Skorpioninaisen käytös - onko kiinnostunut vai ei?

vaakamiesja

Kohta jo vuoden pidetty peliä, sellaista flirttiä ja kemiaa on skorpparinaisen kanssa, itse olen vaakamies. Mihinkään vaan ei etene tää meiän juttu eli miten koette, jos on kiinnostunut niin onko se menoa heti vai mitä tämä nainen ajattelee? Itse ei sano oikein mitään jonka ajattelen, että on skorpparin luonne. Kemia on kova muttei mitään tapahdu ja minä oon jo ihan sen pauloissa. AUTTAKAA!!!!

5

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalFish

      Mulla skorpparimies ja kyllä se teki ihan HETI selväksi että on tosi kiinnostunut, ei siinä ehtinyt kissaa sanoa....


      Kysy häneltä ihan suoraan?

    • tytsi 32v

      kysypä suoraan mistäpä hän voisi sun aatoksii tietää. itse olen skorpioni myöskin ja nainen itse puhun heti ja asiaa. en tykkää jos toiset kiertelee ja kaartelee ja viivyttelee ärsyttävää......moni skorpioni nainen on myös salaperäinen myönnän itsekin sellainen olevani jotkut jopa pelkäävät jo luonteen takia tulta tappuraa....ei passaa suututtaa...

    • pisteliäs nainen

      Tuo on niin totta tytsi 32v,oon itse skorpioni ja INHOAN jos joku kiertelee ja kaartelee,asioista pitää pystyä puhumaan suoraan. Tiedä tuosta salaperäisyydestä mutta monesti mielessä pyörii niin monta asiaa ja tunnetta,pitää funtsia hetki..Monesti minulle on sanottu "mitä oikein salailet?" En salaile mitään mutta tilannetta pitää punnita ensin ennen kuin avaa suun:) Voisin sanoa että monet skoput voivat olla aggressiivisia ja uhkaavia,ei parane suututtaa,luulen että mulla se johtuu kyllä skorpionista uranuksessa.
      Vaaka miehelle,huh,ootte jo vuoden pitäny peliä yllä?:) Naisen täytyy oikeasti tykätä susta koska skopunaiset ei yleensä tuhlaa noin pitkää aikaa turhaan. Sun pitää vaan rikkoa jää,ole vähän romanttinen,vaaka miehet kyllä osaa sen:)

    • Skorppari30

      Samassa tilanteessa oleva skorpparonainen vastaa:
      Mulla johtuu salamyhkäisyys siitä että herra vaa'alla on aikamoinen naistenmiehen maine. En uskalla luottaa. Kannattaa kuule vaan toimia ja olla EHDOTTOMAN REHELLINEN! Kaikki turhan pinnalliset lirkuttelut ei uppoa, herättää turhia epäilyksiä skorpparonaisrn syvällisesdä, laskelmoivassa ja joskus vähän synkässäkin ajatusmaailmassa. Jos nainen lähettää viestin, vastaa siihen viivyttelemättä. Älä anna turhia lupauksia edes ns. rivien välissä. Skorpparista saat uskollisen, oikeasti lempeän ja rakastavan kumppanin kun alussa hoidat asiasi niin että skorppari uskaltaa sinuun luottaa. Luottamus kun löytyy niin kyllä alkaa avautumaan, liiankin kanssa. Ja ne tunteet on todella voimakkaita, että älä säihkähdä.

      Usein puhutaan skorpparin mustasukkaisuudesta ja omistushaluisuudesta...se on vastapuolen oma valinta. Jos osoittaa heti olevansa luottamuksen arvoinen ja rehellinen, kyllä skorppari antaa hyvin tilaa olla ja hengittää.

      Itse skorpparina en haluaisi mitään perässä vedettävää tohvelisankaria. Haluan miehen joka osaa päättää ja on ehkä jopa suhteessa se "pomo" mutta osaa ottaa mut syliinsä ja lohduttaa kun mulla on hätä. Silloin tunnen oloni turvalliseksi.

    • 1001

      No miten asiat eteni? Vai etenitkö? Sen verran voin sanoa että tilaa pitää antaa eikä mitään tyrkyttäjiä skorppari kaipaa. Etkä näytä olevankaan sellainen. Mutta itsesi takia avoin kannattaa olla. toinen saattaa olla puoleensa vetävä ihmisenä mutta ei se välttämättä ole kemiaa ( joka toimii parisuhteena).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe