Lääkäri määräsi levottomuuteen/rauhattomuuteen ja paniikkiin truxalia 15mg 1-3 tabl 3-4krt päivässä. Muina lääkkeinä käytän Lyricaa, Cipralexia ja Abilifya ja rauhoittavana opamoxia.
Miten muilla Truxal on toiminut? Muutaman päivän olen sitä syönyt ja väsyttää aivan kamalasti otettuani vain yhden tabletin. Miten nopeasti muilla on hyviä/ huonoja tuloksia on tullut? Kaikenlaiset kokemukset jakaisin mielelläni kanssanne:)
Truxal
kokemuksia!
3
289
Vastaukset
- kiitos ei
Lueppa tästä, itse en kyllä moista myrkkyä söisi, ellei ole jossain psykoosissa.
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=473310 - no huh
En tiedä muista oireistasi, mutta paniikkihäiriöön ei truxal eli neurolepti taatusti ole oikea lääke
- AnonyymiUUSI
Mulle on kertaluontoisesti määrätty truxalia. Lääke ei auutanut yhtään, mutta tuli fyysisesti aivan hirveän huono olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256