Mistä tietää onko poika ihastunut?

mooi :)

Mistä tietää onko poika ihastunut?

14

1884

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

Alkaa yleensä kohentamaan itseään kertoilee mitä on tehnyt ja miksi olisi hyvä poika....

ts. tekee itseään paremmaksi silmissäsi:)

• 246he5y7jtr6ku

Ei yhtään mistään.
      Voit toki kiusata itseäsi ajatuksella että jokin piirre viittaa ihastukseen.

• httvbt

ensimmäisen kohtaamisen jälkeen ellei mies kolmen päivän sisällä ota yhteyttä,
        niin ei totisesti ole kiinnostunu
        tämä merkki on vuosikymmenet toiminut vuorenvarmasti

• Vekkihame
        httvbt kirjoitti:

ensimmäisen kohtaamisen jälkeen ellei mies kolmen päivän sisällä ota yhteyttä,
        niin ei totisesti ole kiinnostunu
        tämä merkki on vuosikymmenet toiminut vuorenvarmasti

Mutta jos ei ota yhteyttä, voit aina alkaa syyllistämään. "Oletko nyt todella sitä mieltä, että tämä oli tässä" -tyylisiä viestejä kännykkään, facebookkiin ja sähköpostiin. Mies saa huonon omantunnon ja vetää sinua viikseen vielä muutamia kertoja ennenkuin palaa vaimonsa luo.

• römpsämies

näytä sille römpsää ja jos se sitä haluu niin on ihastunu.

• Jos hän katselee sinua, vaikka ympärillä olisi muitakin tyttöjä, niin takuulla on iskenyt silmänsä sinuun.

• moiierkkiaavaaaaaaa

Haluu sulta tussua,ei muuta

• kukaan ei usko

no on sulla ikävä sitä kun täällä pitää tuollaista kirjoitella.

• noinko(kö)?

No onko sulla sähköpostia niin voitaisiin jutella? Ei jaksa tänne kirjottaa kaikkea yms. Niitä on niin paljon, vaikka useimmiten sen saa vaan ksymällä suoraan pojalta itseltä.Tottakai jos poiks on ujo yms. niin se saattaa sanoa sen epävarmasti ja kiertelemällä esim. "En vastaa tommosii kysymyksiin","Mietippä sitä" tai "En hlauis sanoo ei, mut en myöskään joo.." -Tyyliin. :)

• bob hailey

Siitä kun sillei pysy hanskassa mikään. Mopo, auto, kaikki lähtee hanskasta. Hirvii törmäilee ja tulivuorikin saattaa purkaantua ja siihen piikkiin sekin menee. Avaruudessa tähdet törmäilee ja maata lähestyy asteroidi tahi komeetta kuten vuonna ysiseiska.

• TheGirlWantThisBoy

Moro! (:
      Toivon, että voisitte jotenkuten helppiä minua... :/
      Olen suunnattoman ihastunut yhteen poikaan. Olen siis tämän pojan kanssa samassa luokassa ja näin ollen samassa koulussa. Olen kertonut tunteistani hänelle jo useasti, mutta hän vastaa aina vaan: -"Okei..."... :/ Olen myös pussanut häntä jo pari kertaa. :D

• TooCrushed

Moi! Mä ymmärän sua TheGirlWantsBoy, sama tilanne :D Mäki aattelin hankkii anoreksian.. alotin 1 luokal ja oon nyt 3 luokal. Oon ollu ihastunu yhtee poikaa jo ne kaikki vuodet :( aina ku vihjaan jtn vaik esim et: Oot söpö tai Oot kiva kaveri :) yms... 1 lk lähetin txt et tykkään sust ja se vastas et mäki susta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ en oo varma tarkottiks se kaverimieles vai mite... sit vähä aikaa sitte se sano et kerkä tykkää sen luokalta pojat mun luokkalaisist tytöist... ja sit se sano et se ei oikee pidä muist tytöist ku must (; Mä oon oikeesti NIIIIIIIIIN in lööööv
        Haluisin ees puhuu sille päin naamaa pitkästä aikaa.. en koulus uskalla sanoo mitää.. mut lähettelen yleens whatsapis sille yleens viestei.. se on vaa kerran alottanu keskustelun ... Oisko liian feikkii lähettää " Mä tykkään sust ihan hirveesti! " tai jtn et " oot mulle enemmänki ku kaveri

• mitäää
        TooCrushed kirjoitti:

Moi! Mä ymmärän sua TheGirlWantsBoy, sama tilanne :D Mäki aattelin hankkii anoreksian.. alotin 1 luokal ja oon nyt 3 luokal. Oon ollu ihastunu yhtee poikaa jo ne kaikki vuodet :( aina ku vihjaan jtn vaik esim et: Oot söpö tai Oot kiva kaveri :) yms... 1 lk lähetin txt et tykkään sust ja se vastas et mäki susta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ en oo varma tarkottiks se kaverimieles vai mite... sit vähä aikaa sitte se sano et kerkä tykkää sen luokalta pojat mun luokkalaisist tytöist... ja sit se sano et se ei oikee pidä muist tytöist ku must (; Mä oon oikeesti NIIIIIIIIIN in lööööv
        Haluisin ees puhuu sille päin naamaa pitkästä aikaa.. en koulus uskalla sanoo mitää.. mut lähettelen yleens whatsapis sille yleens viestei.. se on vaa kerran alottanu keskustelun ... Oisko liian feikkii lähettää " Mä tykkään sust ihan hirveesti! " tai jtn et " oot mulle enemmänki ku kaveri

SIIIS MITÄ?! Ootteko te tosissanne? Mistä lähtien 3 luokkainen miettii että '' onko liian FEIKKIÄ lähettää WHATSAPPISSA jotain? siis mitämitä seukkasit eskarissa? Teijän on pakko olla feikkejä :D

Ja hankkia anoreksian? Tyttö hyvä älä pilaa elämääs tossa iässä millään anoreksialla ja varsinkaan puhu tollein, ulos leikkimään molemmat hopihopi!

• Ugghh

Jos sulla on useampikin ihastus niin jätä tämä rauhaan jolle meinasit kostaa. Ja se on selvä, että jos lähdet imuttelemaan jotain toista ykkös ihastuksen edessä nii saat heittää hyvästit tälle ykkös tapaukselle.
      Mene tartu ja suutele mieluummin sitä jonka oikeasti haluat. Tarzan on puhunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe