PIENESSÄ HUONEISTOSSA ASUSTELI, 26 MUUMIOITUNUTTA NAISTA OLI KAVERINA.
PUETTU MEKKOIHIN, SUKKAHOUSUIHIN, JA YKSI NALLEKARHUKSI...
VAPAAKSI PÄÄSI, KUN EI MIT OUTOO..
Russian 'Body Snatcher' Kept 26 Female Corpses in Tiny Flat
NIZHNY NOVGOROD, Russia -- Russian police arrested a man who was found to be living with the mummified bodies of 26 women.
Historian Anatoly Moskvin, 45, stole the dead bodies of females aged between 15 and 25 years from their graves, dressed them like dolls and then kept them in his three-room apartment in the city of Nizhny Novgorod in western Russia.
Police said they had arrested Moskvin and later released him
http://www.foxnews.com/world/2011/11/04/russian-body-snatcher-kept-26-female-corpses-in-tiny-flat/
VENÄLÄINEN ASUSTELI IHMISRAATOJEN KANSSA!
6
149
Vastaukset
- Normipäivä...
Venäjällä.
- Hah hah!
Uutisen mukaan naapurit pitivät miestä nerona, hän oli historioitsija ja journalisti, puhui 13 kieltä ja luennoi paikallisessa museossa historiasta. Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä. :D
- Aslac-cergei
Normaalia peräkammaripoikien eloa Suomessakin vaikka Myllypurossa tai Tuirassa.
- Kyllä...
neuvostoliittolainen on aina neuvostoliittolainen. Tuokin mies on syntynyt Neuvostoliiton aikana ja siten saanut synnyinlahjanaan Neuvostoliiton kansalaisuuden ja on aivopesty jo pienestä pitäen sosialismin oppeihin.
- No CCCP
That´s f*cking normal living for russians.
En tiennytkään, että sosialismin oppeihin kuuluu muumioituneiden naisten kanssa asuminen. Jos löydättä tähän viittaan kohdan Karl Marxin Pääoma-teoksesta niin kertokaa minulle heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684