Maskin peite talveksi

Mr Pereztrojka

Onko kellään tietoa mistä löytäisi kyseisen kapineen Seat Toledo TDI -04 malliseen autoon?

6

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee itse

Tein itse. Ostin biltemasta palan mustaa paksua eristekumia (hinta mitätön, en edes muista) ja leikkasin sopivaan muotoon ja nippusiteillä kiinni. Olen ymmärtänyt, että alamaski riittää. Samaa palasta olen käyttänyt jo kolmena vuonna.
      Maskia ei edes huomaa, koska itse ritiläkin on musta.

• Exeo-VAG-jääkaapit;)

samoin Exeoon tein itse. Kiinnikkeitä sain paikalliselta Seat myyjältä. Solumuovi käy yhtä hyvin. Missä ilmanlämpötilassa olette laittaneet maskin paikalleen. Oletteko laittaneet ensin esimerkiksi alamaskin ja kovilla pakkasilla sitten ylemmän?

• tee itse

Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.

• tee itse
        tee itse kirjoitti:

Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.

Kokeilin ylämaskiakin reilu viikko sitten. Auton ilmoittama ulkolämpötila nousi koko ajan ajaessani n 20 km matkan. Ulkolämpötila oli oikeasti n 6-7 astetta ja auto ilmoitti ulkolämpötilaksi matkan päättyessä yli 30 astetta. Moottorilämpötila oli koko ajan ok.

Tutkinkin vähän tarkemmin mistä moinen voisi johtua ja totesin ylämaskin takana olevan lähes suljettu tila (ei siis ulkoilmalle läpikulua moottoritilaan saakka) ja ilmmeisesti ulkolämpötilaa mittaava anturi sijaitsee jossain tässä suljetussa tilassa. Irroitin ylämaskin ja ulkolämpötila palautui saman matkan ajaessani normaaliksi.
        Ei siis ole syytä peittää ylämaskia.

• bulkkipaavo

Volkkarin varaosamyynnistä ostin itse. On merkkikohtaiset mukana kiinnikkeet ja maksoi muutaman kympin.

• sqgt5u

Maksaa 50 Euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe