PITOPALVELU LIEKORANTA, HUH HUH
25
7232
Vastaukset
- 50v
Hyvä että kaikki tulee ilmi, ei tarvi sieltä tilata juhliaan.
- Lieneeköranta
Olipas asiaa, kuvittelin että ko. firmaan olisi voinut luottaa............
- Double 0
Tässä nähdään että kaikki vanha, hyvä, luotettava, päättyy aikanaan, joskus liian aikaisin.
- 240 henkilön juhlat
OLipa hyvä että tutustuin liitteeseen, nyt perutaan paikka ja otetaan palvelu rehelliseltä firmalta!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pekkeri
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kannattiko pilata hyvä formaatti.....????
- Tappi V
Tämä toimii ja rehellisesti: http://www.tyrvaansanomat.fi/Uutiset/1194714916589/artikkeli/pukstaavi ylittaa kavijatavoitteensa.html
- Mr Murhdtpyeius
Eikö hyvä ihminen Pekkeri ole kuullut mr. Murphyn formaattilakia:
"Jos formaatti on hyvä, se tuhotaan" - Kaksosia
Kyllä pitää paikkansa, hyvä formaatti=entinen formaatti................................................................
- tyytyväinen
Olin eilen juhlissa ja siellä ruuat ja muut järjestelyt hoiti Liekoranta Sastamalasta.
Todella maukasta ruokaa, myös kauniit kattaukset, EI mitään moittimista.
Sieltä tilaan omiin tuleviin juhliinikin, oli tosi hyvä.- vekki tyrvääsä
Eipä varmaan blogissa mainittujen juhlienkaan vierailla ollut mitään valittamista Liekorannasta, kysehän oli asiakkuussuhteen vaikeudesta :)
- maire
Me olemme myöskin olleet aina erittäin tyytyväisiä Liekorannan palveluihin. Monet juhlat olemme järjestäneet, joissa on ollut pitopalvelu kyseisestä paikasta ja ruuat on aina olleet maukkaita ja kaikki on toiminut sujuvasti! Lisäksi olemme käyneet paikanpäällä syömässä useasti ja laatu on ollut aina todella hyvää :)
- sippel
Minäkin olen ollut todella tyytyväinen Liekorannan palveluihin. Kymmenien ellei jopa satojen juhlien järjestäjänä olen aina valinnut Liekorannan ja mitään pienintäkään virhettä ei ole sattunut.
- onk savua ilm tulta
Minusta Liekoranta on nykyään keskinkertainen. Ennen oli parempi laatu kun ei hötkyilty rahankiilto silmissä joka paikkaan.
- joskus juhlatuulella
Kova olet juhlimaan, jos nykyisten yrittäjien aikana jo sadat juhlat!
- hellevizzz
Olen järjestänyt useita tilaisuuksia ja käynyt paikanpäällä kymmeniä kertoja. Kaikki toimii niin rehellisesti kuin vain voi, ja palvelut ensiluokkaisia. Suomen kärkeä.
- käyty on
ei enää
- Kukkopilli.
Erikoinen juttu, en käytä enää ko. firman palveluita.
- kkkk09
minä olin kesällä liekorannan järjestämissä kekkereissä ja siellä meni ns. yli puolet kaikesta touhusta ihan reisille. Heillä kun on kesäisin kovasti kiirettä niin kävi mielessä, ovatkohan he joutuneet käyttämään ns alihankintana jotain toista yritystä.
Ei pitkälle potki tuolla toiminnalla enään.
Joka pennin päälle pitää saada sitä mitä sovitaan. Onneksi kaikki oli paperilla.
Vääntöä käydään sopimuksen rikkomisesta. - ffrgr
juu, homma selvä, ko. yrityksen palveluita ei käytetä
enää meilläkään ja levitän tästä asiasta tietoa muillekin!
Hyvä että tuollaiset nostetaan esiin.. - käyty on
olimme erittäin pettyneitä 15.5 synttäri juhlat siellä.
- henki=luotu ei kopio
esimerkki siitä, etttä vaikka on kuinka hyvä maine firmalla niin
uudet omistajat eivät voi kaikkea kopioida
spiritti ja into sekä rakkaus palveluun sekä hyvään ruokaan on jotain sellaista, joka on
pitkän ajan kuluessa luotu
sitä ei voi kopioida
sic transit glori mundi
aiemman yrittäjän muistoa kunnioittaen - kihu1
Kun tutkii vähän Jockaa ja Jockan plokia niin täytyy onnitella varmasti onnellisesta avioliitosta molempia.
- Iphobe
Kyllä on valittaja sairas, äänittää keskusteluja iphonella.
Tulee mieleen ellivuoren retrohuone, ettei vaan olisi sama kaveri kyseessä. - Tarkkaa touhua
Joko on erottu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271062- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48855Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733