Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka tekee hybridi turboja suomessa

tuulia

Kuten otsikosta selvisi kuka tietää ja kertoo ken tekee niitä täällä suomessa.Tarttis saada 3litraseen nakuun parempi tbo.

15

8903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fireblade

      Moi

      Noi myy ainakin. Rahalla saa ja paineella pääsee...

      • kokenut

        ProTurboon autoas. Älä ainakaan Lappeenrantaan. Saat autos takas ehkä ens vuoden lopussa. Oon kuullu pelkkää huonoa koko puljusta. Ite oon muutaman kerran käyny kyselemässä asioita ja ukko vaan jaaritteli enkä saanu siitä mitään ulos.


      • Kassu
        kokenut kirjoitti:

        ProTurboon autoas. Älä ainakaan Lappeenrantaan. Saat autos takas ehkä ens vuoden lopussa. Oon kuullu pelkkää huonoa koko puljusta. Ite oon muutaman kerran käyny kyselemässä asioita ja ukko vaan jaaritteli enkä saanu siitä mitään ulos.

        Mä oon asioinut kyseisessä pajassa Lappeenrannassa kolme kertaa, ahdinta tarviten, joka kerta on ahdin tullut ajallaan.


    • Taukki

      Voisin tilata sieltäkin kun halvalla saa, jos on linkkejä tiedossa niin kertokaa.

      • eku

        www.gikturbo.se


      • Heke
        eku kirjoitti:

        www.gikturbo.se

        No eipä ole kovin edullisia.


    • hybridi

      Niin sanotut ammattilaiset tekevät hybridileluja ja rahastaa niillä tyhmiä. Oikeasti toimivat turbot tehdään saman valmistajan vakio komponenteista. Hybridit kuuluu teinituninki pelleilyyn.

      • tuulia

        sanoppa sitten kuka niitä tojotan turboja mulkkaa?


    • aaa
      • Xenon

        www.lds-turbo.com

        Siltasen Kari tekee vaikka mitä, suosittelen.

        Siltanen muuten tasapainottaa Lehtimäenkin ahtimet...


      • Lähipiiri
        Xenon kirjoitti:

        www.lds-turbo.com

        Siltasen Kari tekee vaikka mitä, suosittelen.

        Siltanen muuten tasapainottaa Lehtimäenkin ahtimet...

        Enpä tuota jaksa oikein uskoa, että tasapainottaa Timon ahtimet.


    • joopa joo

      samin autopaja puh 0500777287 /sijaitsee vantaalla

    • TVRacing

      Täältä saat haluamasi. Itsellä kokemusta täältä asioinnista.

      • timfix

        no nii itselläni myös kokemusta LDS:llä asioimisessa ja suosittelen lämpimästi hän tietää kaiken ahtimista. sitten toinen suomessa joka tietää dieselien ahtamisen on Vesa Kivimäki Alahärmästä hänellä 3 litrainen mersu 9 litraisen volvon ahtimella ja viimeinen mittaus tuotti 433hv ja 710nm vääntöä nyt vieläkin suurempi puhallin eli holset hx 40 mutta mitattu ei ole vielä tehopuolta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe