Ei vaineskaan, jos et muuta arvostustasi ja ole tasapuolinen myös kehäkolmosen ulkopuolella treenaaville judokoille. Mutta nyt tilanne Liitossa ja kentällä on sietämätön : Ennen niin välitön ja toisetkin huomioonottanut Vt. Tj. Rouva " Kukkonen " nyrpistelee, eikä kuuntele toisia puhuen päälle. Sääliksi käy parhaansa yrittävää sihteeriä. Ihan kuin " Kukkosella " olisi se keltainen noussut päähään ? Liiton taloushuolet rouva " Kukkonen " ratkaisee vetämällä punakynää suurennuslasin kanssa sieltä sun täältä ja jarruttaa tietämöttömyyttään hyviäkin asiota. Nyt rouva " Kukkonen " laittakoon Reinojen sijasta Ainot jalkaan ja menköön kilometri- tehtaalle, jos ei tahti muutu ! Tähän ripitykseen sain kannustusta FJO.N katsomosta ja monilta toimijoilta kahvikuppikeskusteluista.
Vastaukset 6
- jutoka
Siel Jutoliitossa ois sulle paikkaa tarjolla, ilmoittaudu itse liittoon halukkaaksi tekemään, nyt " Kukkonen" ja muut tekee kyllä parhaansa pienellä porukalla
- vt. TJ ei osaa
Ei tee ! Tai tekee, muttei osaa. Eikä tuommoinen diktaattorin käytös sovi demokraattiseen Liittoon. Se vanha sanonta, NAINEN RATISSA , ei toimi TÄSSÄKÄÄN. Se on nyt nähty verrattain pienellä ajalla Judoliitossa.
- iuthruih
En varsinaisesti kuulu liiton tekemisistä valittajiin. FJO:ssa keskustelin kuitenkin tj:n kanssa pariin otteeseen ja siinä sivussa kyllä ihmettelin sitä töykeyden ja yhteistyökyvyttömyyden määrää, joka tj:lta tuli.
Henkilö on varmasti erinomainen työntekijä, mutta ei missään nimessa johtaja. Äkkiä uutta etsimään...- sitä niittää mitä...
Naisia ei saisi koskaan päästää johtopaikoille eikä varsinkaan yhdistystoiminnassa jossa tulosvelvoitetta ei ole tai ainakaan kukaan ei sitä valvo.
- öoisr
No ehkä ei pitäisi tehdä asiasta naisongelmaa. Kyseinen henkilö vaan ei ole liiton johtoon sopiva. Koulutuspäällikkönä tai muuna vastaavana aivan omalla paikallaan kun saa huseerata, mutta ei saa suurta vahinkoa aikaan ja toisaalta on rajoitetusti henkilökontakteissa ja varsinkin vähemmillä paineilla.
- Judoliittoon
Nyt sanoit asiaa joka lauseella. Kukkonen on ihan hyvä tyyppi omalla sarallaan, esimerkiksi erityisjudossa. Liiton johto vaatii kuitenkin aivan toisenlaista asennetta. Muutaman kuukauden mielistely ja sitten kukkoilu ei vetele. Sinne sun tänne soittelu ja tarkistelu anuksen ympärillä ei vakuuta pomon töistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751932Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561364Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus66776- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646