Hei,
osaisitko sanoa, miltä näyttää tulevaisuus minulle ja ex-miehelleni, jonka kanssa asiat ovat olleet hyvinkin solmussa mutta olen eilen kertonut antavani hänelle anteeksi ja pysyväni tukena hänen kriisissään. Itselläni ei ole juurikaan toiveita suuntaan eikä toiseen, haluaisin vain hänen saavan elämänsä takaisin raiteilleen.
Keskiyö
1
<50
Vastaukset
Hei
onkohan sinusta siihen, riittävätkö voimasi hänen tukemiseesi ja miksi tekisit niin?
eikö hänellä ole uudessa elämässään omia tukijajoukkoja, miksi sinä lähtisit siihen mukaan? en ymmärrä ajatuksiasi.
kerroit antaneesi anteeksi, mutta minä en näe, että hän olisi pyytänyt anteeksi sinulta.
niin kauan, kun olet läheisissä tekemisissä entisen elämäsi kanssa, et pääse eteenpäin uudella polullasi. sinun kannattaisi päästää jo irti ja lähteä muille maille.
ihan totta, älä elättele enää toivoa hänen suhteensa. auttaminen vie liikaa voimia sinulta, eikä anna sinulle mitään. kyllä hän saa apua muualtakin.
ainakaan ilmaiseksi sinun ei kannata auttaa.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564