Miten elämäni tästä eteenpäin muotoutuu? Olen äiti ja ammattiani vastaavassa työssä. Välillä mietin, olenkohan tehnyt oikeita ratkaisuja elämääni liittyen?
"Tuntijalle"
5
97
Vastaukset
Hei
sinulla on hyvä työ ja ihana pieni perhe, mutta et ole onnellinen.
et saa vastarakkautta ja tunnet olevasti pöydän ja penkin välissä.
sinun ensirakkautesi hävisi kuvioista omille teilleen ja sinä otit itsellesi toiseksi paremman vaihtoehdon. tunnet siitä huonoa omaatuntoa, koska et silloin kuunnellut sisäistä ääntäsi. mutta ei se vieläkään ole myöhäistä.
sinun elämäsi on vielä aluillaan ja tuolla ensirakkaudellasi on yksi huono puoli luonteessaan. hän ei ole uskollinen. mietipä sellaista asetelmaa, että olisit saanut suuren rakkautesi, mutta joutuisit jakamaan hänet muiden naisten kanssa?
et kestäisi sitä, voin vastata puolestasi. eli, nyt kun mietit elämääsi, katso myös tarkkaan ympärillesi ja mieti kaikkea sitä, mitä jo olet saanut aikaan.
se ei ole vähän. ja rakkausrintamalla sinulle on tiedossa monta sykettä, jotka kannattavat siipiäsi eteenpäin ilman polttavaa myrskyä.
t: Keskiyö- Hento liekki
Kiitos lämpimästi! Niin, olen miettinyt juuri tuota, että tein nopeita ratkaisuja elämääni liittyen ja tulenkohan olemaan tässä onnellinen miten kauan.. On vaikeaa kun haluaisin itse antaa paljon rakkautta fyysisellä tasolla, mutta tämä uusi kumppani ei ole sellainen. Se särkee sydäntäni. Mutta hyvä mies hän kuitenkin on, luotettava ennen kaikkea! Mutta kuiten jo näitkin, ensirakkaus olisi pitänyt jakaa muiden naisten kanssa, en olisi kestänyt sitä enää. Mutta minulla on kuitenkin asiat nyt paremmin kun minulla on elämässäni tietynlainen turva ja tuki kuitenkin. Osaatko sanoa, että johtuuko tuo epävarmuuteni tämän uuden mieheni kanssa tuosta, että vertaan häntä tähän ensirakkauteeni?
Hei
on aivan luonnollista verrata ja miettiä elämäänsä. ja se on tervettäkin.
mutta sinä tarvitset fyysistäkin rakkautta, ei kukaan elä pelkällä teorialla , tarvitaan myös käytäntöä.
siinä on haaste, johon sinun on tartuttava. puhu kumppanillesi kosketuksen ja rakkauden tärkeydestä, ole rehellinen ja avoin. se kannattaa!
kirjoitan myös laajempia katsantoja, jos sinua joskus kiinnostaa.
t: Keskiyö- Hento liekki
Kiitos paljon. :) Olen miettinyt tuota, että miten kertoa näitä mietteitä tuolle kumppanilleni, mutta tahtoo loukkaantua pienemmistäkin asioista jos jokin häntä negativiisesti koskettaa.. Olen antanut hänen olla nyt hieman omassa rauhassaan ja minä olen ollut omassani.. Huomaan kyllä, että hän näkee minusta ettei kaikki ole ollut kohdallaan. Minua vielä kiinnostaisi tiettä kun näet kuitenkin niin hyvin elämästäni, että kykeneekö tuo edellinen kumppanini olemaan rehellinen ja luotettava tälle nykyiselleen? Hän otti tämän heti kun halusin muuttaa pois siitä elämästä.
Hei
vielä sen verran lyhyesti, että ei sinun entisesi ole uskollinen kenenkään kanssa.
ja tämä nykyinen ei ole sairas, hänellä on muut syyt olla ilman läheisyyttä.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256