"Muikku-miehen" kanssa asiat paremmin nykyään.. Mitä näet hänestä?
Mitä Tampereesta näet?
Työ ja parisuhde kiinnostavat myös.
Keskiyö
4
53
Vastaukset
Hei
mielenkiintoinen nimimerkki! miksi kääntelet pöytiäsi?
näen sinut tyytyväisenä ja nauravana, asiasti ovat hyvin. ei ole mitään suurta puutetta ja sinusta pidetään. olet viehättävä nainen.
näen tampereesta harmaata sumua ja tihkusadetta, mutta jotkin myyjäiset tai markkinat siellä ovat. en oikeasti tunne koko kaupunkia, mutta siellä on hyvä henki ja aktiivista porukkaa.
työssä olet kahden vaiheilla ja se jälkimmäinen mahdollisuutesi olisi kiinnostava.
voisit ansaita enemmän rahaa vähemmällä työpanoksella.
olisikohan parisuhde nukahtamassa talviunilleen, minulle tulee siitä sellainen väsynyt ja raskas kuva. mies makaa sohvalla voimattomana ja nainen puhkuu harmissaan. tarvittaisiin herättelyä puutuneisiin tunteisiin.
t: Keskiyö- turning tables
Olen hakenut Tampereelta töitä. Se olisi se "jälkimmäinen vaihtoehto" josta saisi enemmän rahaakin. Pääsenkö? Kannattaako muutto?
En ole parisuhteessa. Näetkö kumppania?
Muikku-mieheen olen turhautunut, en halua hänen kanssaan suhdetta.
(Lisäksi hän on tahollaan varattu.) Hei
no tottakai sinun kannattaa suunnata tamperetta kohti, mahdollisuutesi ovat oikein hyvät.
mielestäni elämässäsi vaikuttavan miehen kanssa tunteet ovat nukkumassa, sillä tavalla minä näen.
muuta miestä ei ole kuviossa, mutta sinulla on paljon energiaa ja hyvät suunnitelmat. sitä kautta on hyvä lähteä rakentamaan.
t: Keskiyö- Turning tables
Minkälaisen miehen näet sohvalle makaamaan?
Pidän peukkuja Tampereelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165