www.yleislaina.fi

jepajee...?

onko kukaan testannut tuota puljua? myöntävätkö helposti lainaa?
maksimi näkyy olevan kaksi tonnia, eikä näy mitään liitteitä pitävän lähettää ainakaan tuossa kun menee hakemukseen...

48

6453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SP

      Hakemuksen pistin,nyt odottellaan postia? 2000e hain 24kk.

      • joopajooo

        1500 hain, 400 tarjottiin 3kk maksuajalla. n. 200 / erä. Että näin....


      • hhhh..

        mitäs ne pyytää liitteiksi??


      • Mika kl
        joopajooo kirjoitti:

        1500 hain, 400 tarjottiin 3kk maksuajalla. n. 200 / erä. Että näin....

        Hakemus täytetään ensin netissä (kts. lisätietoa vaikka http://www.lainaa.org/yleislaina-fi/ ) ja sitten saat sopimuspaperit ja tarkat ehdot paperilla, jotka allekirjoitat. Sen jälkeen tulee rahat tilille. Tuo netissä täytettävä hakemuslomake ei vielä sido mihinkään.


      • ddfsdfsdfsdf
        joopajooo kirjoitti:

        1500 hain, 400 tarjottiin 3kk maksuajalla. n. 200 / erä. Että näin....

        sama. kusettavat. myöntävät vain 400 e lainoja josta maksat takaisin yli 200 X 3. huh


    • urieouioe

      ei sellaista ole ku yleislaina.fi

    • Lainaaja73

      Onhan, itse laitoin tänään ap:llä hakemuksen. Hetki sitten tuli viesti, että lainasopimus tulee kirjatulla kirjeellä. Mielenkiinnolla odotan, että minkäsuuruisen lainan ovat myöntäneet, kun vaikuttaa siltä, että kukaan ei ole saanut sitä summaa, mitä alunperin on hakenut!

      • onko totta

        Laita linkki sivuille kun ei löydy muuten.


      • kuis

        miten kävi?


      • masa461

        Hain kulutusluottoa ,1700e20kk kännykkään tuli viesti laina hyväksytty,menin tietokoneelle suoritin sähköisen allekirjoituksen,sieltä löytyi pikavippilainai 400e
        3kk maksat takaisin 3kertaa 200e kk aion ottaa yhteyttä kuluttaja asia mieheen, Yleislaina OY kusettaa,ryhmäkanne olisi hyvä juttu.


      • gospodstvo

    • lainaaja73
    • SP

      2000e hain tuli tarjous 400e 3kk lyhennys pikkasen vajaa 200e... et aika kaukana haetusta :)

    • pubu

      Hain 1000 e. ja sain 400e./3kk. tarjouksen.....

    • Suru-Erkki

      Kaipa ne kattoo että se on teidän maksukyvyn mukainen laina. Ite olisin ilonen jos saisin edes ton verran lainaa kun on luottotiedot menneet.

    • ...

      Ne näyttäis tarjoavan kaikille tuon 400, tuloista yms. riippumatta. Eli kulutusluottoa tuolta ei siis saa, vaikka toisin väittävät. Pikavippifirma, niinkuin nuo muutkin viron lafkat.

      • Nykäsinäippääs

        Mutsiskin tarjoaa kaikille samaa tuloista ja älystä riippumatta. Onko kyse huonosta palvelusta?


      • juuuh
        Nykäsinäippääs kirjoitti:

        Mutsiskin tarjoaa kaikille samaa tuloista ja älystä riippumatta. Onko kyse huonosta palvelusta?

        Mä sain 500. Kattoo koska on tilillä.


      • efefwwefwef

        joo, 2 kertaa suurempi korko kuin muilla. lainaat 400 ja maksat yli 600 takaisin. kusettajat.


    • hyytyy

      hain 1500e sain 400e 3kk maksuajalla :D

    • 10+11

      Mites pitkään tuossa menee ennen kuin paperit tulee? Hain ja viesti kirjatun kirjeen lähetyksestä tuli jo kolme päivää sitten..

      Saa nähdä paljonko tänne tulee =) ..en tosin ota ellen saa sitä mitä hainkin, eli 2000€/24kk

    • 12+16

      Kirjattuna tulevat postiin muutamassa päivässä.
      Kysyin säpolla paljon myönnettiin 600,-/4 kk eli ei heru rahaa ei...

    • 10+11

      Buhaha..hain 2000€/24kk ja myöntäisivät 500€/4kk. Kuluja koko lainalle tulee lopulta himpun alle 200€!

      Halvempaa ottaa pikavippi vaikka vivukselta 600€/30pv ja takas tarvii maksaa VAIN 690€ !

    • 13+7

      Onko kukaan jo saanu tilille ja kauan kesti?

      • otin joo

        Meni pari pankkipäivää


    • ¨12-2¨

      1000 euroa 12 kk hain, sama homma kuin monella muullakin 400 euroa 3 kk tarjosivat.

    • Johtajamies

      Mä sain kyllä 1000 euroa 12kk ... ehkä ne on vaan pirun varovaisia kun lama tulossa ja kaikki... meinaan et jos teillä ei toi tulopuoli oo niin hyvällä tasolla ku mulla.

      • 5+14

        No mikä mahtaa Johtajalla olla se tulotaso..?


      • fsdfsdfsdfsdf

        johtajamies jauhaa paskaa, on siellä itse töissä


      • hfffff

        Sulla mitää tuloja ole persaukinen!


    • mikki

      Ei oo johtajamiehellä kovin hyvät tulot jos pitää tonnia lainata tuolta:)

      • Johtajamies

        Kuule tienaan 100 x enemmän kuin sinä poju.


      • RokkirolliW
        Johtajamies kirjoitti:

        Kuule tienaan 100 x enemmän kuin sinä poju.

        Vitun hyvä toi yleislaina. Parempi kuin risicum ja muut paskat.


    • unelmia pitää olla

      Onhan niitä montakin joilta saa muutamansatasen ja peräti tonnin, vaikkei luottotiedot ole ihan kunnossa.
      Itse otin vipin ensin yhdestä firmasta 200 € ja samana päivänä toisesta 300 €,
      Kahden viikon kuluttua otin taas ( www.finlink.net ) toisesta 300 ja toisesta 400 mutta eri firmat kuin edelliset, ja maksoin niillä ensimmäisen vipin pois.
      Olinkin jo "vanha asiakas " ensimmäisiin firmoihin ja sainkin jo 500 € vipit.
      Olen pyöritellyt vippejä jo jonkin aikaa ja nyt ajattelinkin siiryä ottamaan muutaman tonnin lainoja. Vanhana asiakkaana ja "asiansa hoitaneena "
      saan jo pari kolme tonnia kerralla. Samalla otan kuvioon taas pari uutta yritystä,
      ja tarkoitus olisi että ensi vuoden lopussa minulla olisi muutama kymppitonni kasassa. Mitä sitten niiden kanssa, sen varmaan arvaattekin.

    • rahoilla sitten

      Siis mitä teet niillä ?

    • grgrgrgrg

      otin 3 kk sitten sen lainan 400e

      kuten arvata saattokin että kaikki erät jäi maksamatta

      eräännyttivät lainansa ja karhuaavat nyt 700e

      uhkaavat kotipaikkakunnan käräjillä

    • Ei mitään uutta auringon alla. Tuo 400 euroa muuttuu 700 euroksi hyvinkin helposti jos lainan jättää maksamatta. Oikeudenkäyntikulut ovat isessään yleensä 168 euroa ja oikeudenkäyntimaksu 80 euroa. Tämän päälle tulevat vielä perintäkulut. Sama tapahtuu myös jos jättää puhelinlaskun maksamatta.

      En moralisoi, mutta ihmiset miettikää kaksi kertaa ennenkuin otatte lainaa ja olkaa varmoja, että pystytte maksamaan sen myös takaisin.

    • rahapasi

      Jos joku johtaja tienaa hyvin niin miksi hänen pitäisi ottaa mitään pikavippejä tai kulutusluottoja :D Taitaa kaukana olla johtajasta tai sitten palkka on todella huono :)

    • Kusi Kaaristo

      Johtajan palkalla johtajan elintaso. Ei ole halpaa huollattaa sveitsiläistä arvokelloa (joka ranteessa). Tätä varten otin lainaa kun en jaksanut pankkiin mennä.

      Kato rahaa on niin että ranteet paukkuu, ja velkaa myös.

      • No niin

        "Kato rahaa on niin että ranteet paukkuu,"

        Sinun ranteesi paukkuvat vain runkkaamisesta.


    • niente1

      Sain nopeasti lainaa sen summan mitä yritys oli mainoskirjeellä minulle tarjonnut. Olen erittäin tyytyväinen Yleislainan asiakaspalvelun tasoon. Ei tehty tungettelevia kysymyksiä taikka kysytty samoja tietoja kahteen kertaan ensin verkossa ja sitten puhelimitse, mitä toiset vastaavat firmat harrastavat. Henkilökunta oli auttavaista, nettiallekirjoitus ei ensin onnistunut, joten asiakaspalvelu lähetti linkin sähköpostitse. Minua pidettiin jatkuvasti ajan tasalla hakemuksen eri vaiheista sähköpostiini ja kännykkääni lähetetyillä viesteillä. Rahatkin tulivat tililleni luvattua nopeammin. Yleislaina pelasti jouluni!

      Jokaisen pitäisi toki ymmärtää, että jos ottaa lainan eikä sitä maksa ajoissa takaisin, saa ennemmin tai myöhemmin postia perintätoimistolta minkä jälkeen rahoja peritään takaisin oikeusteitse jos perintä ei onnistu.

    • lainaaa

      Minä hain tuon 2000e aika pitkällä laina-ajalla (oisinko laittanut 24kk?).
      Vastaus tuli, että tuo summa myönnetty, mutta vain 8kk maksuajalla. Vastasin, että erät tulevat liian isoiksi, ei onnistu, niin vastasivat takaisin että 2000e 10kk maksuajalla maximissaan voivat myöntää.

      Muistelisin, että Aasa-lainan kanssa oli sama juttu, Pyytämäni summan myönsivät, mutta ei yhtään yli 8kk maksuaikaa.

      Netissä laitoin hakemuksen, eivät soitelleet perään, vaan lainasopimus tuli päivässä s-postiin allekirjoitettavaksi. Muutettu sopimus tuli parissa tunnissa, kun laitoin postia, että laina-aika liian lyhyt.
      Tulotositteita tms. ei tarvinnut lähettää.
      Luottotiedot on mulla ok, mutta yhdestä vipistä on tullut se OSP-merkintä (Kertaluottoon tai osamaksusopimukseen liittyvä maksuhäiriö (2)) Eli siis tuon "pikavippimaksuhäiriömerkinnän" perään eivät kattele näemmä.

    • lainaaa

      Eipäs kun nyt puhuin omiani! Minulla on siis merkinnöissä OPL-merkintä (Kertaluottoon (pienlaina) liittyvämaksuhäiriö (2)), ei tuota mainitsemaani osp:tä!

    • lainaaa

      Hah, no ei tämä ainakaan hyvin ala...

      Hain ja sain siis tosiaan tuon 2000e/8kk. Perjantaina allekirjoitin lainasopimuksen. Yleislaina lupaa maksun VIIMEISTÄÄN 2 työpäivän kuluessa, tästä vielä erikseen mainitsivat.
      Maanantaina kyselin onko tulossa maksuun, vastasivat heti että homma ok, olen maksujonossa.
      Tiistaina ei näkynyt, kysyin taas, ja vastasivat että lainanmaksussa on ruuhkaa, "toivottavasti saatais 30.10 maksettua! Eli keskiviikkona, ehkä.
      Annoin ihan asiallisesti soittaessani palautetta, että voisivat ilmoittaa josrahojensiirto myöhästyy. Vastaus oli ettei heillä ole mitään velvollisuutta niin tehdä.

      Mielenkiintoista, saas nähdä tuleekko rahat tilille milloin..... :D

    • utelias

      No, tuliko?

    • Tuokin_laina_paikka_

      Paskaa!!!

    • Välttäkää

      Juu älkää tosiaan edes hakeko mitään testinä jos haluatte säilyttää annetun puhelinnumeron tai sähköpostin mainosvapaana. Kerran kokeilin vaan mielenkiinnosta ja nyt saanut kohta puoli vuotta pelkkää mainosta kirjeenä kotiin, s.postiin ja puhelimeen vuototellen. Ette ikinä pääse pois postituslistoilta. Aasa.fi on myös aivan sama kusetuspulju. Osoitteetkin ovat samat

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe