Moniko teistä on lukenut tästä ennustuksesta. Hämmästyttävän hyvin paikkansapitävä ennustus. Tähän ennustukseen on jotkut liittäneet Jeesuksen paluun ajankohdankin, mutta itse uskon, että tuo ennustus koskee Israelia ja sen vaiheita ja lopulta ennalleenasettamista.
Jos tuo ennustus käy toteen, niin kuin uskon, niin viiden vuoden sisään tapahtuu aika isoja asioita. Israel saa takaisin menetetyt maa-alueet ja Israel laajenee Raamatullisiin mittoihinsa. Juuda ja Israel palaavat takaisin kotiin omille perintömailleen. Tämän jälkeen, uskon niin, on Jeesuksen paluu hyvin hyvin lähellä.
http://www.reinosav.net/rav-profet.htm
Judah Ben Samuelin ennustus v.1217
10
179
Vastaukset
Sinäkin kuulut siis siihen ihmisryhmään jotka, pitävät oikeina niitä ennustuksia, joissa Jeesuksen tulo sattuu omille loppumetreille.
Kaiketi miljoona ihmiset ovat myös itse ennustaneet Jeesuksen tulon olettamilleen omille loppumetreilleen, epäonnistuen pahasti, kuten esim. Yli-Vainio ja David Wilkerson.
Tuo ilmiö johtuu kai suuresta luulosta että Jeesus tulisi juuri ennustajansa takia.- eenokki 12
No Yli vainio ja wilkerson molemmat tarvitsivat rahaa pitääkseen yllä lopun ajan lahkoa joka koettaa eksyttää valitutkin mukaansa hellvettiin.
Wilkerson on jo aiemmin osoittautunut Timorin herätyksen aikana huijariksi johon Timorin herätyksen miehet Mel Tarin mukana ollessa eivät ottaneet kutsua vastaan eivätkä 9000 dollaria koska ymmärsivät sen olevan saaaatanasta kutsuessaan Timorin profeettoja Amerikkaan.- kiitos.
Sinun mielipiteesi tekee Wilkersonin entistä enemmän totiseksi Jumalan profeetaksi, kuten olen häntä aiemminkin sellaisena pitänyt.
- Niilonystävä
Ja myös Niilo Yli-vainiosta puhut täyttä valhetta, josta joudut kerran vastuuseen Jumalan edessä!
- raamattuainaväärässä
Mutta kun israelin sota päättyy niin sitten vielä jotain 42-vuotta muistaakseni.
Ja tuo sota on vasta alkamassa. - DoctorT
Siitä kun Jerusalem vallattiin ja pakanoiden aika sen hallintaan päättyi 1967, lienee kuitenkin se oikea tulkinta. Eikä jokin mahdollisesti alkava sota.
Kehityksen suuntaviivat näkyvät tämän päivän uutisissa; EU natisee liitoksissaan. Lukekaa Daily Mail 29.10. kolumnisti Dominic Sandbrookin skenaario. Eurooppa sodasssa 2018!
Jumalan Sanan ilmoitukset toteutuvat kiihtyvällä nopeudella.- eki123
Israel on tekemässä ennaltaehkäisevää iskua Iraniin aivan lähiaikoina viimeisimpien tietojen mukaan mitä Israelin johtomiehet on puhuneet. Saa nähdä käynnistääkö tämä hyökkäys samalla laajemman konfliktin alueella. Joko Googin sota on käsillä?
Sana tälle päivälle: minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut kutsunut taivaallisella kutsulla Kristuksessa Jeesuksessa. Fil.3:14
Judah Ben Samuelin ennustuksella olen rohkaissut juutalaista Jeesukseen uskovaa ystävääni, joka on saanut kokea kovia kiihtyvällä vauhdilla, vyörytys toisensa jälkeen.Hyvä niin purje. (1 Kor 14:3)
Vaikka kuinka synkkää olisi, niin Isällä on kuitenkin kaikki langat käsissään.
Jeesus on lopulta voittaja kaikessa.
Kunnia Herralle.- Näin tapahtukoon
jari-pek-ka kirjoitti:
Hyvä niin purje. (1 Kor 14:3)
Vaikka kuinka synkkää olisi, niin Isällä on kuitenkin kaikki langat käsissään.
Jeesus on lopulta voittaja kaikessa.
Kunnia Herralle.Ja Jeesus tulee tuomitsemaan myös juutalaiset tappajat helvettiin ikuisiksi ajoiksi kidutettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146