Suomi 24 treffit ja ihanne kumppani?

yksin kotona

Tutkailin tossa treffi ilmoituksia suomi24 treffeissä. Katselin noin 300 satakuntalaisen naisen treffi ilmoituksia ja niiden ihanne kumppanin kriteerejä. Huomasin et melkein jokaisella oli miehen ihanne pituudeksi laitettu 170 cm tai yli.

Onko sillä pituudella niin paljoo merkitystä? Itse olen 166 cm joten noiden naisten ilmoitusten perusteella mun ei kannata vastata yhteenkään profiiliin koska olen niin lyhyt enkä muutenkaan vastaa naisten ihanne kumppanin kriteerejä. Enkä usko et vaikka kuinka kehuisin omaa luonnetta niin sillä ei ole merkitystä ,koska yhen viestin perustella ei toisen luonteesta saa mitään selvää. Eli jos en ole lähelläkään ihanne kumppania niin kukaan ei vastaa ja ei ole vastannutkaan kolmen vuoden aikana. Pitää siis poistaa oma treffi ilmoitus!!
Tulen siis olemaan todella yksinäinen vielä pitkän aikaa tässä elämässä.

54

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihannepituus on ihannepituus, ei siis absoluuttinen vaatimus (ainakaan kovin monelle). Sitä paitsi olet vain 4 senttiä "vajaa" tuosta mainitsemastasi 170cm pituudesta - ei siihen maailma kaadu.

• Ota lyhyempi...

Onhan niitä pieinä naisia, esim alle 160 cm, itse olen 165 cm, ja myönnän, en halua että mies on minua lyhyempi, olen kuitenkin yli 170 cm koroilla, ja käytän aina korkokenkiä/saappaita. Haluan tuntea itseni siroksi miehen vierssä, ja sitä en tekisi, jos mies on minua lyhyempi, vaikka olen muuten hoikka ja siro.

• joku vaan

Tunnen avioparin jossa mies on noin 160cm ja nainen 172cm ja pitää vielä korkokenkiä. Ei nuo pituuserot kuitenkaan haittaa mitään ja aika kauan ovat jo olleet yhdessä.

• yksin kotona

Joo mä huomasin et nainen ite oli jotain 160-165 ja haki vähintään 170 cm tai jopa 180 cm pituista miestä. Olis varmaan pitänyt alkaa polttaa tupakkia lapsena niin olisin saanut muutaman sentin lisää pituutta.

• hgjkkdx

Tupakka päinvastoin saattaa haitata murrosikäisen kasvuhormooneja jolloin nuori Jää lyhyemmäksi..

• aabee860

Minun isoisäni on ehkä 155cm ja on koko elämänsä ollut naisten suosiossa kun sattuu olemaan hyvä juttumies.. :/ en tiedä ehkä ajat ovat muuttuneet. Itsekkin olen vain 175cm ja välillä tunnen itseni tosi lyhyeksi.

• 768965785

Oma käsitykseni perustuu kanssa vain nettikirjoituksiin ja nettitreffimaailmaan, mutta siltä se vähän vaikuttaa että maailma on julma paikka lyhyille miehille. Keskimäärin mitä pidempi olet sitä paremmat mahdollisuutesi ovat naisten suhteen. Pituus tuntuu olevan yksi tärkeimmistä miehen ominaisuuksista naisten mielestä. Kaipa joku evoluutiopsykologinen selitys on, että pidempi mies on joskus aikoinaan savannilla pystynyt tarjoamaan parempaa suojaa, en tiedä.

Tarkoittaako tämä, että lyhyt mies on tuomittu yksinäisyyteen? Ei. Hajontaa löytyy ja joillekin pituudella ei ole merkitystä. Keskimäärin kuitenkin mahdollisuudet ovat huonommat.

Olen itsekin vain 170cm. Nettitreffiprofiileja selaillessani olen huomannut, että olen monesti alarajalla jopa pienten

• profiilin poistanut

Just saman asian olen minä huomannut.

Minäkin olen 170cm ja se on todellakin alaraja 155 tai lyhempien naisten ilmoituksissa.

Yleensä ottaen naiset laittavat miehen pituuden alarajaksi 175.

• taapero.

Hei yksin kotona. Internetissä emme pääse oleilemaan seuranhakijoiden vieressä, vaikutusta persoonallaan on siis erittäin vaikea netissä tehdä, etenkin jos tollasista oikee seuranhaku sivuista on kyse.
      Internetin ilmapiiri on pinnallinen. Tänne tulevat ihmiset ilkeilemään, etsimään täydellisyyttä, kaikki pahat puolet näkyy täällä 100 kertaa suurempina. Kuitenki jos näkee ihmisen irlissä ekaa kertaa, hän saattaa näyttää paljon paremmalta silmään ja ensivaikutus on hyvä verrattuna kuvaan ja sähköpostiin. Siinä näkee miltä toisen ihmisen hymy näyttää ja tuntuu, et onko kemiaa.

• yksin kotona

Emmä pääse koskaan tekemään hyvää vaikutusta kun kukaan ei halua tavata livenä. profiili on mitä on ja siitä ei saa mitää kuvaa minkälainen toinen on. Sen takia uskon et olenkin yksin kotona aina. Vai pitäsikö alkaa valehtelemaan profiilissa niin vois saada joskus ja jouluna yhenkin vastauksen.?

• hrempjmmrjt

Mä olen 168cm ja mun poikaystävä on 192cm. Mulle ihanne mitta miehellä on 190cm :D Hiusten ja silmien värillä ei niinkään ole väliä..

• iinesankkanen

Pitkä mies on turvallinen. Jotenkin tuntuisi hassulta, että kipittelisi miehen rinnalla korkkareilla ja mies ulettuisi rintamukseen saakka :D

• erääämjä

Aha, eikö nainen saisi vaatia mieheltä ihannepituutta vain koska se harmittaa sinua? Valtaosa naisista varmasti haluaa pitkän miehen, se on fakta. Kyllä jokaisella on oikeus toivoa kumppaniltaan miellyttävää ulkomuotoa. Kuitenkin seksuaalisuus on iso osa parisuhdetta. Itsehän kirjoittelit täällä ansaitsevasi kauniin naisen.. Naisillakin sattuu olemaan toivomuksia miesten suhteen. Toi on just tota, naisen pitäs olla laiha, pitkäsäärinen, isotissinen, kiinteäpersmuksinen ja vielä huolivan jonkun ukon körilään rinnallensa. Yhtälailla me naiset pidetään lihaksista ja pitkistä miehistä. suomalaisilla miehillä tuntuu olevan semmonen ajattelu, että naisen tulee olla kaunis, näyttivät miltä tahansa itse. Ulkomailla miehet tekevät ulkonäkönsä eteen enemmän. Ovat lihaksekkaita ja harrastavat liikuntaan. Nainen joka vaatii mieheltä ulkonäköä on pinnallinen horo.

• 9+15

On myös miehiä jotka osaavat suhtautua vajaavaisuuksiinsa rakentavasti. On myös miehiä joiden mielestä se ulkonäkö ei ole se kaikista tärkein kriteeri, minulle esim. merkitsee luonne eniten. Mutta olen ehkä jäävi vastaamaan tähän ketjuun koska olen 190cm mies. Kerrottakoon vielä teille minua pienemmille miehille että ei se aina ole niin helppoa naisten suhteen tämän "pitkän" varteni kanssakaan.

• 8+16

Muistaakseni itse vaadit naiselta kauneutta.

• yksin kotona

saahan sitä vaatia mitä vaan. sanoin vaan etten ole kenenkään naisen ihanne mies ja et mun on turha laittaa mitää treffi ilmoituksia ikinä mihinkään.
      Ei ne vähemmän kauniitkaan naiset mulle vastaa koska niillä on samanlaisia vaatimuksia kuin kauniimmilla naisilla. Vaikka mulla ei olisi mitään vaatimuksia naiselle niin en mä siltin saisi yhtään vastausta koska kaikki näkee vaan mun naaman ilmoituksessa. Ihmisillä on paljon ennakkoluuloja. Sen takia en koskaan pääse tutustumaan kenenkään. Ja se juttu missä ilmoitin et haluan ja ansaitsen kauniin naisen, se oli pelkkä vitsi. kaikki näköjään otti sen todesta heti. fakta on et tällä naamalla ei saa kaunista naista.

• ........

Mikään vitsi ollut. Se oli sun ajatukses. Niin sä selkeesti ajattelit, ei kukaan kirjottais sellasta vitsillä. Nyt kun olet saanut siitä negatiivista palautetta yrität ottaa sen heti takaisin. Naurettavaa.

• No mani nou hani

On monella naisella paljon muitakin vaatimuksia, niinkuin
      hyvä asema ja hyvät tulot.
      Jos on työtön tai eläkkeellä jostain syystä niin ei pituus paljoa auta.
      Mani tooks aika usein

• yksin kotona

no eihän mua kukaan ennenkään ole uskonut.

• mculkin

Mitä ihmettä valitat ettet kelpaa ja kuitenkin oot aiemmin sanonu että oot seurustellu. Ja vieläpä useamman vuoden. Miten muka sitten oot seurustellu jos et kelpaa kellekään naiselle? Tyhjää valitusta tuo sun pelleily kun kuiteski monen vuoden parisuhde on selvä todiste että kelpaat. Jos et kelpais niin ei sulla edes sitä yhtäkään parisuhdetta ois ollu. Arvaa vaan kuinka monta ikäistäsi sinkkua miestä on jolla on asiat paljon huonommin, jotka ei oo ikinä kelvannu kellekään. Tyhjää mesoamista sulla.

• yksin kotona
        mculkin kirjoitti:

Mitä ihmettä valitat ettet kelpaa ja kuitenkin oot aiemmin sanonu että oot seurustellu. Ja vieläpä useamman vuoden. Miten muka sitten oot seurustellu jos et kelpaa kellekään naiselle? Tyhjää valitusta tuo sun pelleily kun kuiteski monen vuoden parisuhde on selvä todiste että kelpaat. Jos et kelpais niin ei sulla edes sitä yhtäkään parisuhdetta ois ollu. Arvaa vaan kuinka monta ikäistäsi sinkkua miestä on jolla on asiat paljon huonommin, jotka ei oo ikinä kelvannu kellekään. Tyhjää mesoamista sulla.

siitä on jo ikuisuus kun olen seurustellut. Seurustelin tytön kanssa joka asui lastenkodissa samaan aikaan monta vuotta. Jotain 16 vuotias olin kun alettiin tosissaan seurustelee ja sitä ennen tunnettiin varmaan 6 vuotta. Kyllä siinä 6 vuodes oppii tuntemaan toisen ja kiintyy toisen kun tekee kaikkee yhdessä ja asuu samassa talossa ja näkee joka päivä. on ihan erilaista mennä vaikka baariin alkaa juttelee jollekkin ja pitäis tehdä vaikutus kovin äkkiä et toisen mielenkiinto heräisi. Se siinä onkin et tarttis pitempään tutustua et toinen näkee minkälainen on, mutta kun nykyään ei saa edes mahdollisuutta.
        Sile lastenkodissa oli paljon muitakin naisii silloin joihin tutustui ajan kanssa hyvin.

• yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

siitä on jo ikuisuus kun olen seurustellut. Seurustelin tytön kanssa joka asui lastenkodissa samaan aikaan monta vuotta. Jotain 16 vuotias olin kun alettiin tosissaan seurustelee ja sitä ennen tunnettiin varmaan 6 vuotta. Kyllä siinä 6 vuodes oppii tuntemaan toisen ja kiintyy toisen kun tekee kaikkee yhdessä ja asuu samassa talossa ja näkee joka päivä. on ihan erilaista mennä vaikka baariin alkaa juttelee jollekkin ja pitäis tehdä vaikutus kovin äkkiä et toisen mielenkiinto heräisi. Se siinä onkin et tarttis pitempään tutustua et toinen näkee minkälainen on, mutta kun nykyään ei saa edes mahdollisuutta.
        Sile lastenkodissa oli paljon muitakin naisii silloin joihin tutustui ajan kanssa hyvin.

Mä en nyt vaan tykkäis olla yksin enään sekuntiakaan ja se täs vitut..taakin kun ei kukaan haluu tutustuu

• 9+15
        yksin kotona kirjoitti:

Mä en nyt vaan tykkäis olla yksin enään sekuntiakaan ja se täs vitut..taakin kun ei kukaan haluu tutustuu

Ihan uteliaisuudesta haluaisin kysyä kuinka pitkä olet? Niin kuin tuonne ylemmäksi jo kirjoitin niin ei se ns. pitkillekään aina ole niin helppoa (olen sen 190cm). Ja vielä että en esim. mahdu ison ruhoni kanssa ajamaan esim. kaikkia pikku autoja kunnolla. Siihen kun vielä lisätään nro.50 kenkä niin tehtävästä tulee mahdoton. koska autojen polkimet ovat minusta yleensä liian lähekkäin toisiaan. Tuo oli vaan esimerkki, koska on niitä muitakin huonoja puolia. Tarkoitin vaan että on siitä pituudesta myös haittaa ja voin vain kuvitella minkälaista elämä on minua pidemmillä.

Onhan niitä hyvin siroja naisiakin esim. heidän pituus vaatimuksissaan olen usein liian pitkä. Tosin itse kyllä haluaisin jonkun 170cm naisen semmonen voisi olla minulle paras. Niin en joutuisi taas toimimaan aina nostokurkena.

• dsg6346
        9+15 kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta haluaisin kysyä kuinka pitkä olet? Niin kuin tuonne ylemmäksi jo kirjoitin niin ei se ns. pitkillekään aina ole niin helppoa (olen sen 190cm). Ja vielä että en esim. mahdu ison ruhoni kanssa ajamaan esim. kaikkia pikku autoja kunnolla. Siihen kun vielä lisätään nro.50 kenkä niin tehtävästä tulee mahdoton. koska autojen polkimet ovat minusta yleensä liian lähekkäin toisiaan. Tuo oli vaan esimerkki, koska on niitä muitakin huonoja puolia. Tarkoitin vaan että on siitä pituudesta myös haittaa ja voin vain kuvitella minkälaista elämä on minua pidemmillä.

Onhan niitä hyvin siroja naisiakin esim. heidän pituus vaatimuksissaan olen usein liian pitkä. Tosin itse kyllä haluaisin jonkun 170cm naisen semmonen voisi olla minulle paras. Niin en joutuisi taas toimimaan aina nostokurkena.

Nuoko ovat jotain oikeita ongelmia? Ostat vittu vaan eri merkin auton ja ongelma ratkaistu! Sen sijaan pituutta, joka on todistetusti olennainen ominaisuus naisille, et voi hankkia lisää. Sinullahan on ihan oikeita ongelmia.

• yksin kotona

166 niinkuin ekas viestis luki! Tää pituus juttu oli nyt vaan sellanen huomio kun kettelin naisten treffi ilmoituksia ja mietin sit että en ole varmaan kenekään naisen ihanne mies. Mut suurin syy on varmaan siinä kun vastauksia ei tule, et ne kun näkee mun kuvan niin ne jättää vastaamatta. itse olen aikonaan vastannut kaiken näköisille ja koskaan ei ole vastausta takas tullut, joten turhaan mä mitään ilmoituksia laitan. on varmaan muitaqkin miehiä jotka eivät saa vastauksia, mut vitut..taa vaan kun ei haluta edes tutustua. Joku mainitsi sen taloudellisen puolen et tyttömälle ei kans vastata. No mulla on ollut yli 3 vuotta ilmoitus ja siitä ajasta olen ollut työtön 5 kuukautta eli tämän vuoden kesäkuusta lähtien.

• toposukka

Olen itse 183cm mies ja ihan tyytyväinen pituuteeni. Olen pannut merkille, ettei yksin pituus tee välttämättä miehestä näyttävää, kun näkee välillä yli 190cm laihoja honkkeleita, jotka eivät oikein osaa kantaa itseään ryhdikkäästi.

• yksin kotona

Kyllä mä olisin ennemmin 180 cm kuin 166cm tumppi.

• 9+15

No oletko ajatellut esim. jotain chattiä? siellä se lyhyytesi ei paistaisi heti silmään ja saisit tuoda esiin omaa persoonaasi enemmän.

• yksin kotona

kyl mä oon chattäillut mut en nyt viime aikoina. Suomi24 chateissa olen ollut mut siel ei juuri saman kaupunkin naisia ole näkynyt. chateissä onkin helppoo aloittaa juttelu ja oon jutellut monien kanssa. Harvemmin ne kuitenkaan johtaa tapaamisiin kun ei samasta asuinpaikasta ole muita, joten ei kannata liikoja odotella. Ei niinku netissä juttelu tuota mitään ongelmaa, ja itse ainakin kerron aina totuuden itsestäni et millainen olen, joten harva haluaa tavata kun en oo mikään unelmien poikamies.

• minimittainen

Moi pieni mies, olen pieni nainen. Senttejä 160 ja painoa 53. Löytyi aivan mahtava mies, mutta jättiläinen minuun verraten. Täytyy vaikertaa, että miksi aina käy näin. Tykkään kyllä noin 180-senttisistä, sillä heissä on ylväyttä ja turvallisuutta. Mutta 188 on liikaa! Manailen pätkyyttäni, vaikka hakkaan monta isompaa mimmiä kauneudessa. Ollaan me ihmiset ronkeleita ja siksi onnettomia. Laiha lohdutus on se, että suurin osa maailman väestöstä ei ole sellaisia kolhoja ja lihavuoria kuin pohjoismaalaiset.

• yksin kotona

Jokainen nainen saa mun mielestä tykätä sellasesta miehistä kuin haluaa, oli se pitkä tai pätkä. On Varmaan sellasii naisii jossain ketkä tykkäävät pätkistä mut eipä vaan mun kohdalle sellasia satu koskaan ja kukaanhan ei mun persoonaan haluu tutustuu olin sit pitkä tai pätkä ja sekos vitu..ttaa

• Pleikkarimies

Ei pituus ole mitenkään se tärkein tekijä, että kaadat naisia!
      Itse olen 185cm pitkä, painan 87kg ja lapsesta saakka olen harrastanut lähes päivittäin pyöräilya ja uintia eli kroppa on tikissä. Siitäkin huolimatta olen seurustellut viimeksi 17-vuotiaana neljän vuoden suhteen ja nyt olen sentään jo 29... Tuon suhteen lisäksi olen ollut sängyssä kolmen muun naisen kanssa ja suukotellut muutamaa enemmän. Tuolla deittisivuilla minulla on sellainen ongelma, että naiset ilmeisesti luulevat minun lainanneen kuvani joltakin miesmallilta netin syövereistä ja siitä olen saanut jo kolme skeptistä viestiä. Aivan tuulesta temmattu väite ei ole, sillä neljä vuotta sitten olin erään vaateluettelon sivuilla.

Kirjoitukseni ydin on se, että kun kärsii näin sairaalloisesta ujoudesta kuin minä, ei naisia saa edes vaikka kuinka ulkoiset puitteet olisivat kunnossa. Naiset hurmataan luonteella, ei fysiikalla. Itseasiassa melko harva nainen ottaa minua ikinä tosissaan. Minua pidetään pelimiehenä...

• '´´´''

Luonteen lisäksi tarvitaan kuitenkin tietyt perusedellytykset kuten tietty vähimmäispituus ja ulkonäkö. Se, että pitkä mies ei ole koskaan seurustellut ei tarkoita etteikö pituudella (sen puutteella) olisi olennaista merkitystä.

Toisin sanoen oma yksinäisyytesi naisten suhteen on ilmeisesti täysin omaa syytäsi, kun sinulla on kerta ulkoiset puitteet kunnossa. Nähtävästi tiedostat myös asian, joten kyse ei ole mistään huonosta itsetunnosta. Olet vain niin suuri paskahousu, ettet uskalla lähestyä naisia. Et saa syyttää muuta kuin itseäsi. On paljon miehiä, joilta puuttuu ulkoiset perusedelletykset. Heidän yksinäisyytensä on osittain heidän omaa syytänsä, mutta enemmän seurausta ulkoisten edellytysten puutteesta.

• minimittainen
        '´´´'' kirjoitti:

Luonteen lisäksi tarvitaan kuitenkin tietyt perusedellytykset kuten tietty vähimmäispituus ja ulkonäkö. Se, että pitkä mies ei ole koskaan seurustellut ei tarkoita etteikö pituudella (sen puutteella) olisi olennaista merkitystä.

Toisin sanoen oma yksinäisyytesi naisten suhteen on ilmeisesti täysin omaa syytäsi, kun sinulla on kerta ulkoiset puitteet kunnossa. Nähtävästi tiedostat myös asian, joten kyse ei ole mistään huonosta itsetunnosta. Olet vain niin suuri paskahousu, ettet uskalla lähestyä naisia. Et saa syyttää muuta kuin itseäsi. On paljon miehiä, joilta puuttuu ulkoiset perusedelletykset. Heidän yksinäisyytensä on osittain heidän omaa syytänsä, mutta enemmän seurausta ulkoisten edellytysten puutteesta.

Taisin itsekin kirjoittaa omahyväisesti, mutta todella kolkkoa on tämä monen harrastama toisten syyllistäminen. Mitä ihmeen nautintoa tuottaa tylyttää ujoa miestä? Eikö tämä maailma ole jo tarpeeksi kylmä paikka? Eli ujolle miehelle multa ainakin paljon sympatiaa.

Meissä naisissakin on paljon typeriä k-päitä. Häijyimmät mimmit eivät ole suinkaan aina itse niitä kauneimpia. Niille kenkkuilijoille vaan pitää lyödä luuta kurkkuun, jos hyppivät silmille. Muuten käyttäydytään asiallisesti. Sana sanasta ja kaksi parhaasta. Mutta ilkeilyä ei pidä itse aloittaa. Näillä neuvoilla olen selvinnyt pahantahtoisista siskoista.

• Alice..

Oletko sä oikeesti noin lyhyt, vai vitsilläkö vaan heitit?

• yksin kotona

Olen mä oikeesti 166 cm lyhyt käppänä. Mielellään olisin ainakin 173 centtinen, mut eipä voi mitään kun tällnen olen.

• Tony Soprano

Jotenkin koko hemmetin ihannekumppani juttu tuntuu huonolta. Jos sää pistät johonkin että ihannekumppani on tätä ja tätä, ja se sun tuleva kumppani ei täytä jotain tai kaikkia näistä toiveista, niin miltähän siitä tuntuu? Varmaan kivalta.

• 28

kun on rahaa kelpaat naiselle vaikka olisit yksisilmäinen hampaaton 130 cm pitkä 150 v

naiset rakastavat rahaa eikä mitään muuta

• 31

jos rahaa vaan löytyy niin naiset ei välitä edes pituudesta
      ja jos naiset muuta väittävät niin valehtelevat.
      yrittävät vaan peitellä mitä todellisuudessa ovat.

• thyedz

ja täs taas yks liialle medialle ja katkeruudelle altistunut yksilö... Puhummeko normaaleista naisista vai jostain bilehile onnenonkijoista, joita ei voi verrata keskivertonaiseen..

• thyedz kirjoitti:

ja täs taas yks liialle medialle ja katkeruudelle altistunut yksilö... Puhummeko normaaleista naisista vai jostain bilehile onnenonkijoista, joita ei voi verrata keskivertonaiseen..

Aika vähän on vaan niitä kauniita naisia joita ei se urheiluauto, kartano ja vene kiinnosta...

• John.Matrix kirjoitti:

Aika vähän on vaan niitä kauniita naisia joita ei se urheiluauto, kartano ja vene kiinnosta...

Meinasin nyt vähän tällä vaan sitä että "tilaisuus tekee varkaan".

• John.Matrix kirjoitti:

Eikä tässä ole mitään väärää. Puhutaan vaan asioista miten ne on. Naisia kiinnostaa raha. Kuinka paljon, no todella paljon. Mutta vaikea sitä on mitata määrällisesti.

• hippulavinkuu
        John.Matrix kirjoitti:

Sorry nyt, mutta täällä on yksi. Kauniiksi sanovat, ja urheiluauto on musta lähinnä heikkouden merkki miehessä. Jäänyt leikit kesken naperona. Vene, no ok, jos on puuta ja airot. Kartanoa en ala puunaamaan, mielummin tupa ja perunamaa.

• Arvelisin

Ihannekumppani on usein saavuttamaton toiveuni :)

• 15+10

Yhä useampi sinkku ei löydä itselleen kumppania, koska parisuhdemarkkinoilla on kohtaanto-ongelma. Seinäjoen Sanomien mukaan naisten parisuhdekriteerit ovat niin korkealla, että niitä vastaavaan kumppania on hyvin vaikea löytää.

Lapsettomien sinkkunaisten osuus oli toissa vuonna suomessa EU-maiden suurin suhteutettuna väkilukuun. Myös sinkkumiesten talouksia oli EU-keskiarvoa enemmän.

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasasen mukaan valta parisuhdemarkkinoilla on naisilla. Miehen säännöllinen työ ja tasapainoinen elämä eivät takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla.

- Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää, Laasanen sanoo Seinäjoen Sanomissa.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011071914077924_lz.shtml

• Vaalea nainen 47

No ei kaikki sinkkunaisetkaan löydä etsimäänsä vaikka kriteerit eivät olis profiilissa korkeat.
        Itse olen 170cm ja 56 kg ihan tavallisen näköinen nainen.
        Kyllä seksiehdotuksia satelee mutta kun et ole heti valmis niin loppuu yhteyden otot alkuunsa.
        Itse olen tositarkoituksella liikkeellä ja hakennu sinkkua niin aina vaan naimisissa tai muuten parisuhteessa olevat ottavat silti yhteyttä.
        Ihmettelen minkälaisia naisia itse haette kun ei tavallinen suomalainen nainen kelpaa.

• yksin kotona
        Vaalea nainen 47 kirjoitti:

No ei kaikki sinkkunaisetkaan löydä etsimäänsä vaikka kriteerit eivät olis profiilissa korkeat.
        Itse olen 170cm ja 56 kg ihan tavallisen näköinen nainen.
        Kyllä seksiehdotuksia satelee mutta kun et ole heti valmis niin loppuu yhteyden otot alkuunsa.
        Itse olen tositarkoituksella liikkeellä ja hakennu sinkkua niin aina vaan naimisissa tai muuten parisuhteessa olevat ottavat silti yhteyttä.
        Ihmettelen minkälaisia naisia itse haette kun ei tavallinen suomalainen nainen kelpaa.

Kyllä mulle kelpaa tavallinen suomi nainen ihan hyvin. Se vaan etten edes minä kelpaa sille tavalliselle suomi naiselle. Ikinä en ole mitään seksi ehdotuksia kenellekkään laittanut mut eipä sekään auta. En edes kehtais laittaa mitään seksi ehdotuksia kun tiedän ettei kukaan vastaisi. varmaan monelle sadalle olen vastaillut mut eipä ole kukaan vaivautunut vastaamaan takas. Ja olen varma et se johtuu mun naamasta kun kuva näkyy mun profiilissa. Tai siis näkyi, Otin kuvan pois kun ei siitä mitään hyötyä ikinä ole ollut.

• yksin kotona

niinhän se on ettei naisille kelpaa mikään

• rdhjedtjtj

Suomi24 treffit, teen profiilissani selväksi ettei minulla ole sosiaalista elämää, edellinen yhteydenotto naiselta - yli 4kk sitten.

/the end

• mua pännisi moinen

Eikös se ole aika turhaa ja turhauttavaa pitää profiilia Suoli24 Treffeissä
      kun ei yhteydenottoja tule eikä yhteydenottoihin vastata ?
      Sehän on oikeastaan itsensä kiusaamista....

Mä olen saanut vastauksia kirjeenvaihto-sivuilta ja kirjoittelen
      naisten kanssa. On se tyhjää parempi

• yksin kotona

on se, varsinkin kun itä naapurin muijat kirjoittelee harva se päivä.

• pituudella ei väliä

Se on ihan sama miten lyhyt mies on. Pääasia että on leveä. Kumpi on parempi, 190cm 70kg vai 170cm 70kg joka käy salilla ja omistaa kunnon hartiat?

• joku likka kommentoi

Hobitit ovat söpömpiä kuin suuret örkit. Muista tämä, hehehehe ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15250
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      27
      3294
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      267
      2410
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1743
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1463
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      364
      1402
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1203
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1115
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe