Onko ketään, osaako kukaan suositella kenen puoleen kääntyä? Tarvitsisin todella pikaisesti lainan, maksan kaiken takaisin, en nyt halua mitään sormiani menettää mutta nyt tarvitsen lainan ja heti! Ei tule muita mieleen kuin tuollaiset elokuvien koronkiskurit! Mistä niitä löytää?
Koronkiskuria jolta saisi lainan heti?
9
661
Vastaukset
- koronkiskoja09
Minä voisin lainata esim. 1000 mutta takaisinmaksu jo 2 VIIKON kuluttua ja takaisinmaksettava summa olisi tuplana eli 2000? Joskus olen tarjonnut tätä mutta ehtoa pidetty liian kovana.
- aloittaja...
Miten saan sinuun yhteyden?
- koronkiskoja09
Voin lähiaikoina antaa e-mailini. Toivoisin kyllä, että sinulla olisi kohtuulliset ja säännölliset tulot (työsopimus ja kopio viimesimmästä palkkanauhasta)??? Täysin tukien tai sosiaaliavun varassa olevalle en uskalla lainata ilman panttia. Oon joskus joutunut pettymään erehtyessäni lainaamaan tuen varassa elävälle ihmiselle.
- Kiireinen
Terve, itsellä myös lainantarvetta yritystoimintaan. Vakuutena toimii auto ja myös vielä toimimattoman mutta kehitteillä olevan yrityksen osakekannasta kohtuullinen osuus "itse omistan 50%".
Lainaa tarvitsen toimivan yrityksen henkilöstöpalkkaukseen sekä pakollisten menojen maksuun. Yritys on vielä uusi, joten lainaa ei saa edes henkilötakauksella. Luottotiedot puhtaat.
Siis kohtuullinen korko ja maksuaika, lainaa tarvitaan 15 000€./24kk.
- aloittaja....
Pitää varmaan sitten postittaa kopio koska meillä ei ole skanneria. Mutta onnistuu. Tulot on ihan kohtuu hyvät. Haluatko että annan tähän sähköpostini?
Työt ei ole säännölliset koska olen freelancer, mutta tienaan silti varmaan enemmän kun vaadit tienattavaksi. Työt ei minulta lopu, se on varmaa! - Fldkflfllfoflfxlk
Freelancerillä lienee myös jotain lainan vakuudeksi/ pantiksi.
Laita infoa villevallaton at live piste fi , niin järjestyy vakuuttanvastaava laina. - koronkiskoja09
Hmm, hyvin tienaava freelancer. Vähän epäilyttää kylläkin, valitettavasti. Mutta katsotaan nyt. Toisella keskustelupalstalla on eräs heppu, joka on valmis maksamaan vastaavasta tonnin lainasta parin viikon päästä 2500 takaisin joten hän lienee vahvoilla lainani saamisen suhteen. Ellet sitten korota tarjoustasi???
- crazy people...
Ei kai nyt kukaa ole niin hullu että lainais tonnin ja parin viikon päästä 2500 siis huikea korko!! Ajatelkaa nyt kerrankin! Jos parin viikon päästä löytyy 2500 niin älytöntä lähtee nyt mitää tonnii lainailee.
- ei tajuu444
jos noin kipeesti tarttet lainaa niin katso sopiva paikka vaikka http://www.uudetpikavipit.net sivulta tai jostain muulta mutta tuskin sitä nyt täältä keskustelupalstalta saat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227