Koronkiskuria jolta saisi lainan heti?

APUja!1

Onko ketään, osaako kukaan suositella kenen puoleen kääntyä? Tarvitsisin todella pikaisesti lainan, maksan kaiken takaisin, en nyt halua mitään sormiani menettää mutta nyt tarvitsen lainan ja heti! Ei tule muita mieleen kuin tuollaiset elokuvien koronkiskurit! Mistä niitä löytää?

9

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koronkiskoja09

Minä voisin lainata esim. 1000 mutta takaisinmaksu jo 2 VIIKON kuluttua ja takaisinmaksettava summa olisi tuplana eli 2000? Joskus olen tarjonnut tätä mutta ehtoa pidetty liian kovana.

• aloittaja...

Miten saan sinuun yhteyden?

• koronkiskoja09

Voin lähiaikoina antaa e-mailini. Toivoisin kyllä, että sinulla olisi kohtuulliset ja säännölliset tulot (työsopimus ja kopio viimesimmästä palkkanauhasta)??? Täysin tukien tai sosiaaliavun varassa olevalle en uskalla lainata ilman panttia. Oon joskus joutunut pettymään erehtyessäni lainaamaan tuen varassa elävälle ihmiselle.

• Kiireinen

Terve, itsellä myös lainantarvetta yritystoimintaan. Vakuutena toimii auto ja myös vielä toimimattoman mutta kehitteillä olevan yrityksen osakekannasta kohtuullinen osuus "itse omistan 50%".
        Lainaa tarvitsen toimivan yrityksen henkilöstöpalkkaukseen sekä pakollisten menojen maksuun. Yritys on vielä uusi, joten lainaa ei saa edes henkilötakauksella. Luottotiedot puhtaat.

Siis kohtuullinen korko ja maksuaika, lainaa tarvitaan 15 000€./24kk.

• aloittaja....

Pitää varmaan sitten postittaa kopio koska meillä ei ole skanneria. Mutta onnistuu. Tulot on ihan kohtuu hyvät. Haluatko että annan tähän sähköpostini?
      Työt ei ole säännölliset koska olen freelancer, mutta tienaan silti varmaan enemmän kun vaadit tienattavaksi. Työt ei minulta lopu, se on varmaa!

• Fldkflfllfoflfxlk

Freelancerillä lienee myös jotain lainan vakuudeksi/ pantiksi.
      Laita infoa villevallaton at live piste fi , niin järjestyy vakuuttanvastaava laina.

• koronkiskoja09

Hmm, hyvin tienaava freelancer. Vähän epäilyttää kylläkin, valitettavasti. Mutta katsotaan nyt. Toisella keskustelupalstalla on eräs heppu, joka on valmis maksamaan vastaavasta tonnin lainasta parin viikon päästä 2500 takaisin joten hän lienee vahvoilla lainani saamisen suhteen. Ellet sitten korota tarjoustasi???

• crazy people...

Ei kai nyt kukaa ole niin hullu että lainais tonnin ja parin viikon päästä 2500 siis huikea korko!! Ajatelkaa nyt kerrankin! Jos parin viikon päästä löytyy 2500 niin älytöntä lähtee nyt mitää tonnii lainailee.

• ei tajuu444

jos noin kipeesti tarttet lainaa niin katso sopiva paikka vaikka http://www.uudetpikavipit.net sivulta tai jostain muulta mutta tuskin sitä nyt täältä keskustelupalstalta saat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      501
      5424
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe