Siis nyt kävi niin, että on kamalan tuulinen ilma, ja olin tekemässä kauhurataa ulos. Pian kuitekin melkein kaikki jutut, kuten tunneli yms. kaatuivat tuulen voimasta! :O Olen luvannut vieraille kauhuradan, mutta miten voisin rakentaa sen silleen, ettei tuuli haittaisi? Käytössä on etu- ja takapiha, sekä metsä. Sisällekkin voisin rakentaa, mutta en haluaisi, koska ei ole tarpeeksi tilaa. Auttakaa nopeasti! Kaikki ideat otetaan vastaan!
APUA! Juhlat 4h päästä!!
3
409
Vastaukset
- itelläki ideat hukas
Menkää pimeällä metikköön, keksikää joku reitti,jonka varrelle pistätte jtn ämpäreitä jossa on puuroo,hyytelöö yms. ja sinne sekaan joku avain mikä täytyy ehtii. Pistä patterilla toimivasta radiosta jtn pelottavaa musiikkia ja palkkaa naapurin poijat kummiteleen mustilla vaatteilla
- Reborn kauhurata
Varsinkin jos ootte kaikki naisia niin pienessä kännissä voitte alkaa sitten lesboilemaan kun muutenkin aina ootte yhdessä ja nuolette toisianne. Aamulla ei onneksi muista sitten mitään.
- -10+
Kokemus: kotimaisesta kekriperinteestä tietämätön äiti oli varustanut sixpackin noidiksi, ja ne noidat soittelivat naapurien ovikelloja. Mitä V:n noitia ja kauhuja? Nythän käydään haudoilla edesmenneitä muistelemassa! Se on ystävällinen juhla!
Meillä poltetaan kynttilää kotona, mutta ei sytytetä ikkunaverhoja. Roomalaiset, kun valloittivat Englannin, karkoittivat druidipapit. Peloitelkoot narrattaviaan muualla! Kamala-Weeniin verrattuna Kekri on tyytyväisyyden, ystävyyden ja menestyksen päivä ja yö, sadonkorjuujuhla monessa mielessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4713656Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan242218Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402009- 1081627
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491492Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361284Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661246En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841235Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631176Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan141150