukun yöni ja tuntuu että herään virkeänä. TOimin normaalisti. Kun päivä on ohi tuntuu siltä etten muista päivän tapahtumista juuri mitään. Tuntuu kuin päivä olisi mennyt ihan usvassa. Mitään täydellistä blackoutia ei tule, mutta tuntuu siltä että moni keskustelu unohtuu saman tien ja tämmöinen muisti saa lääkkeellä ikäänkuin teflonisen pinnan.
Vastaavia kokemuksia?
Nukahtamislääkkeiden vaikutus muistiin
teflonimuisti
1
114
Vastaukset 1
- Lääkkeen valmistaja
varoittaa sivuvaikutuksista, mutta lievin sanakääntein, ettei asiakas jätä ostamatta niitä.
Lisätietoja löytyy lääkeselosteesta tai netistä, mm. tästä;
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bentsodiatsepiinit
Näkyy Stella olevan bentso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618