Ajattelin ennen, ettei koolla ole väliä. Luulin että se oli pinnallisten juttu, kunnes koin sen itse todeksi.
Olen nainen ja seurustelin vuoden miehen kanssa, jonka penis oli 18,5 cm. Seksimme oli tajunnan räjäyttävää ja tulin joka kerta.
Nykyinen kumppanini, jonka kanssa olen myös ollut vuoden, omistaa peniksen, jonka pituus on 14,5 cm. Seksimme ei ole mahtavaa ja tulen todella harvoin. Kestää kauan, ennen kuin penis alkaa tuntua missään, työntöjä pitää olla useita ja joudun käyttämään joskus mielikuvitustani, että pysyn kiihottuneena, koska välillä en tunne että sisälläni olisi mitään.. Muut jutut kyllä onnistuvat ja muuten suhteemme on kunnossa. Onko mitään vinkkejä, miten tästä asiasta pääsisi yli tai vinkkejä seksiasentoihin, joissa penis todellakin tuntuu?
18cm penis vs 14cm
23
11429
Vastaukset
- bangbang?
Lienee enemmän paksuudesta kiinni, toki pitkä vehe sallii enemmän asentoja, mutta voi perusasennoissa päästä taas liian syvään, jolloin ei välttämättä tunnu enää hyvälle.
- Anonyymi
Pituutta pitää olla jotta kulli kolisee pohjaan.
- Jukkaraski
janniisa,kysymykseni voi tuntua tyhmältä,mutta olisi kiva jos vastaisit. Oletko s,m,l vai xl kokoa itse.
- armoton...
juu... ei muuta kuin geisha-kuulilla jumppaamaan niin kyllä se siitä kiristyy!
Olen kokenut todella tiukkoja naisia ja löysiä naisia ja pakko on sanoa, että kyllä sen huomaa kun nainen on pitänyt itsestään huolen....
Toki synnyttäneet on sitten oma lukunsa....- Koollako väljä
Miten asia liittyy synnyttämiseen? Vaimoni vekotin mielestäni hieman pieneni toisen synnytyksen jälkeen. Eli on ollut 30 vuotta ihanan sopiva. Entisellä tyttöystävälläni oli niin väljä, ettei tiennyt pitäisikö työnnellä poikittain vai runkata samalla nyrkki sisällä, joten koolla on väliä jos on väljä.
- Mr. S
Minä olen myös ollut erään synnyttäneen naisen kanssa, ja yllätyin todella, kun hän oli yksi tiukimmista kokeilemistani.
Pitkäaikainen exäni mainitsi minulle, että meidän suhteen päätyttyä hänellä on ollut koko-ongelma. Mun 20cm kalun jälkeen oikein mikään ei ole tuntunut miltään...
Ainakin nainen tuntuu tiukimmalta niin, jos hän makaa mahallaan jalat yhdessä, ja minä olen hajareisin hänen päällään. Tosin niin ei pääse kovin syvälle. Tosi syvälle pääsee taas niin, että nainen on kyljellään, ylempi jalka koukussa, ja miehen toinen jalka on naisen etupuolella, ja toinen takapuolella. Siinä asennossa ainakin mun pitää olla tosi varovainen, ettei työnnä liian syvälle. - samallaisia se on ka
noin 13cm se on kaikilla, toiset vaan mittaa väärin, liioittelee ja toisilla se on enempi esillä.
Ha tän viestin aloittaja ei takuuvarmasti ollut nainen, vaan pienimunainen epävarma poika!- 3+16
Fit for all kirjoitti:
Kaikilla ja kaikilla...
http://alastonsuomi.com/BC4white/images/1141169hölmö mies jos jättää kortsun tolla lailla rullalle... kortsuhan venyy jopa pään tai molempien käsivarsien yli, eli ei tuokaan muna, vaikka iso onkin, todellakaan ole niin iso ettei kortsuun mahtuis...
- topchef_
veikkaan että löysyys on suurin ongelma tässätapauksessa koska ei 14,5 cm ole mikään nysä kumminkaan(taikka isokaan) aikalailla kuulakärkikynän mittainen. En ole naista tavannut joka ei sitä huomaisi. Tosin naiset on aina ollut urheilullisia ja hyvibn pedettyjä;)
- kojojootti
minulla on todella paksu ja 20cm pitkä juuri ja juuri kourani ylettää ympäri ja on isot kädet
- kojojootti
tosi pieni tollainen kikkeli ei tolla naisia tyydytetä
- imekää munaa homot!!
20cm on monella unelmissa, vaikka oikeesti on vaan 14cm...miksi feikkaatte spedet?
- omat,tallella
Kyllä onnistunut seksi syttyy korvien välistä. Viivottimet ja lotsivat sylinterit kuuluvat mielestäni tuolle hengettömälle suorituspuolelle... Miten helvakossa lesbonaiset tämän asian käsittelevät?
- NormiMies123
Ensiksikin jannaliisa, mä uskon että sinä et ole se nainen, vaan sinä olet se mies jolla on luulo että ei riitä tyttöystävälle. Olen jo yli 50-kybänen mies jolla on samaa kaliiberia kulli. Olen samanlaisia ajatuksia miettinyt itsekin vuosikaudet.
Jossain vaiheessa elämää huomasin että onpas seksi vaan hemmetin kiihottavaa myös naiselle jos tollaset epäoleelliset asiat voi sivuuttaa ja keskittyä nussimiseen.
Se "alfa-uroksen" suurin ominaisuus piilee korvien välissä, ei mittanauhassa. - pikkuinen kolo
Minulla on melko tiukka pimppi, mutta kun tarpeeksi kiihottuu ja näkee vaivaa, niin on sitä pienikätinen nainenkin fistannut.
Kokemukseni on, että pienempi on parempi. Vaikka semmoista kalua ei ole tullut vastaan, joka ei vaivatta sisään mahtuisi, laukean vain pienemmille kaluille.
Luulen sen johtuvan siitä, että iso kalu venyttää liikaa, pienen ympärille pystyn itse puristamaan lihakseni. Lisäksi pieni hankaa jotenkin eri tavalla g-pistettä, venyttämättä.
Olen seurustellut isokaluisen miehen kanssa nyt 1,5 vuotta ja lauennut hänen kanssaan vain kerran. Alan jo tosiaan kaivata yhdyntäorgasmia! muistelen joskus kaiholla niitä pienikaluisia, joiden kanssa pystyin laukeamaan joskus montakin kertaa illassa...- harrastelijaxxx
Mäkin oon huomannu ton, että jos miehellä on iso (erityisesti paksu, sanotaan nyt vaikka 16 cm ja hädin tuskin pieni naisen käsi riittää ympärille), niin lantionpohjanlihaksia on vaikee puristella, kun paikat venyy niin äärimmilleen. Onhan se selvää että jos sattuu jo valmiiksi, niin puristelu sattuu vielä enemmän. Joten normikokoisen kanssa on helpompi tehdä "temppuja" niillä lantionpohjanlihaksilla. Kai siihen isoonkin sitten ajan kanssa tottuisi. Mutta on se vaan hauskaa kun isomman kanssa käyttää lantionpohjanlihaksia, niin mies ei pysy edes sisällä :D
- ootkyllä horo!!
jos sulla nyrkki menee vittuloiseen, niin sulla on iso hemmetin pillu...
- *kaalimato*
Mul on 18,5 puol senttii ja olen kyl ollu tyytyväinen työkalun kokoon. Olen 30 vuotias kasipäkin omistaja, kuulemma söpö vaikka omasta mielestä mies ei voi olla söpö! Alotin kysyy jo ekalt tyttö ystävältä mist tytöt tykkää jo 13.vuotiaana,kannatti :) Tytöt tykkää! Kun tytöt tykkää ni mies myös nauttii X) Nykyään vapaa, mutta en tosiaankaan puuteessa!
- *maalikato*
Miunkin viheriä kaalimato on tuo mittainen, mutta mie kyllä omistan 12- päkin kun oli Siwassa tarjouksessa. En ite oo kehannu keltää sen kummemmin kysellä että tykkejääkö ne kun oon tuo kaalimaon kans huiskanu... Tuntusi jotta nousis vielä pissa päähän kun ruppeisivat kehumaan.
- suuri pillu
Mä oon huomannut, että on myös suuri pilluisia naisia samoin kun on suuri kullisia miehiä. Sulle on varmaan käynyt, niin että sun pillus ja kumppnis kulli eivät sovi yheen. Sulla näyttää olevan iso pillu, joka tarvi suuren kullin.
- puristusliikkeistä..
Sä voisit alkaa jännittää pillus lihaksia rakastelun aikana, niin
silloin pieni munakin tuntuu ihan hyvältä ja partnerisikin saa kunnolla.
Yritä tehdä pilullas sellaisia puristusliikkeitä, niin kuin puristaisit kadelläsikin
poikaystäväsi kullii. - totuudentorvensoitto
Jos ei 14,5cm tunnu missään, niin sitten on kyllä jo peiliin katsomisen paikka (ellei kalu ole todella ohut). Ei muuta kun lantionpohjan lihakset treeniin... On ymmärrettävää, että pelkästään peniksen osalta 4cm pidempi tuntuu paremmalta, mutta jos on hankala huomata sisällään ~15cm normipaksuista kalua niin ei se omakaan tavara varmaan mikään miehen unelma ole.
Lisätään nyt varmuuden vuoksi, että tämä ei ole mikään pienimunaisen tilitys vaan omistan reilusti keskivertoa suuremman. Silti, hyväkuntoisen naisen hyväkuntoinen elin puristuu yhdenkin sormen ympärille ja kahta puristaa jo kunnolla. Onneksi ei ole edes vastaan tullut mitään messuhallia, liekö sillä jotain tekemistä, että seksikumppanit ovat kaikki olleet urheilullisia synnyttämättömiä naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733