Kun elämä JUMITTAA..

If only

Ehtisikö joku katsoa, mitä tulevaisuudella on minulle tarjota (vai onko mitään?!!) tai mihin suuntaan se minua vie?

Tuskailen elämäni kanssa - se kun tuntuu tällä hetkellä olevan totaalisesti "seisontavaihteella" ja jonkin odottelua.. lähinnä, että saisin töitä.. Itseasiassa tuntuu, että olen odottanut viimeiset viisi vuotta: ensin odotin, että valmistun ja nyt kun olen valmis, odotan, että saisin töitä..

Koulutusta on ja työkokemustakin (siis myös aikaisempaa!), mutta kotipaikkakunnalta/-maakunnasta ei töitä tunnu - aktiivisesta hakemisesta huolimatta - löytyvän. Tai saisihan sitä, jos olisi valmis tekemään työtä, joka ei joko vastaa koulutusta (kuten esim. perhepäivähoitaja) tai muuten vain kiinnosta (esim. lh.)

Olenkin alkanut harkita muuttamista, kunhan vain tietäisin minne.. Ja miten pärjään pienen poikani kanssa, jos/kun lähden.. ?

Entä miltä näyttää parisuhde-rintamalla?

5

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • If only

Nostelen tätä ylöspäin.. Eikö kukaan viitsisi kurkkia minulle.. ?

• If only

Edelleen nostelen tätä ylöspäin..

• Hei
      aika ei ole väärä, mutta paikka kylläkin. sinulle tulee muutto eteen, aluksi vain kokeilumielessä ja tunnustellen.
      se on sitten ponnahduslautasi uusiin askeleihin. olet ollut ahkera ja käynyt koulusi loppuun asti, nyt on lähdettävä kokeilemaan sitä käytännön puolta.

näen edessäsi lentokoneen ja kansainvälistä toimintaa. joudut käymään työmatkoilla ja nautit siitä, saat liikkumavaraa ja löysemmän tahdin menoosi.
      lapsenhoito järjestyy etsien, vaikka lehti-ilmoituksen kanssa. mutta aivan ensin haet niitä paikkoja yli rajojen, eli oman lautasen reunasi ylitse.
      kumppanisi taitaa jarruttaa, mutta hyvä ihme, sinun on päästävä tekemään oman alasi työtä!
      puhumalla asiat selviävät.
      parisuhderintamalla näen kyllä miehen, luultavasti lapsen isän, mutta hän ei tue sinua. tässä on monta muutosta tulossa, mutta sinulle ne ovat vain parempaan päin. älä pelkää!

t: Keskiyö

• If only

Kiitokset ensinnäkin Keskiyö kovasti, kun viitsit kurkkia! =)

Lentokone ja kansainvälistä toimintaa.. ja olen kouluttautunut sosiaalialalle.. Varsin mielenkiintoinen yhtälö indeed!!! Tuo muutto.. mielessäni on kyllä jo eräs paikkakunta, mutta se on kotimaakunnassa.. ?

Parisuhteesta.. en ole yhdessä lapseni isän kanssa - hän tapaa kyllä säännöllisesti lastaan ja olemme ihan hyvissä väleissä.. Itse asiassa minulle kerrottiin taannoin, että "joku ruskeatukkainen suorastaan kaappaa minut syleilyyn" ja että tämä hurmuri vie "jalat alta".. Ja että tälläinen hurmuri löytyy "liikennevälineestä".. ?!!!

• Hei
      edelleen olen sitä mieltä, että työn kuva tulee viemään sinua paikasta toiseen.
      mutta ehkä ajan kanssa, ei sen tarvitse heti sillä tavalla olla.
      lapsesi pärjää mukavasti, teidän on hyvä olla yhdessä.

en näe mitään kaappaamista, vaan lähinnä työn ja lapsen kanssa juoksemista. sinä erikoistut alallasi ajan kanssa ja käsissäsi kulkee tärkeitä papereita.
      sinä et nyt ehdi repeämään joka suuntaan, joten ota se työasia ensimmäiseksi ja jahtaa sitä.
      kun on kumppanin aika, sitten laittaudut sen mukaan ihmisten ilmoille.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe