APUA! Juhlat 4h päästä!!

R.I.P kauhurata :'(

Siis nyt kävi niin, että on kamalan tuulinen ilma, ja olin tekemässä kauhurataa ulos. Pian kuitekin melkein kaikki jutut, kuten tunneli yms. kaatuivat tuulen voimasta! :O Olen luvannut vieraille kauhuradan, mutta miten voisin rakentaa sen silleen, ettei tuuli haittaisi? Käytössä on etu- ja takapiha, sekä metsä. Sisällekkin voisin rakentaa, mutta en haluaisi, koska ei ole tarpeeksi tilaa. Auttakaa nopeasti! Kaikki ideat otetaan vastaan!

3

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itelläki ideat hukas

Menkää pimeällä metikköön, keksikää joku reitti,jonka varrelle pistätte jtn ämpäreitä jossa on puuroo,hyytelöö yms. ja sinne sekaan joku avain mikä täytyy ehtii. Pistä patterilla toimivasta radiosta jtn pelottavaa musiikkia ja palkkaa naapurin poijat kummiteleen mustilla vaatteilla

• Reborn kauhurata

Varsinkin jos ootte kaikki naisia niin pienessä kännissä voitte alkaa sitten lesboilemaan kun muutenkin aina ootte yhdessä ja nuolette toisianne. Aamulla ei onneksi muista sitten mitään.

• -10+

Kokemus: kotimaisesta kekriperinteestä tietämätön äiti oli varustanut sixpackin noidiksi, ja ne noidat soittelivat naapurien ovikelloja. Mitä V:n noitia ja kauhuja? Nythän käydään haudoilla edesmenneitä muistelemassa! Se on ystävällinen juhla!

Meillä poltetaan kynttilää kotona, mutta ei sytytetä ikkunaverhoja. Roomalaiset, kun valloittivat Englannin, karkoittivat druidipapit. Peloitelkoot narrattaviaan muualla! Kamala-Weeniin verrattuna Kekri on tyytyväisyyden, ystävyyden ja menestyksen päivä ja yö, sadonkorjuujuhla monessa mielessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe