Olen parikymppinen nainen ja mulla on vakituisena rakastajana kolmekymppinen perheellinen mies. Mietityttää, että onkohan normaalia kun rakastajani haluaa kanssani yhtyä aina vain anaaliin, häntä ei normaali yhdyntä kiinnosta..? Rakastajani on 3-kymppinen mies, jolla oma vaimo ja kuulemma vaimoaan panee normaalisti eikä lainkaan anaaliin, ja mua taas pelkästään anaaliin eikä lainkaan muuten. Sekavaa, itselläni ei ole mitään peppuseksiä vastaan, mutta ihmetyttää vain ettei normipanot miestä yhtään nappaa, vaikka aikaakin välillä olisi kumpaankin ja minulla myös haluja... Myöskään suuseksissä mies ei osoita suurta kiinnostusta minua kohtaan, itse imen välillä hänen kaluaan.
aina vaan anaaliin
31
8536
Vastaukset
- 2. = 1.
Jos kotona saa vain perusseksiä, niin toki sitä sitten vieraissa haluaa persseksiä.
- Armas Isokyrpänen
peputar tässä ääliö on..mitäähän tuostakin oikein saa, tai no, eipä tartte sitoutua, kun kyseessä on "varattu" mies.. ei voi myöskään vaatia mitään.. onnea tomppeli.
- Älkää yliANALysoiko
Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta, siinä sen kummempaa. Mäkin panisin parikymppistä naista vain peppuun jos sellainen mahdollisuus olisi, ja homoa musta ei saa tekemälläkään.
Mies ei kotona saa peppua ja on tehnyt tuollaisen ratkaisun. Siitä voi olla montaa mieltä. Mutta kun teillä nyt ilmeisesti on pelkkä seksisuhde, niin ehkä sun kannattais pitää huoli että itsekin saat mitä haluat. - Ristus mikä ....
Kaveri pelaa varman mukaan. Ei synny muksuja eikä tarvi maksella. Ja muijakain pysyy tietämättömänä.
Tuskin itse viitsit jepen vaimolle soitella: "Minä sitten saan joka kerta anaaliin ja koskaan ei pilluun" - mh186
vaihda miestä
- Arska013
hmm...käyttää sua kun ei kehtaa hommata "poikakaveria" ?
- fffd98
Se ei oo pettämistä jos panee vaan perseeseen. Voi aina vaimolle selittää että ikinä en "rakastellu" sen kanssa vaan runnoin aina perseeseen ja oikeesti halusin vaan satuttaa. Ikinä en sulle vaimo kulta sellasta tekis.
- H.Anuris
MIes on hanurinpaukuttaja. Ei taida pimpusta välittää, ei kotona eikä vieraissa. Soita sen vaimolle ja sano, että on ruskeanreijän poraaja.
- Jackson 75
Jos minä hankkisin itselleni avioliiton ulkopuolisen suhteen tai ylipäätään päättäisin suorittaa syrjähypyn, haluaisin ilman muuta tästä suhteesta/syrjähypystä jotakin lisäarvoa. Eli kuten täällä on tuotu esiin, rakastajasi ei saa anaaliseksiä kotona joten hän ottaa sitä sinulta.
Mutta tässä on mukana myös psykologinen puoli. Kun mies panee sinua toisella tavalla kuin vaimoaan, hän myös muokkaa sinut mielessään kokonaan toiseksi olennoksi kuin oman vaimonsa ja lastensa äidin. Hän rakastaa ja rakastelee vaimoaan. Sinä taas olet hänen silmissään likainen narttu, joka ansaitsee vain kyrpää perseeseen. Tällä tavalla hän pystyy omassa mielessään perustelemaan tekonsa ettei kyseessä ole pettäminen ollenkaan. - Armas Isok.
Sirkkuliisi vastaa Armaksen kyssäriin siitä ekakerrasta, sepä näkyy olleen sheriffille liikaa, koska se alkuperäinen Armaksen kysymys on poistettu, mistähän syystä, vai saako sitä edes kysyä?
Tässlä palstalla on sama viestit kuukaudesta toiseen, jos jotain uuttta keskustelua yrittää avata, sheriffi poistaa sen! Tyranni mikä tyranni. Voihan olla yksinkertaisesti niinkin että mies ei kotonaan saa kakkosta, ja sen takia sinua panee aina peppuun kun kerran saa. Olethan kertonut miehelle että haluaisit välillä toisellakin tapaa?
Harmin paikka jos mies ei usko puhetta ja ymmärrä tilannetta. Meilläkin pannaan useimmiten pelkästään peppuun, mutta tottakai jos naiseni pyytää niin silloin vaihdetaan osastoa. Eikä se peppuun paneminen tietenkään estä sormettamasta ja nuolemasta pimppaakin.- 69forthefin69
Sun miehes Vaimon perse on nii arka,Ja se ei saa pers seksii tai sitte Sillä taitaa olla pieru vetissi ; perse fetissi ,Mieheen menevä fetissi ,Se on jääny teiniksi
- persseeseeen
Minä tekisin niin että nuorta ja tiukkaa panisin vaginaan ja kun naine nvanhenis ja vittu löystyis niin sitten siirtyisin viereiseen reikään eli perssilmään. Sitten kun perse olis löystynyt niin sit viimeistään vaihtasin akan nuorempaan tiukkapilluiseen blondiin.
On aivan normaalia että miesystäväsi hakee sinusta sitä mistä hän on haaveillut toteuttamatta sitä vaimonsa kanssa. Joko hän ei uskalla ehdottaa tai sitten vaimo torjuu asian.Tässä vaiheessa elää tuhansia pariskuntia suomessa.Neuvon kumppania tyydyttämään sinut ensin kielellä, sormilla, olet sitten valmiimpi anaaliseksiin.
- ........
No jos kotona ei saa persettä, niin tokihan se kiinnostaa enemmän kuin pimppi.
- Nainen 34
Sä et vaan osaa pitää miestä tyytyväisenä niin, että se antaisi muuallekin kuin anaaliin. Mutta eipä ole mun murheeni, koska varatun kanssa vehtailet. Miten sä voit olla noin itsekäs ja tyhmä?
- -----
Mies pelkää, että tulet raskaaksi. Ja kun kerran suostut pelkkään anaaliinkin, niin mikäs siinä sitten hänen puoleltaan olisi ongelmana.
- täysi olo
Oletko kokeillut jo tupla anaalia?
- dollyyyy
Niin kuin tuolla jo joku sanoikin, mies käyttää sinua kuin likaista narttua. Vaimoa rakastellaan ja sinun persettä käytetään vaan mällisäiliönä. Mutta sitä saa mitä tilaa. Tuskin kuvittelit että hän rakkaudesta persettäsi panee.
Niin huoratkin tekee: ei esim. suutelua sillä se on intiimimpää kuin muna pilluun/persreikään.
Varmaan arvostat itseäsi perheenisän seksileluna :D - anaalin rakastaja
minun mielestäni on erittäin mukavaa kun joku tulee täyzii minun anaaliin
- Ei oo totta!
Jos aloittaja on tosissaan, niin neuvoisin todellakin jättämään tuollaisen rakastajan. Eihän se mies hae kuin omaa nautintoaan ja viis veisaa sinun haluistasi.
Peppuseksi on kivaa joskus, mutta kyllä muutakin pitää saada!
Onneksi mulla on rakstaja, joka ymmärtää, että vaihtelu virkistää =) - PENAALI-ANA
Puhutkohan nyt minusta täällä kaikkien kuullen. APUVAA SHERIFFI !!!
- kaupankäyntitaitoja.
Aika selvä juttu: se haluaa että sillä on kunnon vaimo ja sitten toisaalta nuori pyllynreikä jolla viihdyttää itseään. Kaksi asiaa erillään. Voisit tietty koittaa kiristää sitä että jos ei ykköseen niin ei kakkoseenkaan, kannattaa olla ihan yhtä itsekäs paskiainen kuin sekin koska ei se tuosta muuksi muutu. Miksi suostua pelkäksi hyväksikäytetyksi? Fiksumpaa olla huora kuin lutka.
- yökyök
Mies käyttää selvästi sinua seksilelunaan. Tekee niitä juttuja kanssasi, mihin vaimo kotona ei suostu/ole innostunut. Siksi sinut on itselleen haalinutkin. Ja näköjään toimit niin, että hänen tyydytyksensä on pääasia "suhteessanne". Mies vaikuttaa ääliöltä, mutta itsepähän suostut olemaan vain hänen halujensa tyydyttäjä ja panopuu. Mies ottaa kaiken ilon irti sekä vaimostaan että sinusta. Eri asioissa molempien kanssa. Yök, mikä mieshuora! Sinuna etsisin vapaan sinkkumiehen ja ottaisin hänet rakastajaksesi. Ja vaatisin, että molempien ehdoilla mennään. Tuollaiselta huoramieheltä saat vain jotain seksitauteja. Hänellä voi olla muitakin rakastajia. Eniten säälittää hänen vaimonsa. Tuollaisia mieshuoria on suomi täynnä.
- janne-hesa
No sun kohtalona on selvästi olla pelkkä peputar. Mikäli jostain syystä haluat roikkua varatussa miehessä, niin ilman muuta sun tehtävä on tyydyttää se eikä toisinpäin. Sinkkumiehen (sellaisen kuten minä) kanssa voisit saada paremmin omiakin mieltymyksiäsi tyydytetyksi. Varatulle perheenisälle olet pelkkää hupia, vaikka se varmaan sulle valehteleekin suurista tunteistaan jne. Niinhän ne kaikki häntäheikit. Jos haluat tasapuolisempaa kohtelua niin hanki parempi rakastaja (sellainen kuten minä).
- lkjhgnn
seuravaan kerran heittäydy sankyyn ja käske sen nuolla sua ja sitten työntyä siihen löysään pilluusi, voi olla että ei onnistu tai sitten ei enää seiso kun ei voi alistaa sua antaan pyllyä.
niin minäkin tekisin jos olisin samassa tilanteessa. ja jos olet niin hölmö että annat pyllyyn joka kerta itse siitä kärsit sitten vanhempana.
mistä nuin hölmokä akkoja oikein tulee tulis tännekinpäin - jaanatar-
Taidatpa olla tosi rakastunu siihen mieheen kun annat vaan mitä se haluu etkä osaa vaatia mitään vastinetta. Mut sille miehelle oot pelkkä tyhmä helppo panopuu, jolta saa persettä. Ei varmaan välitä susta ihmisenä pätkän vertaa. Hanki oikee elämä vosu!
Niinpä ,en osaa kuvitella suhdetta että äijä piip vaan sun pyllyyn. ja vielä varattu,, haloo miksi ei pyydä vaimoltaan ja sä nuori nainen hanki elämä, ei mun vaimoni ainakaan kattelis päivääkään tuollaista äijää.
- marja-sisko,
Miksi ihmeessä oot ottanut itsellesi varatun äijän??? Niistä miehistä ei ole kuin suurta harmia. Kertoohan nämä hänen seksijuttunsakin jo sen! Tollaisia varattuja äijänkäppänöitä on ravintolat täynnä hakemassa seksiseuraa, kun ovat niin reppanoita, etteivät osaa erota tai tehdä parisuhteessaan mitään muutoksia. Tuollaiset äijät kuvottaa. Ihmettelen vapaita naisia, jotka tuollaisten perässä roikkuvat. Kuten joku aiemmin sanoi, mieshuora on aika kuvaava termi heidänlaisilleen. Ja sinä olet selvästi pelkkä suhaisunainen sille miehelle. Oma nainen oottaa sillä aikaa tietämättömänä kiltisti himassa. Hanki vapaa mies.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740