Vm. 2005 ->
Kuinka paljon hyötyä on Quadra-Trac II järjestelmästä ajatellen normaalia käyttöä? (auraamattomia teitä ym. ei mitään varsinaista offroadia..)
Entäpä muu varustus, ovatko kovinkin alttiita vioille vanhemmiten esim. Hill Descent/Hill Start systeemi.
Kaikki muukin huomion arvoinen tieto otetaan ilolla vastaan!
Grand Cherokee hankinnassa
2
372
Vastaukset
- 3.0 CRD
Itselläni Quadra-Drive II, jonka pitäisi olla vielä hieman Tracia parempi (oli vakiovaruste Suomessa Limitedissä n. 2005-2007). Muutaman kerran olen mennyt auraamatonta metsäautotietä talvella ilman mitään ongelmaa, mutta meno ei kyllä perusrenkailla ole niin vakuuttavaa, että tekisi mieli pysähtyä umpihankeen. Tosin varsinainen differentiaalilukko on jäänyt odottamaan tilannetta, kun auto on jäänyt muuten täysin jumiin. Mäkilähtöavustin tuli vasta 2008 vuosimalliin, joten noita ei ole vielä edes kovin vanhana saatavilla.
Autossa on ollut pieniä öljyvuotoja useampia eri paikoissa, mutta mitään kallista ei vielä ole mennyt rikki. Kotimaan hintataso varaosille on enimmäkseen suolainen, joten Yhdysvalloista tilaamalla voi säästää huomattavastikin.
Varsinainen suunnittelukukkanen on vaihdelaatikon valitsimen toteuttaminen grafiittiliu'uilla, joka vanhemmiten johtaa helposti väärään vaihdeinformaatioon kontrollimoduulille (ilmenee siten, ettei auto vaihdakaan vaihdetta satunnaisesti). Positiivinen yllätys on auton helppo purettavuus, joten pikkukorjauksia on tullut tehtyä itsekin.- ???-???
Kiitos vastauksesta. Nyt on kiikarissa auto jossa ei noita lisävarusteita ole. Kai se Jeeppi kun Jeeppi kuitenkin paremmin eteneee kuin yksivetoinen Volvo. Katellaan mikä taloon hankitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096