Moi!
Nyt alkaa tuntua jo vähän siltä että kun oon 17, voisin olla valmis seksiin. Mutta haluisin jotain lisää tietoa niin tuntuisi varmemmalta ja voisi vielä niitä sulatella ennen sitä ekaa kertaa:)
Haluaisiko poika minun olevan jossain seksikkäissä rintsikoissa ja stringeissä silloin?
Entäs alapään karvoitus? Mulla on ihan kauhee karvoitus joka alkaa pepusta asti ja esim kun on stringit, puskee haarovälistä ulos. Mitä karvoitukselle pitää tehdä? Oon koittanut sheivata vähän siistimmäksi karvoitusta edestä, mutta en tosiaankaan sheivillä uskalla kajota emättimen aukon lähettyville ja pepun lähettyville. Sitä paitsi eikö alakin kutittamaan kun sellainen sänki siellä sitten?
Ja mikä on BIKINIRAJA? En tajua. Siihenhän on niitä vahaliuskoja?
Olisiko jotain muita vinkkejä ekaa kertaa varten?
Kiitos jo nyt vastauksista kun olen ihan uuno vielä näissä asioissa!
Eka kerta ehkä tulossa?Karvoitus?Apuja pliis!:)
9
4505
Vastaukset
- kysyn vaan
Mikäs novelli se tää on?
- Helppaaja 18
Yleensä pojat tykkää seksikkäistä alusvaatteista. Eikai tolla nyt kauheesti väliä oo, onko karvotusta vai ei. Mullakin ekalla kerralla oli karvotusta, eipä poika siihen mitään kauheesti sanonut. Ekaan kertaan kannattaa varata aikaa. Pikapano ei ole ehkä paras idea ekalla kerralla. Edetkää rauhassa. Jos pojallekkin tämä on eka kerta, niin uskoisin että ei hänkään asioista kauhesti tiedä.
- auttaja
ei sillä minun mielestä ole paljoa väljä. karvoitus on kieltämättä seksikäs itse kokeneena mutta ei posliinissa kyllä ole mitään vikaakaan ole
- kokeneen neuvo
auttaja kirjoitti:
ei sillä minun mielestä ole paljoa väljä. karvoitus on kieltämättä seksikäs itse kokeneena mutta ei posliinissa kyllä ole mitään vikaakaan ole
Et ole mielestäni valmis seksiin. Seksi on luottamusta ja yhdessäoloa. Suhtautumises on tekniikka-orientoitunutta, Puhut rintsikoista, karvoituksesta, bikinirajoista ... asioista joita kaupallistettu seksi ja kosmetiikkabisnes korostavat. Toki se ensimmäinen kerta jännittää. Kun sinusta tuntuu että olisi aika, ja et liikaa välitä lopputuloksesta, olet valmis. Luulen että jos tällä hetkellä ryhdyt siihen, eikä kaikki menekään kuin elokuvissa, kuten ei ensimmäisellä kerralla menekään, saatat saada trauman. Ajattelepa että jännityksen vuoksi saat lihaskouristuksen emättimen tienoille juuri kriittisillä hetkillä, tai kumppanisi syystä tai toisesta menettää erektion kesken kaiken - mahdollisesti syyttelisit tapahtumasta itseäsi seuraavan vuoden tavalla tai toisella. Sitten kun olet valmis riisuutuman ja pyörähtelemään alasti kumppanisi edessä, sanomaan hänelle "katso tällainen minä olen. Riisuudu ja tule hyväilemään minua, mutta ei mennä yhdyntään asti vielä" olet valmis.
- Vituttaa...
kokeneen neuvo kirjoitti:
Et ole mielestäni valmis seksiin. Seksi on luottamusta ja yhdessäoloa. Suhtautumises on tekniikka-orientoitunutta, Puhut rintsikoista, karvoituksesta, bikinirajoista ... asioista joita kaupallistettu seksi ja kosmetiikkabisnes korostavat. Toki se ensimmäinen kerta jännittää. Kun sinusta tuntuu että olisi aika, ja et liikaa välitä lopputuloksesta, olet valmis. Luulen että jos tällä hetkellä ryhdyt siihen, eikä kaikki menekään kuin elokuvissa, kuten ei ensimmäisellä kerralla menekään, saatat saada trauman. Ajattelepa että jännityksen vuoksi saat lihaskouristuksen emättimen tienoille juuri kriittisillä hetkillä, tai kumppanisi syystä tai toisesta menettää erektion kesken kaiken - mahdollisesti syyttelisit tapahtumasta itseäsi seuraavan vuoden tavalla tai toisella. Sitten kun olet valmis riisuutuman ja pyörähtelemään alasti kumppanisi edessä, sanomaan hänelle "katso tällainen minä olen. Riisuudu ja tule hyväilemään minua, mutta ei mennä yhdyntään asti vielä" olet valmis.
Tommoset pois tältä alueelta! Tämmönen mä olen!
- setä35vee
kokeneen neuvo kirjoitti:
Vatunko väliä sillä onko tekniikka orienteering vai vetääkö pelkällä fysiikalla ja hullun tuurilla. Eiköhän se ole tärkeintä se paneminen ja että itseäsi selvästi kypsempi ja kokeneempi mies saa kerran vielä nuorta naista ennen kuin on valmis vanhainkotiin tai hirteen.
- Autuas isomuna
Joo , ota neuvosta vaarin ! Valitse kokenut mies ekaksi :) anna sen viedä ja vikise perässä , myöhemmin voit viedä ja vikisyttää oman ikäisiä poikia ;) muista ehkäisy ;) t: hellä kokenut ukkomies
- iho636
Anna mennä noin vain...
Jos se poika ei kiihotu susta,niin tule sit tänne...
Itse olen karvojen kannalla...- ei
ei karvoja. yrjö siinä lentää ku limaset karvat pyllyssä ja emättimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945