Hei!
Olen hieman pulassa lapaseni kanssa... tein peukalon vahingossa ihan liian ylös, ja tein lapasen muuten jo valmiiksi. Olisikohan kellään mitään ässää hihassa, voisiko peukaloa jotenkin laittaa alemmas vai pitääkö koko lapanen purkaa :(
Lapasen peukalo tuli liian ylös!
romuska
2
255
Vastaukset
- tämännäköinenkin
Ei hätää, pura vain kärkikavennus ja kudo sihen pituutta lisää ja kavenna uudelleen.Jos varsi on liian pitkä,taita se kaksinkerroin ja tarvittaessa ompele
kiinni varteen. Jos lanka ei riitä, neulo kärki ja peukalo toisella värillä. - pura...
Piankos tuon purkaa ja neuloo uudestaan. Kai se tuo edellinenkin ohje on toimiva, mutta vähän sellainen virittelyhän tuosta tulee jos taitellaan vartta. Minä purkaisin ja tekisin kerralla siistin. Joskus olen purkanut kokonaisen villapaidan takakappaleen....niin ei tuo lapanen tunnu niin suurelta projektilta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713