Käytettyä peräkärryä ostamassa - mitä pitää tietää?

Emma-78

Kyselen viisaampien neuvoja nyt, kun harkitsen käytetyn kärryn ostamista omaksi. Työkaverin isä myisi halvalla 20 vuotta vanhan ihan siistin näköisen Carry-merkkisen kärryn, mutta jossa valot toimii miten sattuu.

Mitä tämmöisestä pitäisi ostaessa tietää?
Kuinka kallis työ on sähköistyksen uusiminen? Mitä muuta huoltoa tämän ikäisessä tulee vastaan / olisi jo pitänyt tehdä? Niin ja mitä kannattaa vnhasta kärrystä maksaa?

Kiitos asiantuntijoille vastauksista.

8

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöränlaakereiden kunto täytyy katsoa ja runkorakenne tarkastaa. sähköistyksen uusiminen on helppoa joten hintakaan ei työnosalta ole kovin kallis se miten sähköistää saattaa tuoda lisähinta jos pikkusen hifistelee. Aina kannattaa tinkiä.

      Minä kun ostin uuden kärryn niiden vedin siihenkin uudestaan sähköt koska mielestäni ne oli tehty idioottimaisesti.

      Pyydä jotain tuttavaa joka ymmärtää tekniikan päälle mukaan katsomaan ja tinkaamaan.

      "Työkaverin isä myisi halvalla" mitä halpa tässä kohtaa tarkoittaa euroissa?

    • Tuote
      48-1208
      Nimike
      Perävaunun takavalosarja heijastimet 10 johto
      Hinta
      32.90 €

      5-napainen johto pituus 10m, välijohto 2,5m. Muovinen pistoke, kolmiot. Valmiiksi kytketty, 12V-polttimot valmiiksi asennettuna.

      Muunmuassa tällainen valmis sarja löytyy motonetistä ei ole paha laittaa itsekkään vaikka ei olisikaan niin kauhean kätevä käsistään

    • kippikärry 730€

      itse maksaisin enintää 100 euroa kunnosta riippuen, sillä kunnostus voi tulla uuden kärryn hintoihin,sillä uuden kärryn saa 700 eurosta ylöspäin! Itsekkin katselin yli puol vuotta käytettyy kärryy mutta tulin siihen tulokseen että ostan uuden kun vanhoista pienistä paskoistakin kärryistä pyydetään kolmatta sataa euroa!!! Olen ollu tyytyväinen uutena ostettuun kärryyni joka on kipillinen ja lehtijousituksella, eikä kaduta yhtään!!!!!!!

    • ///pate///

      Niinpä. Ihan tolkuttomia hintoja ihmiset pyytää lähes läpeensä mädistä kärryistä. Itse myös tässä parin kuukauden aikana etsinyt sopivaa kärryä käytettynä, mutta tullut tosiaankin siihen tulokseen että ostan uuden.

      • Serkku oli saanut AKU 265:sen 450€ siis uuden ilman kuomua.


    • kohtuukauppa

      No on ainakin viime vuosituhannen käytettyihin verrattuna hinta ollut Akussa enemmän kohdallaan!

    • muulilla

      Lienee ryssänmaalla tehty, eli täyspaska. Minä en koskisi pitkällä kepilläkään.

    • mek.1981

      Minulla on aku 275 kuomulla ei mitään moitteita. taitaa tulla viron puolelta ne pellit kanttauksesta joka merkille kasataan vain suomessa. Sillä kasaustavalla on toki suurempi merkitys kuin sillä missä ja kuka ne pellit on tankannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe