Olisi tarkoitus hankkia laadukampi kotivideokamera, jolla saisi muokattua kivoja pätkiä helposti.
Budjetti 600-700€, mikä olisi paras vastine ja miksi?
8
441
Vastaukset
Kameraa ei kyllä ole tarkoitettu videoiden muokkaamiseen; kameralla kuvataan, editointiohjelmalla muokataan.
- jotain-
"Kameraa ei kyllä ole tarkoitettu videoiden muokkaamiseen;"
oletkos jo hieman liikaa opiskellut,
kyllä minä ainakin aina katselen kuvauksiani tauluteklkkarista, kun ne on kamerassa ja muokkaan kamerallani videopätkät oikean pituisiksi.
Näin olen tehnyt jo useita vuosia sekä videokameralla, että digikameroillani.
Sitten vain liitän ne Studio hd 15 yhteen ja tekstitän jne.
Kysyjälle jos vielä olet ilman kameraa, muistuttaisin että kakdessa merkissä on suomenkielinen valikko, Canonissa ja Samsungissa, se on melko tärkeä juttu, huomaan kuinka ei englanninkielen taitoisetkaan osaa käyttää kameraansa, joten millä "me" aloittelijat ja kielitaidottomat.
oma päätös on Canoni, vakiojohtojen yms johdosta ja myös Canon on kokonaisesti pärjännyt testeissä paremmin, vaikka muilla on jotkut ominaisuudet painottaen ollut parempia arvoja.
Ja mitä suurempi on suodatinkierre, sitä parempi on kamera, 37 mm olis minimi.
Pitkiä zuumeja ei normaalikuvaaja tarvi, muutakuin leikkimiseen.
kun pääätät mallin, katso hintoja netistä, itekin sain 1v takaperin halvemmalla kuin sitä koskaan sitä on myyty ja nyt hinta on noin 100 e enemmän. - Tekniikka englanniks
jotain- kirjoitti:
"Kameraa ei kyllä ole tarkoitettu videoiden muokkaamiseen;"
oletkos jo hieman liikaa opiskellut,
kyllä minä ainakin aina katselen kuvauksiani tauluteklkkarista, kun ne on kamerassa ja muokkaan kamerallani videopätkät oikean pituisiksi.
Näin olen tehnyt jo useita vuosia sekä videokameralla, että digikameroillani.
Sitten vain liitän ne Studio hd 15 yhteen ja tekstitän jne.
Kysyjälle jos vielä olet ilman kameraa, muistuttaisin että kakdessa merkissä on suomenkielinen valikko, Canonissa ja Samsungissa, se on melko tärkeä juttu, huomaan kuinka ei englanninkielen taitoisetkaan osaa käyttää kameraansa, joten millä "me" aloittelijat ja kielitaidottomat.
oma päätös on Canoni, vakiojohtojen yms johdosta ja myös Canon on kokonaisesti pärjännyt testeissä paremmin, vaikka muilla on jotkut ominaisuudet painottaen ollut parempia arvoja.
Ja mitä suurempi on suodatinkierre, sitä parempi on kamera, 37 mm olis minimi.
Pitkiä zuumeja ei normaalikuvaaja tarvi, muutakuin leikkimiseen.
kun pääätät mallin, katso hintoja netistä, itekin sain 1v takaperin halvemmalla kuin sitä koskaan sitä on myyty ja nyt hinta on noin 100 e enemmän.Jollei englannintaitoiset osaa käyttää englankielisiä valikoita, niin eipä kyllä suomenkieliset valikot suomenkieliselle ole ainakaan helpompia. Päinvastoin.
Englanninkieliset termit ovat vakiintuneita ja täsmällisiä, suomenkielisistä on vaikeaa tulkita mitä heIkuttia niissä oikein tarkoitetaan. - se-
Tekniikka englanniks kirjoitti:
Jollei englannintaitoiset osaa käyttää englankielisiä valikoita, niin eipä kyllä suomenkieliset valikot suomenkieliselle ole ainakaan helpompia. Päinvastoin.
Englanninkieliset termit ovat vakiintuneita ja täsmällisiä, suomenkielisistä on vaikeaa tulkita mitä heIkuttia niissä oikein tarkoitetaan."Jollei englannintaitoiset osaa käyttää englankielisiä valikoita"
jaahah, ainakin minun kameroissa on sama valikko englanniksi on eri sanalla, eri kameroissa, ainakaan minä en ymmärrä, suomenkielisen ymmärrän lähes täydellisesti kun itse olen kuvannut 3-vuotiaasta ja samoin vanhempani, 3- vuotiaasta, isovanhempani, ostivat ekan valokuvauskoneen 1915. se- kirjoitti:
"Jollei englannintaitoiset osaa käyttää englankielisiä valikoita"
jaahah, ainakin minun kameroissa on sama valikko englanniksi on eri sanalla, eri kameroissa, ainakaan minä en ymmärrä, suomenkielisen ymmärrän lähes täydellisesti kun itse olen kuvannut 3-vuotiaasta ja samoin vanhempani, 3- vuotiaasta, isovanhempani, ostivat ekan valokuvauskoneen 1915.Kerrohan minullekin esimerkkejä sanoista, joiden merkitys on vaikea ymmärtää englanniksi, mutta jotka ovat selkeitä suomeksi.
- Ihanko totta?
Eli kamera joka käyttää selläistä tiedostotyyppiä, joka voi oikeasti muokata helposti editointiohjelmalla.
- canon vaan
kamerassa voi muokata monin tavoin, tehdä uuden lyhyemmän pätkän ja ainakin minä poistan kamerassa jo punasilmäisyyden, siinä se on helpompaa kun katsoo telkkarista suurena yms.
- fkiii
monissa tuon hintaluokan kameroissa tulee jo melko kattavat ohjelmistot jolla muokkaat videota formaatista huolimatta.
Kameraa valitsessasi panosta ominaisuuksii joita kameralta haluat.
Suositella en voi mitää tiettyä kameraa koska ei ole vertailu kohdetta muihin merkkeihin tai malleihin.
Alan kaupoista myyjät (yleensä) osaa kertoa enemmän, kunhan vain rohkenet kysellä ja haastaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869