Moi,aloitin nyrkkeilyn harrastamisen noin 2 kk sitten ja olen hyvin kiinnostunut lajista olen 15 v.poika, ja aloitin myös saliharjoittelun pariviikkoa sitten olen tehnyt siellä aloittelijan treeniä joka treenaa koko kehoa ja käyn siellä 2-3 kertaa viikossa nyrkkeilyharjoitukset myös noin 2-3 kertaa .Mutta nyt haluaisin salitreenin joka sopisi enemmän nyrkkeilijälle joten voisitteko pistää tänne linkkejä tai mitä mikä vain nyt auttaisi salitreenissäni .
Nyrkkeily
pacquiao
2
113
Vastaukset
- ohjeita...
Jos käyt ohjatuissa nyrkeilytreeneissä niin kysy saliharjoitteluvinkit valmentajaltasi. Älä usko nettijuttuihin vaan tee niin kuin valkku neuvoo. Todennäköisesti se ohjaa sinut pois punttisalilta ja teettää pelkkää kuntopiiriä. Juoksua, juoksua ja juoksua. Näyttäis ettet juokse ollenkaan. Nyrkkeilijän on ensisijaisesti juostava...muista se!
Korvaa mielummin noi salitreenisi juoksulla.- shagadelicbaby
Vaikuttaako mielestäsi selän treenaaminen salilla pituuteen tai siihen että en kasva enää paljoa? olen nyt 172-175 cm ja pelkään että jään tälläiseksi,onko se mahdollista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532