Mies pihdannut 13-vuotta

JÄRKI MENEE

Mieheni ei ole kiinnostunut ainakaan minun kanssani seksistä. Koen, että olen vain taloudenhoitaja joka hoitaa juoksevat asiat ym ihan yksin. Mies ei siis edes ole kiinnostunut yhteisistä asioista.
Olen puhunut miehelleni seksittömyydestä mutta mieheni ei muka ymmärrä asiaa, eikä ala edes puhumaan koko asiasta. Mies kyllä näyttää kiinnostuvan humalassa muista naisista ja lähentelee heitä. Kohteena on yleensä tuttavapariskuntien vaimot iästä riippumatta. Eli haluja on mutta minä en ole kohde!!!
Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla mutta hän kokee asian haukkumisena häntä kohtaan. Siis jos kerron ettei tämä oikein vetele ja lähden niinkuin hänen ex-vaimonsa hakemaan muualta hän kokee asian häneen kohdistuvana kritiikkinä!!
Olen 45-vuotias muitten miesten mielestä haluttava ja kaunis, mutta omaa miestäni en ole kiinnostanut 13-vuoteen.
Minua loukkaa suunnattomasti asia ja itsetuntoni on ihan nollassa.
Mieheni ei koskaan hoida edes omia saatikka yhteisiä asioita muuten kuin painostamalla häntä ja silloinkin asian hoitaa jotenkuten tai ei ollenkaan.
Välillä tuntuu kuin mieheni tekee tämän ihan ilkeyttään, sillä ei kukaan voi olla muka niin, että ei ymmärrä suoraa puhetta ja varsinkin, kun olen muutaman kerran nakannut hänet ulos jäätyään kiinni naapurin vanhan mummon lähentelystä. Jotenkin mieheni ei edes häpeä tekojaan vaan on niinkuin ei oliskaan mitään tapahtunut tai väittää lähentelyt olevan naapurin mummon fanttasioita???? Siis mieheni ei edes aio itse hakea asuntoa ja minähän en muuta omasta asunnostani mihinkään (asunto on äitini omistuksessa) eli minun pitäisi hommata hänelle asunto ja viedä kamat sisään. Mutta hoitamattomien asioitten takia hänellä on luottotiedot menneet joten se asunnon hommaaminen on aika hankalaa. ANTEEKSI, kirjoitukseni on sekava mutta sainpahan kuitenkin purkaa edes mieltäni :) En voi muuten koskaan edes luottaa mieheeni jos jotain vakavaa sattuu sillä hän ei ota vastuuta mistään, ei vaikka tapahtuisi onnettomuus ja pitäisi soittaa apua (koettu asia)

7

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      EI muuta kun homaat miehelle häädän ja jos ei löhde suosiolla niin sarjoitat lukot niin ei mies pääse enää asuntoosi ja niin edelleen ja hoitakoon asunnin mistä saa ja älä siitä tressiä ota jos on noin saamaton meis ette ienes naistaan pysty tai halua tyydyttää mutta kauan olet osottanut kun mnet lopettavat suhteen jos 2kk ei tapahdu mittään sangyssä.

      • auttavainenymmärtäjä

        hei
        kirjoita mukavalle herralle niin katsotaan mitä voidaan tehdä
        halukas-seta at suomi24.fi


    • Arska IsoK

      voi herran jutina.. mutta koska "siirakki" käskee: "kirottu se ken ei kiimaista auta"
      [email protected]
      No, oon vanhempi kuin sinä, mutta homma hoidetaan, AINA!

    • annan sulle

      Tääl olis mukava, sinkku mies 36 v, terve, ja ystävällinen joka kohtelee naista hyvin. [email protected]

    • onneton aviol.

      En jaksanut lukea kokonaan.Mutta mene hyvä nainen vieraisiin niin minä teen ja eikä tarvitse olla nykyaikana puutteessa.Anna miehen olla rauhassa ja tee menoja ja nauti.

    • tosi on

      Ihmettelen kuinka viitsit katsella tuollaista miestä. Heitä pihalle tai lähde itse. Kunnon miehiäkin löytyy.

    • wattihatti

      Jos tilanne on tuommoinen kun aikaisemmin kirjoitit, niin heitä ukko menemään. Mitä lepokotia sinä siellä pidät. Parisuhde perustuu kumminkin yhteiseen tekemiseen ja yhteisten tavoitteiden saavuttamiseen. Oli tämä sitten vain kodin puhtaaana pitäminen tai ruuan saaminen pöytään.

      Onhan seksi tietysti kanssa tärkeä osa parisuhdetta, vaikka välillä tätä palstaa lukiessa tuntuu että se on ainut asia mikä monilla suhteessa on tärkeää ja pitää ihmisiä yhdessä.

      Minä sanoisin että teidän suhteessa on muut asiat pahasti vinossa, kun seksin puute.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe