Huomasin juuri että minun isossa padassa olevat miniruusut ovat kirvoja täynnä. Ilmeisesti siihen auttaa mäntysuopaliuos, mutta minulla ei ole minkäänlaista tietoa mittasuhteista. Olen suihkuttanut liuosta joihinkin muihin kukkiini joskus, niin ne kyllä kuolivat. Olisiko jotain muuta konstia tai suihketta miten saisin kirvat pois.
Kirvat ruusuissa
6
1983
Vastaukset
- sari
Tässä yksi ohje:
2 dl nestemäistä mäntysuopaa
10 l vettä (noin 20 asteista)
Käyttö: Ainekset sekoitetaan keskenään. Ei kun ruiskuttelemaan kirvoihin ,uusi jokusen päivän päästä, tai silloin kun huomaat ne uudelleen. - elli
oletko kokeillut leppäkerttuja? niiden herkkua on kirvat.
- ruusut kuolee
Mistä hitosta niitä leppiksiä saa kun ei ole näkynyt yhtä ainoaa ? Turhaa tuollainen neuvominen,oletko kokeillut, kun niitä ei myydä kaupoissa.Onko sinulla ja myytkö ????
- kaima
Kuten kaima mainitsi niin eikun mäntysuopaa ohjeen mukaan. Itse hoitelin sillä kirvoja viimekesänä ruusuisuista, pioneista sekä margareetasta. Margareetta oli nuutua mutta suihkitin sitä puhtaalla vedellä muutaman kerran ja se tokeni
- tiedoton
Pitääkö mäntysuopa liuos huuhtoa ruusuista vai haihtuuko se jotenkin?
- sari
tiedoton kirjoitti:
Pitääkö mäntysuopa liuos huuhtoa ruusuista vai haihtuuko se jotenkin?
Ei huuhdota pois, kyllä se itsestään häviää ja taas tulee uudet kirvat, sitä samaa kiertokulkua koko kesän ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789