Onko kellään tietoa mistä löytäisi kyseisen kapineen Seat Toledo TDI -04 malliseen autoon?
Maskin peite talveksi
6
443
Vastaukset
- tee itse
Tein itse. Ostin biltemasta palan mustaa paksua eristekumia (hinta mitätön, en edes muista) ja leikkasin sopivaan muotoon ja nippusiteillä kiinni. Olen ymmärtänyt, että alamaski riittää. Samaa palasta olen käyttänyt jo kolmena vuonna.
Maskia ei edes huomaa, koska itse ritiläkin on musta. - Exeo-VAG-jääkaapit;)
samoin Exeoon tein itse. Kiinnikkeitä sain paikalliselta Seat myyjältä. Solumuovi käy yhtä hyvin. Missä ilmanlämpötilassa olette laittaneet maskin paikalleen. Oletteko laittaneet ensin esimerkiksi alamaskin ja kovilla pakkasilla sitten ylemmän?
- tee itse
Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.
- tee itse
tee itse kirjoitti:
Olen käyttänyt vain alamaskia ja lämmintä on riittänyt hyvin. Mulla on AlteaXL 2.0 125kw. Tavirenkaiden vaihdon yhteydessä olen laittanut.
Kokeilin ylämaskiakin reilu viikko sitten. Auton ilmoittama ulkolämpötila nousi koko ajan ajaessani n 20 km matkan. Ulkolämpötila oli oikeasti n 6-7 astetta ja auto ilmoitti ulkolämpötilaksi matkan päättyessä yli 30 astetta. Moottorilämpötila oli koko ajan ok.
Tutkinkin vähän tarkemmin mistä moinen voisi johtua ja totesin ylämaskin takana olevan lähes suljettu tila (ei siis ulkoilmalle läpikulua moottoritilaan saakka) ja ilmmeisesti ulkolämpötilaa mittaava anturi sijaitsee jossain tässä suljetussa tilassa. Irroitin ylämaskin ja ulkolämpötila palautui saman matkan ajaessani normaaliksi.
Ei siis ole syytä peittää ylämaskia.
- bulkkipaavo
Volkkarin varaosamyynnistä ostin itse. On merkkikohtaiset mukana kiinnikkeet ja maksoi muutaman kympin.
- sqgt5u
Maksaa 50 Euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822