Tilasimme puhelimen ja liittymän Riihimäen Elisa Shop liikkeestä 28.09. Koska haluamaamme väri vaihtoehtoa ei liikkeessä ollut asiakaspalvelija suoritti tilauksen ja kertoi puhelimen saapuvan postitse 3 arkipäivän sisällä, toimituksesta piti tulla tekstiviesti. Tekstiviestiä tai ilmoitusta tilauksen saapumisesta ei tullut jotenka kävimme Elisa Shop liikkeessä selvittelemässä tilannetta 7.10. asiakaspalvelija tarkisti tilauksen ja sanoi että tuotteet lähtevät toimitukseen vasta kun liittymä on avattu ja olemassa oleva numero on siirretty Elisalta Saunalahdelle. Jälleen jäimme siis odottamaan. Edelleenkään tilauksesta ei kuulunut mitään, menimme 14.10. jälleen Elisa Shop liikkeeseen selvittelemään toimituksen tilaa. Tällä kertaa toinen asiakaspalvelija alkoi selvittää asiaa ja huomasi tilauksen olevan ”jumissa” eikä tilaus ollut edennyt varastolle, asiakaspalvelija hoiti nyt 14.10. tilauksen eteenpäin. Kun tiedustelimme liittymän avausaikataulua, asiakaspalvelija kertoi että liittymän avaus kestää noin 14vrk siitä kun asiakas on noutanut puhelimen postista. Tilauksemme saapui postiin 17.10. josta noudimme sen samana päivänä klo 17:54.
Odottelimme liittymän avausta tuon 14 vrk. Liittymästä ja puhelimesta saapui lasku 28.10. jossa oli veloitukset puhelimesta ja liittymästä. Koska liittymää ei edelleenkään ollut kytketty menimme Elisa Shop liikkeeseen tiedustelemaan liittymän toimimattomuutta 1.11. Asiakaspalvelija tarkisti tilanteen ja ilmoitti että liittymän kytkemistä ei ole aloitettu koska he eivät ole saaneet postilta ilmoitusta että puhelin liittymä olisi noudettu Postista, asiakaspalvelija syytti virheestä Postia. Asiakaspalvelija sanoi että asia on nyt kunnossa ja liittymä avataan 14 vuorokauden sisällä. Lähdimme jälleen kotiin odottelemaan.
Aloimme kotona selvitellä asiaa ja huomasimme että puhelimella ja liittymällä on sama Postin toimituksen seuranta koodi JJFI61232728801983205, josta johtuen Saunalahden on täytynyt saada Postilta ilmoitus tuotteen noudosta koska tuotteesta (puhelimesta ja liittymästä) oli pystytty laskuttamaan asiakasta. Asiakaspalvelija vieritti syyn muiden kuin Saunalahden niskoille. Asiakasta eli meitä ei kiinnosta kuka on syyllinen toimitusvaikeuksiin, Saunalahti on myyjä ja kantaa vastuun myytyjen tuotteiden toimituksesta ja niiden kytkennästä käyttöön.
Asiakaspalvelija ilmoitti viime käynnillä 1.11. kaiken olevan kunnossa niin tänään 2.11. oma saunalahden sivulla ”Liittymätilaukset” kohdassa Saunalahti Norppa 24 on edelleen tilassa Käsittelyssä. Laskun osalta asiakaspalvelija sanoi että Saunalahti toimittaa laskua koskevan ohjeen Oma Saunalahti sähköpostiin tiistain (1.11.) aikana. Tänään on keskiviikko 2.11. eikä laskua koskevia ohjeita tai korjattua uutta laskua ole tullut. Joudumme jälleen kerran 2.11. menemään Elisa Shop liikkeeseen selvittämään tuota laskua jossa laskutetaan liittymästä jota meillä ei edes ole käytössä ja jota Elisa Shopin asiakaspalvelijan mukaan ei edes heidän mukaan ole noudettu postista vaikka se oli puhelimen kanssa samassa paketissa.
Miten on puhelimen takuu asioiden laita mistä hetkestä katsotaan puhelin käyttöön otetuksi, nythän emme sitä vielä voi käyttää kun Saunalahden toimitukset ovat kesken.
Jos me asiakkaana emme olisi selvitelleet asioita, meillä ei todennäköisesti olisi vielä edes tilaamaamme puhelinta, vaikka mitä me sillä teemme kun eihän siinä ole edes toimivaa liittymää. Jokainen selvittely on vaatinut käyntiä Elisa Shop liikkeessä koska toimivaa liittymää tai puhelinta ei ole ollut käytössä eikä ole vieläkään edellä mainituista syistä johtuen. Olemme joutuneet käymään Elisa Shop liikkeessä selvittelemässä asiaa 5 kertaa eli ajaneet autolla 50 km ja jonottaneet liikkeessä vuoroa tunteja. Aikaa tilauksen toimittamiseen on kulunut nyt 5 viikkoa ja odotamme edelleen. Riippuen Elisa Shopin asianhoitajasta, vastaukset ja asianhoidolliset toimenpiteet ovat olleet ristiriitaisia, mm tuo liittymän avauskäytännöt ja Postin syyttely.
Elisa Shopin asiakaspalvelijat eivät ole kertaakaan olleet edes pahoillaan tästä sotkusta ja aiheutuneesta mielipahasta. Puhumattakaan että kukaan olisi tarjonnut korvausta meille aiheutuneista kuluista. Puhelimen ja liittymän (jota ei edes vielä voi käyttää) hankinta on tullut huomattavasti kalliimmaksi kuin mitä Saunalahti mainostaa.
Me Asiakkaana koemme Saunalahden puolelta saamamme asioiden hoidon olevan tasoa Heikkoa / Huonoa ja olemme näin todella pettyneitä saamaamme palveluun
Kokemus Saunalahden asianhoidosta
Pettynyt asiakas
2
307
Vastaukset
- kännykät--.
Väärä osasto!
- sevaanpelaa.
No johan on seikkailu. Itse kun olen puhelimen ja siihen liittymän ostanut, niin 10 minuutin kuluttua voi alkaa soitella ja lähettää tekstareita, tämä siis ElisaShopetista ja Sauniksen liittymällä. Mikähän siinä nyt mättää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta2533709Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2631273Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin591218- 841056
Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes931010eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.93935Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä56916En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin118889- 169863
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki14814