Millä perusteella valitset päivittästavaran ostospaikan?

Kahvikattinen

Itse tällä hetkellä valitsen kaupan kahvin hinnan mukaan, sinne siis missä hyvä kahvi on edullisinta!
Huomenna ässässä juhlamokka 2.99!

15

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi markettia salimatkan ( 340m ) varrella.

S on halvempi ja leiskaltaan selkeämpi.

• the._man

Kun kahvia tulee juotua vain muutama kupillinen viikossa (ei edes joka päivä), niin ei sillä hinnalla niin väliä ole. Saludoa tuolla kaapissa näyttää nyt olevan.

• meeriamanda

Milloin on hyvä ilma/sää menen fillaroimaan kauimpaan markettiin... ja sieltä löydän tirsmulle neito kissulille ruokaa. Ostan aina reilusti, varuiksi. ;))
      Joskus käy niin et loppuu ja mentävä on satoi tai paistoi.

Kahvia hörpin tosipaljon muttei merkki vaihdu, säästän sitten jostain muusta tai sit en.
      Tuon saksalaisen kaupan merkit ei minulle kelpaa, onneksi sinnekin on tullut muitakin.
      Siihen olisi vain kivenheiton matka, mut pashaa kissunruokia on myynnissä. En toki niitä ite syö, mut hullua ostaa jos menee koskemattomana roskikseen.

Kokeiltu on neuvoja et syöhän se kun on tarpeeksi nälkä, KUN ei syö... muutenkin on pieni 3 kg ja kovat leikkaukset läpikäynyt, ikääkin jo ... joten saa ihan sellaista mitä ikinä vain syö.

• mouruammaan

Syötä sille kissallesi kaloja ja kuppiin maitoa, joskus lorautat kermaa sekkaan , niin kyllä karva kiiltää ja voi katti hyvin.

• ...
        mouruammaan kirjoitti:

Syötä sille kissallesi kaloja ja kuppiin maitoa, joskus lorautat kermaa sekkaan , niin kyllä karva kiiltää ja voi katti hyvin.

Sivusta.

Kissat ronkeleita ruuan päälle. Aikanaan pöndellä katit söi melkein mitä tahansa, perunankuorista alkaen. Net oli puolivillejä navettakissoja, jotka sitten hiirimetästyksen epäonnistuessa änkes sisään mouruaan murkinaa.

Tää nykynen on ihan sisäkissa. Yhden kerran se mökillä pyyti portaitten edestä päästäisen. Ei se ilman valjaita uskalla juuri portailta pois lähteä.

Niin siis. Kokeiltu kaikkea, viimeks eilen silakkaa. Ei käy. On kokeiltu kaikkea lihaa, hirveä, lammasta, nautaa, sikaa jne. Yhden pienen palan hirven paistia se kerran söi ja ihme kyllä pienen palan sian lapaa tossa pari viikkoa sitten. Se syö ainoastaan kissan märkämurkinaa ja kissan raksuja, lähinnä raksuja. Niitten pitää olla Royal Canin. merkkisiä, muut ei oikein huilaa..

Maitotuotteita aikuinen kissa ei tarvitse, kyllä toi pentuna beti kermaa ja maitoa, viiliäkin, mutta ei aikuisena, vain vesi kelpaa. Ja vedenkin kai pitäisi olla parasta lähdevettä, se on hyvin ronkeli vedestä.

Joopajoo. Pitäis löytää jostain vehnänorasta. Kesällä kyllä menee luonnonheinä, mutta nyt jo heinä huonoa ulkona. Mä siis oikeasti tunsin eilen itseni typerykseksi, kun pimeässä illalla taskulampun kanssa koitin kerätä sille pihalta asiallisen näköisiä heiniä sisälle. Hitto, iso tukku heinää, eikä yksikään kelvannut :(

No ihan varmasti toikin syö melkein mitä tahansa, kun tarpeeksi nälissään on. Mutta kuka jaksaa kuunnella nälästä narisevaa kissaa?

=DW=

• ... kirjoitti:

Sivusta.

Kissat ronkeleita ruuan päälle. Aikanaan pöndellä katit söi melkein mitä tahansa, perunankuorista alkaen. Net oli puolivillejä navettakissoja, jotka sitten hiirimetästyksen epäonnistuessa änkes sisään mouruaan murkinaa.

Tää nykynen on ihan sisäkissa. Yhden kerran se mökillä pyyti portaitten edestä päästäisen. Ei se ilman valjaita uskalla juuri portailta pois lähteä.

Niin siis. Kokeiltu kaikkea, viimeks eilen silakkaa. Ei käy. On kokeiltu kaikkea lihaa, hirveä, lammasta, nautaa, sikaa jne. Yhden pienen palan hirven paistia se kerran söi ja ihme kyllä pienen palan sian lapaa tossa pari viikkoa sitten. Se syö ainoastaan kissan märkämurkinaa ja kissan raksuja, lähinnä raksuja. Niitten pitää olla Royal Canin. merkkisiä, muut ei oikein huilaa..

Maitotuotteita aikuinen kissa ei tarvitse, kyllä toi pentuna beti kermaa ja maitoa, viiliäkin, mutta ei aikuisena, vain vesi kelpaa. Ja vedenkin kai pitäisi olla parasta lähdevettä, se on hyvin ronkeli vedestä.

Joopajoo. Pitäis löytää jostain vehnänorasta. Kesällä kyllä menee luonnonheinä, mutta nyt jo heinä huonoa ulkona. Mä siis oikeasti tunsin eilen itseni typerykseksi, kun pimeässä illalla taskulampun kanssa koitin kerätä sille pihalta asiallisen näköisiä heiniä sisälle. Hitto, iso tukku heinää, eikä yksikään kelvannut :(

No ihan varmasti toikin syö melkein mitä tahansa, kun tarpeeksi nälissään on. Mutta kuka jaksaa kuunnella nälästä narisevaa kissaa?

=DW=

Oletkos kokeillut munuaisia ja katkarapuja?
        Tosta lähreverestä juomana niin sadevesitynnyrin ja saunan löylyveden voittanutta ei ollut mun katille.

• ...
        koti-kiusattu kirjoitti:

Oletkos kokeillut munuaisia ja katkarapuja?
        Tosta lähreverestä juomana niin sadevesitynnyrin ja saunan löylyveden voittanutta ei ollut mun katille.

Parit poikeukset on. Just katkarapu huilaa pienissä määrin. Ja mä en tiedä syytä, mutta kaikki katit menee ihan sekaisin oliiveista...

Löylyvesi on ihmeen suosittua, kaitpa siitä jotain fluoria tai klooria haihtuu lämpimässä, että on enenpi lähdeveden makuista.

Mulla lakkas munuaisten osto muutama kymmenen vuotta sitten. Hyvän makuista juu, mutta jotenkin se yks paistinpannullinen vaan nyt haisi niin urealle, että sen jälkeen ei ole tullut ostettua edes itelle.

=DW=

• ... kirjoitti:

Parit poikeukset on. Just katkarapu huilaa pienissä määrin. Ja mä en tiedä syytä, mutta kaikki katit menee ihan sekaisin oliiveista...

Löylyvesi on ihmeen suosittua, kaitpa siitä jotain fluoria tai klooria haihtuu lämpimässä, että on enenpi lähdeveden makuista.

Mulla lakkas munuaisten osto muutama kymmenen vuotta sitten. Hyvän makuista juu, mutta jotenkin se yks paistinpannullinen vaan nyt haisi niin urealle, että sen jälkeen ei ole tullut ostettua edes itelle.

=DW=

Kyllä pakastesei menee takuuvarmasti, myös katkaravut kelpaa.
        Maitoa eivät juo, vaan vettä. Nyt oli Latziin laitettu tomaattihyytelöä lihaan ja kanaan pinaattihyytelö. No eihän sellaisia syö Erkkikään...

• Säästökävelijä

Teen, silloin harvoin kun käyn ruokakaupassa, ostokseni toiseksi lähimmästä kaupasta. Se on puolet halvempi kuin lähinnä oleva.

Siispä säästän rutosti 600m matkalla. :)

• Jaa, tämänpäiväisen kauppareissuni kohteen valitsin kolmesta lähimmästä liikkeestä ihan päivän tarjousten ja kaapissa olevien puutteiden synkronoinnin perusteella. Hieman poikkeuksellinen menettely, yleensä kävelen tuohon lähimpään.

• Tase pappa

Sieltä ostetaan, millä paikkakunnalla satutaan kulloinkin olemaan, kun tarve kauppareissuun tulee.
      Kotona oltaessa haetaan naapurikaupasta tarvittavat sapuskat.
      Tarjoukset harvemmin kiinnostaa niin paljon, että ne vaikuttaisivat ostopäätökseen.

Juuri eilenkin tipahti postiluukusta lähikauppiaan alennuskortti.
      3 kertaa 7% alennus yli 30 Euron kertaostoksista. Yksi ale viikossa. Lisäkannustimena Laivaristeilylippu.

Vaimoni meni sentään hakemaan kaupasta - alennus mielessään- sukkalankaa.
      Hinta oli 3.90 Euroa kerä.
      Naapurikaupassa oli sama lanka 3.40 Euroa.
      Se niistä alennuksista ja prosenteista.

• tulisilla

Lähimmän valitsen useimmiten.
      Kun kävellen käy kaupassa niin ei viitsi kovin kauas lähteä.
      Välillä käyn noissa muissakin jos niissä on jotain mitä ei tuolla mun kaupassa ole tai joku tuote on parempaa.

• K-marketissa Pirkka Costarica 1.99e, kyllä se ihan kahvista käy
      Sinne siis tänään....

• herkkupeppunen

Haemme ensin koosta 2xCostaRican 1,99 ja broiskun koipireisiä muutaman paketin ,99/kg. Sitten suuntaamme ässään ja ostamme Juhlamokkaa 2,99 sekä fazerin suklaakakkurullan 6,95. Lopuksi menemme L-kauppaan ostamaan loput tarpeet. Kaikki kaupat ovat parin minuutin kävelymatkan etäisyydellä samalta parkkikselta.

• RosaLiiin

Kaksikymmentä kilometriä lähimpiin kauppoihin.
      yleensä valitsen sen jossa vain olen tottunut käymään,
      ei sen suurempia aatteita ole takana.
      Joskus, joku hyvä tarjous vetää puoleensa, kahvista on taas tullut sisäänvetotuote kauppiaille, kyllä se minullekin sopii vähän halvempi kahvi, nimittäin.

Usein harmittelen kun lähimpään saksalaiseen kauppaan on liki sata kilometriä, sitä käytän ohikulkiessani, mielestäni saan sieltä paljon isomman ostoskorin kuin muualta.

Bonuskortit eivät ohjaa ostamista vaikka niitä aina vilautankin. Hinnoissahan ne poonukset ovat, ei se raha tyhjästä tule. mitä enemmän saan poonuksia sitä enemmän olen maksanut ylihintaa tuotteistani, niin se vain on.

Täytyykin lähteä ostamaan pyhäinpäivän eväitä ja käydä samalla hautausmaalla sytyttämässä kynttilät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1488
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      65
      1469
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1341
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1207
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1141
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      264
      1055
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      977
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      57
      966
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      85
      915
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      913
    Aihe