miksi kaikki haukkuu, etteivät tule toimeen? Joku asiasta tietävä, kero! Ainakin meillä on samoja kiinostuksen kohteita yms. Mutta luonteet?
Skorpioni n, leijona m
4
297
Vastaukset
- 2. Skorpioninainen
Täällä sama tilanne ja vielä samoin päin:) Toimii, jos vain kummatkin tekevät töitä sen eteen. Leijona välinpitämätön käytös joskus loukkaa niin paljon. Kuitenkin intohimo merkkien välillä niin uskomaton, että se pitää suhteen kasassa. Merkit tulevat toimeen, kunhan kummatkin ovat 100 prosenttisesti suhteessa mukana. Se ei riitä, että skorpioninainen on pelkästään mukana suhteessa ja leijonamies vain pelleilee ja olettaa asian olevan itsestään selvyys. Riitojen kautta tapahtuu kehitys. Mutta muista skorpioni säästellä sanoja tilanteessa. Leijonaa ei saa loukata liikaa.
- minipossu
Samaa mieltä edellisen kanssa.
Itse skorpioni n ja mies leijona. Ollaan kuin yö ja päivä, silti jokin pitää meiät lujasti yhdessä. Pakko sanoa, että suhde on haastava. :) - ScorioN
Minulla ei toiminut. Leijonamies oli minulle liian itsekeskeinen. Hän halusi olla ehdoton laumanjohtaja, jota paikkaa myös itse jossain määrin hain. Skorpioninainen ei saa riittävää ihailua leijonamieheltä, koska tämä ihailee niin paljon itseään.
Seksuaalisesti suhde toimii erinomaisesti, mutta kaikella muulla tavalla en usko suhteen onnistumiseen. Leijona yrittää hallita liikaa eikä skorpioninainen ole sillä tavalla hallittavissa.
Vaihda rapumieheen, jos suinkin mahdollista :))))))) - Leijona rengastettu
Itse naimisissa leijonamiehen kanssa ja hyvin on mennyt ensimmäiset kolme avio vuotta ja sitä edeltäneet vuodet. Meidän suhteessa minä kyllä taidan olla se jolla on housut jalassa :D Mutta jokainen tyylillään. Jos joskus hamassa tulevaisuudessa joutuisi jotain muuta miestä harkitsemaan niin kyllä kokeilisin härkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865