siis jossakin vaiheessa tähän maailman menoon. Eli entäs jos Jumala ei olekaan välinpitämätön ja ihan kaikkea vaan sormien välistä katsova. Entäs jos Jumalalta alkaakin oikeasti kohta palaa pinna niin sanotusti ?
Tuleeko Jumala puuttumaan
13
57
Vastaukset
- :))
Puuttuu kyllä - pahuus poistetaan. Kyllä sitten kiitosta riittää - ehkä noin iankaikkisuuden verran :))
- mites sitten käy
No hyvä.
Alan jo kyllästyä sellaiseen välinpitämättömään ruusunpunaisen pilven reunalla istuskelevaan hajamieliseen ilmestykseen.
Porukat hilluu täällä kuin viimesen päivän anarkistit. Jo olisi aika puuttua. - :))
mites sitten käy kirjoitti:
No hyvä.
Alan jo kyllästyä sellaiseen välinpitämättömään ruusunpunaisen pilven reunalla istuskelevaan hajamieliseen ilmestykseen.
Porukat hilluu täällä kuin viimesen päivän anarkistit. Jo olisi aika puuttua."Porukat hilluu täällä kuin viimesen päivän anarkistit. Jo olisi aika puuttua. "
Kaikella on Jumalan määräämät ajat. Vielä iloitsemme siitä, että Jumala suo armoaan kadotusta kohti menevälle maailmalle ja vielä Hän odottaa heitä, jotka suostuvat uskoon Jeesukseen. Emme kiirehdi Jumalaa tässä asiassa, vaan iloitsemme siitä, että voimme yhä julistaa evankeliumin sanomaa kärsivälle maailmalle.
Joka aamu - armo uusi - lukee mökkimme seinällä ja tässä on sitä ilon aihetta. Kumpa vaan kaikki suostuvat ottamaan Herramme Jeesuksen vastaan kun Hän kuitenkin jokaisen ihmisen sydämellä kolkuttaa muutaman kerran jokaisen elämän aikana. Amen
- Matkalla taivaaseen
Niin, se on Jumalan armoa, että Hän vielä kutsuu ihmisiä pelastukseen.
Ei voi puuttua, koska ei ole olemassa. Valitettavasti!
Kyllä uskon ja koen Hänen puuttuvan jo nyt ja emmeköhän me välillä saa muistutuksia siitä, ettemme toimi Jumalan tahdon mukaan. Ei pidä odottaa Hänen ilmestyvän hahmona tänne meille puhumaan, vaan voimme nähdä, kuulla ja tuntea Hänen puuttumisensa ja puhuttelunsa elämän vaiheissa. Näin olen ainakin itse kokenut. Hän ei ole suinkaan välinpitämätön.
Ja toisaalta, kyllä me ansaitsisimme ihan kunnon kurinpidon Häneltä.
pappi Sonja- prlli'-
Kirkkoa Jumala kurittaa ja on vienyt sen heikkoon tilaan, kun se on muutellut oppeja ihmiselle mieluisammiksi. Kirkko on kovis eikä väitä vaan jatkaa samaa rataa.
- EL.a . K:IM
http://mina.suomi24.fi/kuunteleva_kirkko
Kyllä kaikilla on keritsijänsä.
Myös Jeesuksella.
Kaikkia Jeesuksen omia nuhdellaan, kun on tarvetta.
En mä viitsi kertoa, miten se prosessi toimii.
Mutta se toimii saumattomasti, ja ajallaan.
- ELa. .K:IM
mites sitten käy
Mussukka :)
Aika moni jo rukoilee, että Jumala ei puuttuis asioihin sillä tavalla.
Jos Jumalalta palaa pinna, niin se ei ole edes K-18 leffa.
Mutta Jumala tekee päätökset, ja Enkelit toteuttavat ne.
Mutta on sellaista tendenssiä ilmassa, että se pinna on palamassa pikkuhiljaa.- Hohhoijakkaa
"Mutta on sellaista tendenssiä ilmassa, että se pinna on palamassa pikkuhiljaa."
Minä kuulin tuon jo 50-luvulla. Ja sen jälkeen 60-luvulla ja 70-luvulla. Minkä jälkeen vielä 80-luvulla ja 90-luvulla. Jolloin oli siis ihan satavarmasti tulossa just nyt heti äkkiä pian. Tämän jälkeen minä lakkasin kuuntelemasta säälittäviä jälkeenjääneitä ääliöitä, joiden mukaan edelleenkin, vuosisadasta toiseen, tulee nytjusthetipianäkkiä.
Hohhoijaa.
- Raamattu sanoo
Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat
pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan Hän on pitkämielinen
teitä kohtaan, sillä Hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan
että kaikki tulisivat parannukseen. 2Piet.3:9- Kenen tahto
"Hän ei tahdo, että kukaan hukkuu,"
No sehän on hyvä. Sittenhän kukaan ei huku. Sillä eihän mikään voi estää kaikkivaltiasta toteuttamasta omaa tahtoaan. Jos voisi, niin sitten hän ei olisikaan mikään kaikkivaltias. Niin ja tähän ei yhtään auta selitellä typeryyksiä tyyliin "ihmisen vapaa tahto".
Ikään kuin mitättömän ihmisen oma tahto voisi mennä kaikkivaltiaan tahdon edelle ja yläpuolelle, olla siis voimakkaampi kuin kaikkivaltiaan tahto. Sehän kumoaisi kokonaan koko kaikkivaltiuden. Ihmisen oma tahto olisikin voimakkaampi kuin kaikkivaltiaan tahto. No miksi häntä sitten kutsutaan kaikkivaltiaaksi, vaikkei ole sellainen?
- tuleva ministerikö?
Tulee ja uskovat pääsevät vaikuttamaan Jeesuksen johtaessa asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020