Maskin peite talveksi

Mr Pereztrojka

Onko kellään tietoa mistä löytäisi kyseisen kapineen Seat Toledo TDI -04 malliseen autoon?

6

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee itse

      Tein itse. Ostin biltemasta palan mustaa paksua eristekumia (hinta mitätön, en edes muista) ja leikkasin sopivaan muotoon ja nippusiteillä kiinni. Olen ymmärtänyt, että alamaski riittää. Samaa palasta olen käyttänyt jo kolmena vuonna.
      Maskia ei edes huomaa, koska itse ritiläkin on musta.

    • Exeo-VAG-jääkaapit;)

      samoin Exeoon tein itse. Kiinnikkeitä sain paikalliselta Seat myyjältä. Solumuovi käy yhtä hyvin. Missä ilmanlämpötilassa olette laittaneet maskin paikalleen. Oletteko laittaneet ensin esimerkiksi alamaskin ja kovilla pakkasilla sitten ylemmän?

      • tee itse

        Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.


      • tee itse
        tee itse kirjoitti:

        Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.

        Kokeilin ylämaskiakin reilu viikko sitten. Auton ilmoittama ulkolämpötila nousi koko ajan ajaessani n 20 km matkan. Ulkolämpötila oli oikeasti n 6-7 astetta ja auto ilmoitti ulkolämpötilaksi matkan päättyessä yli 30 astetta. Moottorilämpötila oli koko ajan ok.

        Tutkinkin vähän tarkemmin mistä moinen voisi johtua ja totesin ylämaskin takana olevan lähes suljettu tila (ei siis ulkoilmalle läpikulua moottoritilaan saakka) ja ilmmeisesti ulkolämpötilaa mittaava anturi sijaitsee jossain tässä suljetussa tilassa. Irroitin ylämaskin ja ulkolämpötila palautui saman matkan ajaessani normaaliksi.
        Ei siis ole syytä peittää ylämaskia.


    • bulkkipaavo

      Volkkarin varaosamyynnistä ostin itse. On merkkikohtaiset mukana kiinnikkeet ja maksoi muutaman kympin.

      • sqgt5u

        Maksaa 50 Euroa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe