Autostani, Mondeo 2002, hajosi kone, koska imuläppä oli irronnut ja mennyt kait palotilaan. Auto on nyt korjaamolla ja odotan kauhulla, minkäs moinen lasku on tulossa.
Onko kellään kokemusta korjauksesta ja hinnoista...
Tuliko pahaa jälkeä
vdr
2
326
Vastaukset
- 1
Tuo imuläpän irtoaminen todennäköisesti varoitteli räkytyksellä aikas kauan, olis voitu imusarja vaihtaa jo ennekuin pääsi läåät pyttyyn saakka.
- vdr
Ei sieltä mitään ääntä kuulunut kylläkään. Korjaaja sanoi, että tulee iso lasku ja nyt olen miettinyt että, kannattaako korjat vai annanko auton hajottamolle.
Soittelen maanantaina korjaajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537