Minulla on hiuksissani mustia pieniä, aivan pieniä, tosi pieniä, varmaan tietokoneen pisteen kokoisia ötököitä? Päätäni ei kuitenkaan kutita, ja kun olen saanut yhden sellaisen käteeni se on ihan liikkumaton. Minkä kokoisia täit keksimäärin ovat? Ovatko ne täitä vaiko ei? :o
Vastaukset 3
- ei oll
Ei kuulosta täiltä. Täit ovat noin kukkakärpäsen kokoisia eli itse alisassa suht isoja. Ihan hyvin näkee silmällä. Ja kipittävät vauhdikkaasti. hanki apteekista täikampa, jos arveluttaa ja kampaa hiukset kuivina sanomalehden päällä. Jos tippuu ja lähtee liikkeelle. niin täi on. Märissä hiuksissa jää kampaan kiinni.
- Tietämätön:(
Kiva, ne olivatkin jotain moskaa, sillä, olen ollut leirillä ja käymättä auihkussa pariin päivään :D
- :P
Tietämätön:( kirjoitti:
Kiva, ne olivatkin jotain moskaa, sillä, olen ollut leirillä ja käymättä auihkussa pariin päivään :D
Mulla oli sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS641968Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke42679- 43631
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 47524