Eka kerta ehkä tulossa?Karvoitus?Apuja pliis!:)

kokematon.,..

Moi!
Nyt alkaa tuntua jo vähän siltä että kun oon 17, voisin olla valmis seksiin. Mutta haluisin jotain lisää tietoa niin tuntuisi varmemmalta ja voisi vielä niitä sulatella ennen sitä ekaa kertaa:)
Haluaisiko poika minun olevan jossain seksikkäissä rintsikoissa ja stringeissä silloin?
Entäs alapään karvoitus? Mulla on ihan kauhee karvoitus joka alkaa pepusta asti ja esim kun on stringit, puskee haarovälistä ulos. Mitä karvoitukselle pitää tehdä? Oon koittanut sheivata vähän siistimmäksi karvoitusta edestä, mutta en tosiaankaan sheivillä uskalla kajota emättimen aukon lähettyville ja pepun lähettyville. Sitä paitsi eikö alakin kutittamaan kun sellainen sänki siellä sitten?
Ja mikä on BIKINIRAJA? En tajua. Siihenhän on niitä vahaliuskoja?
Olisiko jotain muita vinkkejä ekaa kertaa varten?
Kiitos jo nyt vastauksista kun olen ihan uuno vielä näissä asioissa!

9

4331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn vaan

      Mikäs novelli se tää on?

    • Helppaaja 18

      Yleensä pojat tykkää seksikkäistä alusvaatteista. Eikai tolla nyt kauheesti väliä oo, onko karvotusta vai ei. Mullakin ekalla kerralla oli karvotusta, eipä poika siihen mitään kauheesti sanonut. Ekaan kertaan kannattaa varata aikaa. Pikapano ei ole ehkä paras idea ekalla kerralla. Edetkää rauhassa. Jos pojallekkin tämä on eka kerta, niin uskoisin että ei hänkään asioista kauhesti tiedä.

      • auttaja

        ei sillä minun mielestä ole paljoa väljä. karvoitus on kieltämättä seksikäs itse kokeneena mutta ei posliinissa kyllä ole mitään vikaakaan ole


      • kokeneen neuvo
        auttaja kirjoitti:

        ei sillä minun mielestä ole paljoa väljä. karvoitus on kieltämättä seksikäs itse kokeneena mutta ei posliinissa kyllä ole mitään vikaakaan ole

        Et ole mielestäni valmis seksiin. Seksi on luottamusta ja yhdessäoloa. Suhtautumises on tekniikka-orientoitunutta, Puhut rintsikoista, karvoituksesta, bikinirajoista ... asioista joita kaupallistettu seksi ja kosmetiikkabisnes korostavat. Toki se ensimmäinen kerta jännittää. Kun sinusta tuntuu että olisi aika, ja et liikaa välitä lopputuloksesta, olet valmis. Luulen että jos tällä hetkellä ryhdyt siihen, eikä kaikki menekään kuin elokuvissa, kuten ei ensimmäisellä kerralla menekään, saatat saada trauman. Ajattelepa että jännityksen vuoksi saat lihaskouristuksen emättimen tienoille juuri kriittisillä hetkillä, tai kumppanisi syystä tai toisesta menettää erektion kesken kaiken - mahdollisesti syyttelisit tapahtumasta itseäsi seuraavan vuoden tavalla tai toisella. Sitten kun olet valmis riisuutuman ja pyörähtelemään alasti kumppanisi edessä, sanomaan hänelle "katso tällainen minä olen. Riisuudu ja tule hyväilemään minua, mutta ei mennä yhdyntään asti vielä" olet valmis.


      • Vituttaa...
        kokeneen neuvo kirjoitti:

        Et ole mielestäni valmis seksiin. Seksi on luottamusta ja yhdessäoloa. Suhtautumises on tekniikka-orientoitunutta, Puhut rintsikoista, karvoituksesta, bikinirajoista ... asioista joita kaupallistettu seksi ja kosmetiikkabisnes korostavat. Toki se ensimmäinen kerta jännittää. Kun sinusta tuntuu että olisi aika, ja et liikaa välitä lopputuloksesta, olet valmis. Luulen että jos tällä hetkellä ryhdyt siihen, eikä kaikki menekään kuin elokuvissa, kuten ei ensimmäisellä kerralla menekään, saatat saada trauman. Ajattelepa että jännityksen vuoksi saat lihaskouristuksen emättimen tienoille juuri kriittisillä hetkillä, tai kumppanisi syystä tai toisesta menettää erektion kesken kaiken - mahdollisesti syyttelisit tapahtumasta itseäsi seuraavan vuoden tavalla tai toisella. Sitten kun olet valmis riisuutuman ja pyörähtelemään alasti kumppanisi edessä, sanomaan hänelle "katso tällainen minä olen. Riisuudu ja tule hyväilemään minua, mutta ei mennä yhdyntään asti vielä" olet valmis.

        Tommoset pois tältä alueelta! Tämmönen mä olen!


      • setä35vee
        kokeneen neuvo kirjoitti:

        Et ole mielestäni valmis seksiin. Seksi on luottamusta ja yhdessäoloa. Suhtautumises on tekniikka-orientoitunutta, Puhut rintsikoista, karvoituksesta, bikinirajoista ... asioista joita kaupallistettu seksi ja kosmetiikkabisnes korostavat. Toki se ensimmäinen kerta jännittää. Kun sinusta tuntuu että olisi aika, ja et liikaa välitä lopputuloksesta, olet valmis. Luulen että jos tällä hetkellä ryhdyt siihen, eikä kaikki menekään kuin elokuvissa, kuten ei ensimmäisellä kerralla menekään, saatat saada trauman. Ajattelepa että jännityksen vuoksi saat lihaskouristuksen emättimen tienoille juuri kriittisillä hetkillä, tai kumppanisi syystä tai toisesta menettää erektion kesken kaiken - mahdollisesti syyttelisit tapahtumasta itseäsi seuraavan vuoden tavalla tai toisella. Sitten kun olet valmis riisuutuman ja pyörähtelemään alasti kumppanisi edessä, sanomaan hänelle "katso tällainen minä olen. Riisuudu ja tule hyväilemään minua, mutta ei mennä yhdyntään asti vielä" olet valmis.

        Vatunko väliä sillä onko tekniikka orienteering vai vetääkö pelkällä fysiikalla ja hullun tuurilla. Eiköhän se ole tärkeintä se paneminen ja että itseäsi selvästi kypsempi ja kokeneempi mies saa kerran vielä nuorta naista ennen kuin on valmis vanhainkotiin tai hirteen.


    • Autuas isomuna

      Joo , ota neuvosta vaarin ! Valitse kokenut mies ekaksi :) anna sen viedä ja vikise perässä , myöhemmin voit viedä ja vikisyttää oman ikäisiä poikia ;) muista ehkäisy ;) t: hellä kokenut ukkomies

    • iho636

      Anna mennä noin vain...
      Jos se poika ei kiihotu susta,niin tule sit tänne...
      Itse olen karvojen kannalla...

      • ei

        ei karvoja. yrjö siinä lentää ku limaset karvat pyllyssä ja emättimessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe