Elikkä myynnissä ruskea n.3vuotta vanha viljakäärme. Terve ja ruoka maittaa. Luo nahkansa hyvin! on käsitelty, kiltti ja utelias. terra tulee mukaan missä kaikki tarvittavat varusteet. Käärme sijaitsee pieksämäellä. Tuonti onnistuu pientä korvausta vastaan.
Hinta tarvikkeineen 200€ (lisämaksusta pieni hieno pähkinänvärinen taso terran alle. 50€)
Kuvia multimediaviestillä ja lisätietoja soittamalla tai txt
T: Nita
nolla443883324
Myydään viljakäärme uros n. 3vuotta+terra
nitash
2
517
Vastaukset
- myrkkyhämävapaana
Tuollaiselle terraariolle voisi olla käyttöä joskus, ajattelin että pitääkö itse rakentaa, hämähäkille, ristihämähäkille, minulla oli tuollainen iso asumassa ihan vapaasti melkein vuoden, mutta vahingossa liiskasin sen kun katsoin että tuossa on joko ötökkä, se oli se sitten.
Itse oli tullut tuo hämähäkki mukaan, mökiltä, matkustanut pitkän matkan autoissa. - kiinnostuksenkivi
@nitash Onko viljis vielä myynnissä? Olisin kiinnostunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1061285- 581272
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15752
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623