Mikä olisi paras materiaali veneen (avotilan) istuintyynyjen verhoiluun? Ovat siis alttiina kosteudelle ja lialle. Pitäisi suojata itse tyyny niin, ettei kastu läpi, mutta olla helposti puhtaaksi pyyhittävissä. Keinonahka, kosteussuojakangas, markiisikangas, ...?
Kiitos jo etukäteen hyvistä neuvoista :)
Veneen istuintyynyjen verhoilu?
venettä verhoilemaan
3
346
Vastaukset 3
- 10
Termonovan tehtaanmyymälässä Inkoossa oli veneen istuintyynyjä solumuovista tehtynä. Taisi olla sinisiä ja/tai punaisia 20e/kpl. Niitä ei tarvitsisi verhoilla. Varmaan muualtakin saa.
Paras materiaali on lasikuitu, puu ja teräs/alumiini. Kaikki muu vettyy ja homehtuu, edellä mainittujen materiaalien päällä voi toki halutessaan pitää irtotyynyjä joita säilyttää kuivassa tilassa.
- venettä verhoilemaan
Kiitos vaan, mutta mielummin veneillessä pidän sitä istuintyynyä siellä takaliston alla, kuin jossain kuivassa tilassa (joka olisi veneessä mikä?) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.385937- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203739- 80680
- 70649
- 67644
- 50635
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581