Olisi sellainen kysymys, että tietääkö kukaan olisiko helsingin lähettyvillä minkäänlaista frettipäivää? Tarkoitan sellaista mihin voisi viedä oman fretin muiden luokse tutustumaan ja leikkimään :D olisi kiva nähä miten meijän poika sopeutuu muiden frettien kanssa jos joskus hankkisin tälle kaverin.. Olen yrittäny etsiä kaikkialta, mutta olen näköjään vähän myöhässä ku kaikki on jo menny.. :/
Kiitos kaikille etukäteen :)
Terve kaikille!
4
180
Vastaukset
- autoimmuunityreoditi
"Kauan kaivatut tapaamiset alkavat jälleen Raisiossa.
Merkatkaa kalentereihin ajankohdat:
- su 6.11. klo 14-16
- su 8.1. klo 14-16
- su 4.3.klo 14-16
- su 6.5. klo 14-16
Tapaamiset siis 2 kk:n välein sunnuntai iltapäivisin kesään asti. Lisätietoa paikasta löydät:
http://www.mistralspony.com/"
Muista tapaamisista en tiedä. Emmä kyl mihkään Raisioon pääse täält Sipoosta.. :D mut kiitos kuitenkin. Ajattelin enemmän PK-seudulta, pitää sit vaa odotella:)
- autoimmuunityreoditi
Oho. Anteeksi, oletin vain että se on Helsingin lähellä, mutta ei ilmeisesti olekkaan. Voithan sinä kysellä, että onko Sipoosta lähdössä sinne ketään, jos menisitte kimppakyydillä. Luulisi että sielläkin päin järjesteltäisiin jonkinlaisia frettimiittejä, kun maltat vain odottaa. Kesällähän niitä voi järjestää vaikka ihan yksityishenkilö, kun pihalla on paljon tilaa temmeltää niin ei tarvitse vuokrata tilaa.
Joo taisin mainita vaa helsingin lähettyvillä :D mutta löysin jo yhen tapahtuman itäkeskuksen faunatarissa joulukuussa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381