Autollinen nainen täällä ihmettelee mihin veisi Salossa ei ihan niin uuden Fordin huoltoon, Merkkihuollossa ollut tähän asti. Suositelkaa!
Mihin auto huoltoon?
34
8821
Vastaukset
- AUTOHUOLTO
AUTOKORJAAMO HAGSTRÖM MERINIITYSSÄ ON HYVÄ AINAKIN!!
- Huonoa kokemusta...
Hmmm... Kokemani on toista, ei enää Hagströmille EIKÄ ETENKÄÄN Moottorihuolto...
- Eri mieltä
Huonoa kokemusta... kirjoitti:
Hmmm... Kokemani on toista, ei enää Hagströmille EIKÄ ETENKÄÄN Moottorihuolto...
Hagströmillä mukava henkilökunta ja joustavuutta. Tähän mennessä vain myönteisiä kokemuksia.
- Mammastinen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10102549
aikaisempia kokemuksia jaeuttu lähiaikoina näistä korjaamoista.
Itse vein autoni naapurin isännän kehotuksesta Perniöön, Autokorjaamo Ilari Parviaiselle, näemmä saanut kehuja myös aikaisemmassa ketjussa, enkä tosin ole edes hämmästynyt.
Käytin vuosia sitten autoa Haggströmmillä mutta pappan jäädessä pois kuvioista laatu ja hinta menivät ristiin, nykyään oppilaat pääsääntöisesti näemmä montussa sormipersiissä. Rutiini huolto Nissanille ja siinä ohessa suojakumien vaihto eteen, näistä laskuttivat mutta ei kyllä näkynyt uusia? En jaksanut edes käydä valittamassa vaan ystävällisesti lopetin käymisen. Huom. Tämä on OMA kokemukseni, ei koko Salon. - toinennainen444
Ilari Parviainen Perniöstä.
Ehdottomasti.
Erittäin hyvä hinta-laatu suhde, sekä takuuvarmasti tekee asiat
oikein, eikä yritäkään huijata. - peksu899
Meriniityn Autohuolto, todella nopea palvelu.
- Rahastusta...
Älä ainakaan Moottorihuoltoon vie...
- pentti.h
Parviainen on hinta-laadulta hyvä. Erikoisemman kaluston kanssa ehdottomasti Kiskon US-motor. Asiantuntemus uskomattoman hyvä, ei tosin halvin mahdollinen paikka.
- frikki
RAM auto Suomusjärvellä on hyvä ja luotettava.
- -----------------
AM-huolto paras ja edullinen!
- Vesku-
Kyllä on aikamoista juttua. Miksette ihmiset korjaa itse, vaan tyydytette siihen että huudatte jossakin internetin ihmeellisessä maailmassa, jostakin asiasta missä ette saaneet tahtoa periksi?
Saatteko edes kotona tahtoa periksi?
Itse ainakaan en veisi mihinkään merkkiliikkeeseen ikinä, koska tuntihinnat on todella kovia. Esim. Metro-Auto 118€/h.
Juurihan tuli Tekniikan Maailma, jossa verrattiin huoltamista. Hankkikaa 100€ työkaluja ja huoltakaa itse niin saatte itse kiroa itseänne kun joku pultti menee poikki ja että saakkaan sitä auki? Tietysti kaupan päälle saatte vaimoltakin haukut, että saatanan tunari kun rikkosit meidän auton.
Siitä tulikin mieleen, että menenpäs itse huoltamaan autoani että tiedän ketä syyttää kun auton konehuone on taas likainen.- dddkdkdkdkdkdk
Miksette korjaa itse? Aika monelta voisi kysyä myös miksi et itse ompele ja neulo vaatteitasi, miksi et itse rakenna taloasi, miksi et itse tee gourmee-ruokaa.
Auton korjaaminen vaatii taitoa tehdä se, vaatii oikeat työkalut ja vielä paikan jossa tehdä korjaukset ja huollot. Esim. melko harvalla kerrostalossa asuvalla mummolla on edellytyksiä huoltaa ja korjata itse autoaan.
Haggströmistä olen kuullut todella paljon negatiivista palautetta, ainut mikä osataan on isojen laskujen kirjoittaminen.
- Juolahtikomieleen?
No ei perkele, nii juuri ihmiset!
Kaikillehan meille tulee tekniikanmaailma / luemme sen säännölisesti kirjastossa.
Kaikillahan meillä on lämmin ja tilava autotalli, sehän on peruskauraa meille ketkä asumme "kaupungissa".
Mehän kaikki olemme tunnetusti työttömiä ja panostamme työkaluihin, mikä tahansa hylsysarja ei käy. Onneksi ei tarvitse käydä töissä niin on aikaa huoltaa autoa, säästöä hyvät ihmiset!
Luojan lykky ei pidä kansoittaa maailmaa niin paskat lapsista ja lemmikeistä, säästetään nyt ku ollaan vauhtiin päästy.
Ja meille jokaiselle on pienenä sanottu jokaikiseen asiaan EI kuten teikäläisellä Vesku, mutta nyt ollaan onneksi porukalla tässä liikenteessä ja omataan onneksi kunnon työkalut!
Saatanan trolli :-) - EsKo
AM-Huolto Meriniityllä. Yksityisyrittäjänä vein pakun sinne huoltoon ja iloinen yllätys hinta ja hyvä työ.
Minäkin suosisttelen!!!!- iangilan
Älä vaan sinne AM-huoltoon autoasi vie!!!! Ostin hiljattain auton, jonka jakohihna oli vaihdettu kyseisessä harrastepajassa. Vaihto tehty ajallaan, vaihto suosituksen ollessa 60 th.km tai 4vuotta. Hihna katkesi ja moottori sököksi kun autolla ajettu 6th.km. Eikä paja ota mitään vastuuta kun vaihdosta oli aikaa jo vuosi ja kolme kuukautta.vuosi on kuulemma heidän takuu.. Halpa se varmaan on, mut vie sinne amikseen vaan.
- iangilan
iangilan kirjoitti:
Älä vaan sinne AM-huoltoon autoasi vie!!!! Ostin hiljattain auton, jonka jakohihna oli vaihdettu kyseisessä harrastepajassa. Vaihto tehty ajallaan, vaihto suosituksen ollessa 60 th.km tai 4vuotta. Hihna katkesi ja moottori sököksi kun autolla ajettu 6th.km. Eikä paja ota mitään vastuuta kun vaihdosta oli aikaa jo vuosi ja kolme kuukautta.vuosi on kuulemma heidän takuu.. Halpa se varmaan on, mut vie sinne amikseen vaan.
Korjaus edelliseen, vaihtosuositus 120thkm/4vuotta
- kaytän AM Huoltoa
iangilan kirjoitti:
Mikä auto auto ja minkä ikäinen? Ymmärtääkseni muukin tekninen vika saattaa myös aiheuttaa hihnan katkeamisen?
Tutkivatko pojat autosi ja pesivät sitten kätensä? Vai miten on todettu, että oli AM Huollon vika/ virhe? Ja autohan oli käytetty vuosihuollossa tuolla välillä niinkuin kuuluu? - iangilan
kaytän AM Huoltoa kirjoitti:
Mikä auto auto ja minkä ikäinen? Ymmärtääkseni muukin tekninen vika saattaa myös aiheuttaa hihnan katkeamisen?
Tutkivatko pojat autosi ja pesivät sitten kätensä? Vai miten on todettu, että oli AM Huollon vika/ virhe? Ja autohan oli käytetty vuosihuollossa tuolla välillä niinkuin kuuluu?Eivät he autoa edes katsoneet. vein huoltokirjan sinne ja kerroin mitä oli hajonnut. Sanoivat heti, että heidän vika ja noutavat auton korjattavaksi. Kolmen päivän päästä sieltä soitettiin ja olivatkin tällä kertaa sitä mieltä, että kun vaihdosta oli vuosi ja 3 kuukautta eivät suostukkan kojaamaan. Vuosihuolto oli tehty samassa yhteydessä hihnan vaihdon kanssa, HUOM. Autolla oli ajettu 6000 km tämän jälkeen, Auto vm 97 ja ajettu reilusti alle 200th km. Eikä auton merkillä ja kilometreillä ole kyl mitään tekemistä jakohihnan kestävyyden kanssa.Autossani on uusi moottori ja kaikki kunnossa. En vaan ymmärrä sellaista asiakaspalvelua että kasvoikkain luvataan jotain ja myönnetään virhe, mutta perutaan se sitten puhelimitse. Antaa aika ihmellisen kuvan koko jutusta.
- Tyttöötööön
Mä teen ilmaiseksi teille, koska olen työtön ja työttömät kuulemma on orjia.
Joten tilauksia? - Vesku-
Juolahtikomieleen?, mitäs ihmettä sä puhut nyt aivan eri asiasta kuin aiheen aloittaja?
Menit sitten henkilökohtaisuuksiin, etkä puhunut asiasta! Todella pahoillani, ettet saanut taaskaan. ;) - Orjatyötä
Salon amis
- Se tsiitä
Auto-Einari. "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan." Vanha sananparsi myös tämä.
Ja tämä " haukkuvat koira ei pure." - Hiaceman
AM huolto oli positiivinen yllätys ja sinne menen toistekkin!
- Jonotusta edessä...
Kait tuo Kari Iivonen ihan ok, ainakin tuntihinnoiltaan, ainoa et sille on melkein ain pitkät jonot...
- itte teen
En kyllä kehuisi am-huoltoa. Tupakkia poltellaan useamman kerran tunnissa ja vähän väliä siellä jotain porukkaa käy roikkumassa.
Kaikilla tuntuvat olevan sama tyyli, että laskutetaan paljon ja työt tehty sinne päin.. VIEKÄÄ AUTONNE SALON AUTOKOMAAN RAITALANKADULLE,SIELLÄ HOMMA TOIMII
- -RaS-
Ratakadulle ! Ehdottomasti. Salon Moottorihuolto, siellä Ford huolto ainakin toimii 110%
- Ei tule
kuntoon Salossa autot
- pettynyt8
Kiskon Us-motor.. siellä ei puhelimeen vastata, ja korjaukset venyy jatkuvasti. Laina autoa ei saanut, vaikka siitä oltiin sovittu.
- nainensalosta000
Käytin autoani pelkästään öljynvaihdossa ja Salossahan on kaksi
AD-korjaamoa.
Ville Nikkasella Halikon asemalla öljynvaihto oli 90 euroa
ja Takatalolla 70 euroa.
AIkamoinen hinnanero. Sama öljymerkki molemmissa ja tuskin öljynsuodattimella niin isoa hintaeroa on, eli pelkkää rahastusta Nikkasella.
En suosittele Nikkasta, Takataloa sensijaan voin suositella.
Homma hoituu Takatalolla, aikataulu pitää ja etukäteen kysyttynä
hinta-arvio pitää paikkansa.- AD Halikko
jos sulla on näyttää kuitit samasta hommasta molemmissa paikoissa ,maksan sinulle erotuksen käteisenä takaisin ja saat vielä 5L lasinpesunestettä kaupanpäälle...
- Pöyristynyt
Minä puolestani en suosittele Takataloa yhtään kenellekään. En saanut siellä minkäännäköistä palvelua, ja aivan samaa olen kuullut nyt jälkikäteen muiltakin. Ikinä enää en siihen liikkeeseen mene, vaikka olisi ainoa autokorjaamo koko Suomessa.
- Dgnble
Älkää vaan hyvät ihmiset ainakaan Salon moottorihuoltoon viekö autojanne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14927
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi75754Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730